niet echtquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:48 schreef Lucille het volgende:
Hier heb je speciaal een account voor aangemaakt?
was het maar zo.....neej, ze mag niks, behalve zitten bij balie 5quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zeker geweigerd op de vluchtdoor Chantal L
Ik ben benieuwd wat Chantal L heeft gezegd tegen hem toen ze hem afwees.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:48 schreef ioor het volgende:
Blauwtje gelopen?
"neen"quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:51 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Chantal L heeft gezegd tegen hem toen ze hem afwees.
wie zegt dat het om een blauwtje gaatquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:51 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Chantal L heeft gezegd tegen hem toen ze hem afwees.
Jij bent vast geen platinum elite frequent flyer van KLM ;-)quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:55 schreef Jugaros het volgende:
Ik vind ze altijd wel aardig, ze zijn altijd vrolijk en doen over niets moeilijk.
Jij bent piloot neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:55 schreef Jugaros het volgende:
Ik vind ze altijd wel aardig, ze zijn altijd vrolijk en doen over niets moeilijk.
Ik gok ook op zoiets.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:48 schreef ioor het volgende:
Blauwtje gelopen?
Ja, want zelfs op de pot hebben ze microfoons.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik zat een keer in het vliegtuig hadden ze de microfoons open laten staan. Zaten de 2 mannelijke stewards elkaar te pompen op de pot
Kijk nog is goed, ik quotte iemand andersquote:
Nee die dingen wat ze bij zich hebben die aangesluit zijn op de intercom. Je weet wel die draagbare dingen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, want zelfs op de pot hebben ze microfoons.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |