quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:25 schreef Radegast het volgende:Ik kreeg twee verschillende antwoorden op m'n vraag.
Denk trouwens dat het wel kan om met Gago, Emerson en Diarra te spelen. Gago en Emerson centraal, Diarra op rechts. En dan zie ik Beckham in januari wel vertrekken.
Diarra rechts?
![]()
Dat zou hij nooit doen, Capello speelt sowieso met twee verdedigend ingestelde middenvelders, en drie aanvallende (rechts, centraal en links).
Als Gago komt en een basisplaats weet te verkrijgen zal hij dus of naast Emerson, of naast Diarra spelen. Kijkende naar het eerste deel van de competitie zou dat Diarra moeten zijn, maar aangezien Emerson steeds beter gaat spelen en Capello hem niet zomaar op de bank zet denk ik dat Gago en Emerson samen centraal gaan spelen.
Krijg je iets als dit:
-------------------------Casillas------------------------
Ramos------Helguera-------Cannavaro-----Carlos
-----------------Gago--------Emersón----------------
-------Robinho---------Raúl (c) ------Guti-----------
---------------------Van Nistelrooij--------------------
schaduwelftal:
--------------------------López------------------------
Cicinho-------Mejía-----------Pavón--------Raúl Bravo/Marcelo
----------------Diarra----------Javi García----------
--------Beckham-------Cassano-----Reyes-------
-------------------------Higuaín-----------------------
en dan hebben we natuurlijk ook Ronaldo nog. En Salgado.
Overigens is er een grote kans dat Marcelo de rest van het seizoen aan Racing verhuurd gaat worden. Dit omdat er bij Real geen kans is op een basisplaats en hij bij Racing ervaring op kan doen. Ook ter compensatie voor de mislukte deal afgelopen zomer, waarbij Racing Helguera al binnen dacht te hebben, maar Real dus afhaakte op het laatste moment.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009