Zie het zo voor me...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Het halve forum hier zit nu knijpers in en uit elkaar te halen?
Morgenochtend mevrouw Scanman: "Zeg Scan? Weet jij waar alle knijpers zijn gebleven?"
4 per minuutquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daarom denk ik dus dat ze echt kalm aan kunnen doen. Ze hoeven er maar 3 in 2 minuten te maken ofzo...
als ze tijn op de bank zet.. moet Tijn slim zijn en zijn joker gebruiken door Marlies op de bank te zettenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:50 schreef schatje het volgende:
Ik heb het idee dat indien Marlies de joker gebruikt, ze Tijn op de bank zet. Anders Janine. Dat hoop ik.
Juist niet. Volgens haar was het bij Eggie enkel te doen om de joker. En bij de rest ook een persoonlijk iets.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:50 schreef BBoon het volgende:
Zo Marlies vergist zich ff in Eggie
Als 't écht om de jokers gaat en Marlies heeft ballen, nomineert ze Tijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:50 schreef schatje het volgende:
Ik heb het idee dat indien Marlies de joker gebruikt, ze Tijn op de bank zet. Anders Janine. Dat hoop ik.
Hoop ik ook. Een bank van Semih, Jeroen en Janine, gaat Jeroen eruit. Janine-kut blijft er toch in....quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:50 schreef schatje het volgende:
Eggie zei toch duidelijk in de DBK dat er ook irritaties waren Of heb ik me daar dan in vergistquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Juist niet. Volgens haar was het bij Eggie enkel te doen om de joker. En bij de rest ook een persoonlijk ites.
Heeft Eggie dus goed gespeeld... terwijl hij haar in het gezicht heeft gezegd dat hij haar een sluwe vos vindt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies zet Egbert dus niet op de bank.
Maar één van de andere 5 die haar genomineerd heeft.
en ik wil ze wel (heel) terug hè....quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:47 schreef versabommie het volgende:
Heb net knijpers bij de buurf geleend........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |