Ik kijk House op dit tijdstip. Weinig kans dat ik er benquote:Op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef DaMart het volgende:
Dan hebben we Isa nodig voor wat medische handelingen!
Waar is je konijn?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk House op dit tijdstip. Weinig kans dat ik er ben
En mijn internetverbinding doet vreemd. Soms wel verbinding, soms niet. Gisteravond ook al.
Dat had geen zin. Dat had dan ook op de volgende pagina gestaan.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:22 schreef wyccie het volgende:
Had niemand me even kunnen vertellen dat we al een pagina verder waren?
Ik miste je al.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:22 schreef wyccie het volgende:
Had niemand me even kunnen vertellen dat we al een pagina verder waren?
Nee, echt waar?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:23 schreef Lienekien het volgende:
Dat had geen zin. Dat had dan ook op de volgende pagina gestaan.
Waarom waarschuwde je me dan niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:23 schreef k_man het volgende:
Ik miste je al.
Jij hebt me zeker niet gemist he?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:28 schreef Lienekien het volgende:
![]()
't Wordt weer gezellig met wyccie.
Leuk!quote:
Ja, speel een beetje de vermoorde onschuld.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij hebt me zeker niet gemist he?![]()
Nou ja, Reykjavik dus. Waar anders vind je puur natuur vuurwerk?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zoek nog een leuke bestemming (stad) om naartoe te gaan met Oud en Nieuw. Tips? Ik zat te denken aan Berlijn.
Wat bedoel je, Lienepien?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:31 schreef Lienekien het volgende:
Ja, speel een beetje de vermoorde onschuld.![]()
Sydney. En daarna snel terugvliegen naar Amsterdam om nog een keer oud & nieuw te vieren!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zoek nog een leuke bestemming (stad) om naartoe te gaan met Oud en Nieuw. Tips? Ik zat te denken aan Berlijn.
Beetje flauwe grapjes tegen me maken. En dat moet ík nog een beetje gaan lopen slijmen dat ik je had gemist ook.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat bedoel je, Lienepien?
Heb je me dan wél gemist?
Ik las Sugababesquote:Op donderdag 28 september 2006 22:34 schreef k_man het volgende:
Ik ga overigens naar Reykjavik voor een concert van de Sugarcubes.![]()
Ow, is het weer zo ver?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje flauwe grapjes tegen me maken. En dat moet ík nog een beetje gaan lopen slijmen dat ik je had gemist ook.
Ik wéét dat ik flauw was. Daarom had ik ook niet verwacht dat je me gemist had. Of wel......als een boer met kiespijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:35 schreef Lienekien het volgende:
Beetje flauwe grapjes tegen me maken. En dat moet ík nog een beetje gaan lopen slijmen dat ik je had gemist ook.
Om met wyccie te spreken: "Nee, echt waar?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Sugababes is een meidenpopgroep. Ik denk dat k-man daar niet op doelde.
Krasnapolsky? (gokje)quote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het weer zonde om maar een weekeinde naar Reykjavik te gaan...
Kent iemand trouwens een aardig hotel in Amsterdam waar je een bubbelbad bij je suite krijgt?![]()
In een paar dagen IJsland kun je heel veel doen hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
Kent iemand trouwens een aardig hotel in Amsterdam waar je een bubbelbad bij je suite krijgt?![]()
En over een paar uur, als verder iedereen slaapt, verklaart broer weer hoeveel hij je gemist heeft!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wéét dat ik flauw was. Daarom had ik ook niet verwacht dat je me gemist had. Of wel......als een boer met kiespijn.
Nou ja... het grapje was niet overgekomen dus.
En er hoeft niet bij mij geslijmd te worden. k_man zegt ook dat ie me gemist heeft, maar dat is een grapje. Ik vat dat niet als slijmen op.
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:39 schreef Lienekien het volgende:
Om met wyccie te spreken: "Nee, echt waar?"
Grapje?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:39 schreef wyccie het volgende:
k_man zegt ook dat ie me gemist heeft, maar dat is een grapje.
Neeeeeh, dat heeft ie nog nooit gezegd, geloof ik.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:40 schreef DaMart het volgende:
En over een paar uur, als verder iedereen slaapt, verklaart broer weer hoeveel hij je gemist heeft!![]()
Ja toch?quote:
Amstel? Grand? Okura?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, alsof je dan niet gaat roepen 'dat heb je net opgezocht op google'.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Ow, wie zijn de Sugarcubes dan hč? Nou? Hč? Nou? Zeg dan?![]()
Mag ik, mag ik, mag ik?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:42 schreef k_man het volgende:
Ow, wie zijn de Sugarcubes dan hč? Nou? Hč? Nou? Zeg dan?![]()
Wat ben je weer lekker gezellig meid.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, alsof je dan niet gaat roepen 'dat heb je net opgezocht op google'.![]()
Ik ken je toch onderhand, schat.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker gezellig meid.![]()
![]()
Komt die uit IJsland, joh?!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:46 schreef wyccie het volgende:
Dat is het bandje waar Björk vroeger bij gezongen heeft.
(Toch?)
Daar trap ik niet in, hoor!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:47 schreef Lienekien het volgende:
Komt die uit IJsland, joh?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |