abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:22:08 #176
1762 YPPY
Yppiaans
pi_42420626
Als 'sport' kun je wel heerlijk met Max over de wallen lopen pinquit. Als het goed weer is tenminste. Echt jammer nu, ik vind dat zo leuk met Anna tussen de bomen door. Je kunt al heel goedkoop sporten, touwtje springen, wandelen, hardlopen ofzo.
Ook als je op zichzelf woont, kunnen je moeder en broer Max nog vaak zien toch? En zo lang jullie het ok vinden, is het toch niet raar. Lijkt me gezelliger dan helemaal alleen en wel fijn ook, nu hij nog klein is.

Ik ben ook begonnen met afvallen via een methode die me al vaker geholpen heeft: de dieetclub hier.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Licht Ontvlambaar vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:25:05 #177
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42420696
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 13:22 schreef YPPY het volgende:
Als 'sport' kun je wel heerlijk met Max over de wallen lopen pinquit. Als het goed weer is tenminste. Echt jammer nu, ik vind dat zo leuk met Anna tussen de bomen door. Je kunt al heel goedkoop sporten, touwtje springen, wandelen, hardlopen ofzo.
Ook als je op zichzelf woont, kunnen je moeder en broer Max nog vaak zien toch? En zo lang jullie het ok vinden, is het toch niet raar. Lijkt me gezelliger dan helemaal alleen en wel fijn ook, nu hij nog klein is.

Ik ben ook begonnen met afvallen via een methode die me al vaker geholpen heeft: de dieetclub hier.
Werkt goed he, die dieetclub
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:26:21 #178
56471 pinquit
oh my lama!
pi_42420727
maar als ik op mezelf wil wonen moet ik een baan en dat vind ikbest maar dan moet ik ook een KDV en daar houd ik niet zo van... moet zowiezo nog minstens een jaar wachten op een huurhuis btw

ja het weer zit wat tegen, maar de wallen heeft max gelukkig van de zomer al heel heel vaak gezien
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_42420733
pinquit, ik denk dat zolang jullie je er goed bij voelen, je helemaal niet per se weg hoeft bij je moeder. Iedereen is toch gelukkig met de situatie nu?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:29:22 #180
1762 YPPY
Yppiaans
pi_42420807
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 13:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Werkt goed he, die dieetclub
Echt wel, ken geen betere methode en het is nog gezellig ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:32:52 #181
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42420903
Van Fok bedoelen jullie?

Pinquit, je hebt echt een supermoeder volgens mij. En ms denkt zij er ook wel eens aan hoe het zou zijn als jullie niet meer bij haar inwonen. Of ms probeert ze daar juist niet aan te denken.
Toch begrijpt zij denk ik ook wel dat je op een gegeven moment toch op jezelf wil gaan wonen. Uiteindelijk zal dat toch een keer gebeuren. (dat jij het zo ingewikkeld maakt met eerst een kind, dan het huis uit en dan een vent vinden, sja. ) Als je iets gaat zoeken, zoek lekker iets in de buurt. Zodat jullie wanneer je maar wilt even terug kan gaan en zij ook bij jullie kan zijn. Evenals je broer natuurlijk. Denk maar zo, je verdwijnt alleen uit haar huis niet uit haar leven.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:37:03 #182
1762 YPPY
Yppiaans
pi_42421002
die idd dutchie, de meets zijn ook gezellig. Daardoor ben ik blijven hangen, terwijl ik al een jaar op m'n streefgewicht zat,
*OUD heilige*
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:42:38 #183
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_42421154
wat is iedereen netjes aan het "afvallen".
ik ben inmiddels al 8.8 kg kwijt
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:49:03 #184
62233 Jelief
ikke lief!
pi_42421350
Lieve lieve Pinquit. Je hoeft niet perse weg bij je moeder omdat de rest van de wereld dat vind. Als jullie het een goede en prettige oplossing vinden is het toch goed zo? Tegen de tijd dat je een leuke vent tegen het lijf loopt is het vroeg genoeg om over andere woonruimte na te denken. Kan je moeder oppassen als jij gaat werken? dan is de situatie helemaal ideaal, geen gezeul met max! Niet te veel zorgen maken over morgen, wat komt dat komt.

En dan over mijzelf, Ik heb het gevoel dat ik mijzelf van de ene in de andere dag sleep. Ik zorg voor Emma met redelijk plezier en we lachen ook met zijn twee. Maar ik kom niet toe aan simpele dingen als een stukje wandelen ofzo. Het huishouden hou ik net aan bij en 's avonds heb ik geen puf om dingen te doen die ik graag zou willen doen (naaien, lezen, schrijven). Elke dag weer neem ik mij voor om te gaan slapen als Emma slaapt maar dan is weer van alles dat ineens moet gebeuren Ook vroeg naar bed staat elke dag weer op het lijstje maar gebeurt niet. We gaan maandag twee weken met vakantie, ik hoop dan wat meer uit te rusten omdat de zorg voor Emma dan meer gedeeld wordt met Mike. Als ik mij daarna nog zo voel als nu ga ik maar eens praten met de huisarts of ik niet toch in een depressie zit ( goh zou het??? ) Ik kan me wel voor mijn kop slaan dat ik het zo lang heb laten slepen... heb echt het gevoel dat ik Emma soms te kort doe, maar als ik dan denk aan hoe ze het doet zal dat wel meevallen.

zo klaar met miepen, ik ga maar eens het huis opruimen dan voel ik me wel weer wat beter.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:53:52 #185
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42421488
Jelief wat rot. Praten met je ha is iig een goede stap. Ookal kan ik me niet inleven in je situatie, ik vind het gewoon rot voor je. Hoop ook dat je tijdens je vakantie jezelf weer wat op kunt laden. Praten met Mike is ook belangrijk.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_42421920
Jelief . In ieder geval een fijne vakantie gewenst!

Hoort hoofdpijn ook bij ontzwangeren? Ik loop al een paar dagen met hoofdpijn rond . Ik denk dat het een combi van slaapgebrek, verrekte spier in nek, vergeten te drinken, veel vocht verliezen is. Niet leuk in ieder geval.
En mên, wat ben ik moe! Wennen hoor, die gebroken nachten, ook al komt Eva maar één keertje, en dan 's morgens weer. En vanochtend lag ik nog lekker wat te doezelen, belt er iemand of ie op kraambezoek kan komen. Toe maar dan, want ik zag juist wat op van bezoek van diegene, dus dan hadden we dat ook maar weer gehad.
Verder loopt alles hier redelijk gesmeerd. Alleen vader vind het nog zó moeilijk dat hij Eva niet snapt, en dat ze soms ook niet door hem getroost wil worden. Dat levert hem frustratie op, en volgens mij voelt ze dat ->vicieuze cirkel. Sja, hij kan er ook niets aan doen dat Eva mijn hartslag enzo beter kent. Het zal wel wennen...

[ Bericht 4% gewijzigd door linda856763 op 06-10-2006 14:19:55 ]
Eva
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 14:25:05 #187
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_42422331
Goed voor jezelf gaan zorgen Linda klinkt niet helemaal goed zo, stel jezelf drink/eet momenten in dan krijg je ook meer energie.
pi_42422489
Ik heb ook gewoon echt geen trek. Ik kreeg vanochtend amper 1,5 boterham weg, en vanmiddag een banaan...Gisteren wel goed warm gegeten. En drinken probeer ik ook goed aan te denken. Maar ja, als ik Eva aan het voeden ben, zit ik zo een uur met haar. En net wilde ze niet slapen (ze valt hoe dan ook niet in slaap in bed, alleen op de arm) en dus zat ik 2 uur...
Ik moet nog erg een ritme hervinden denk ik...
Eva
pi_42422961
zorg in ieder geval dat je bij elke voeding die je geeft een groot glas water wegwerkt.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:04:38 #190
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_42423527
Mijn schoonzus had bij het voeden standaart een bidon met drinken bij haar staan.
pi_42423859
die bidon gebruikte ik ergens anders voor.
('spoelen' op de wc).
  Licht Ontvlambaar vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:33:33 #192
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42424465
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:04 schreef Rottdog het volgende:
Mijn schoonzus had bij het voeden standaart een bidon met drinken bij haar staan.
Bij ons stond de gang vol met flesjes water van de Aldi, bij elke voeding verplicht een fles leeg...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_42425467
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:46 schreef bixister het volgende:
zorg in ieder geval dat je bij elke voeding die je geeft een groot glas water wegwerkt.
'Das juist het probleem, ik heb dan geen hand meer over. Eva op de ene arm, flesje in de andere hand. Maar ik zal wel een kan vol water klaarzetten en die moet leeg aan het eind van de dag...
Eva
pi_42441549
Even heel bemoeierig inbreken voor alle dames met depressieve klachten, met de tips die ik ook aan Sugar heb gegeven. Juist nu de herfst eraan komt is het allemaal nog moeilijker, en het valt me op dat maar weinig mensen de twee dingen weten die zo enorm ontzettend belangrijk zijn bij depressies of neigingen daartoe: daglicht en beweging. Die dingen zijn echt al herhaaldelijk aangetoond in wetenschappelijke onderzoeken. Elke dag minimaal een half uur in het daglicht. Maakt niet uit of het bewolkt is, maar niet verstoppen achter een raam. Naar buiten en dat licht op je ogen laten vallen. Dit is echt véél belangrijker dan de afwas, strijken of bedden opmaken en zelfs of je baby precies op tijd in bed ligt. Zorg boven alles dat je elke dag minimaal een half uur buiten komt, vooral nu het donkerder wordt zo ontzettend belangrijk . Het andere is beweging. Minimaal twee (liefst drie) keer per week je enorm in het zweet werken. Minimaal twintig minuten achter elkaar, want dan begin je pas met het aanmaken van die neurotransmitters die zo belangrijk zijn voor je stemming. Ik zweer je, deze twee dingen zijn voor mij van levensbelang en maken echt het verschil tussen me door de dagen heen slepen of gewoon vol energie en enthousiasme zijn. Ik wil die dingen soms wel naar mensen gillen die klagen over depressies. Probeer het eens....
mooi he, alles
pi_42447623
Jelief Ik hoop dat je een beetje tot rust komt tijdens jullie vakantie! En idd even langs de HA gaan hoor!

Toen ik me totaal niet lekker in mijn vel voelde had ik ook geen zin om dingen in huis te doen, maar ik ging wel elke dag naar buiten toe. GTewoon even lekker een uurtje wandelen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42447850
O, ik wil ook zo graag naar buiten, maar Eva's temperatuur was tot nu toe nog niet helemaal in orde. Ik heb trouwens al 2 dagen niet meer getempd, want ik kan er toch niets mee, een mutsje en kruikje krijgt ze al. Maar in het groeiboek staat dat buitenlucht ook goed is voor een kind, elke dag, dus ik denk dat we haar morgen gewoong goed inpakken en even een stukje gaan lopen. Lijkt me heerlijk!

Verder voel ik me goed vandaag! Manlief heeft de nachtvoeding gedaan - ik moest Eva daarna wel in slaap sussen - vanochtend om half 8 kwam ze nog en daarna heb ik nog 2 uur geslapen! En vanochtend was ik al 10 kilo kwijt, 10 dagen na de bevalling . Ik zal nu wel netjes gaan ontbijten hoor!
Eva
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:37:45 #197
24188 Belana
kloon van belana
pi_42450539
phil (zomaar ff)
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:04:21 #198
62233 Jelief
ikke lief!
pi_42451118
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:37 schreef Belana het volgende:
phil (zomaar ff)
dito,maar dan omdat je zegt wat ik wel weet maar niet doe
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:11:16 #199
24188 Belana
kloon van belana
pi_42459815
jelief, het is ook moeilijk denk ik, maar je kan er wel zelf wat aan doen ook denk ik door dan iig daarop te letten. moeilijk hoor, dus sterkte!
stormy waters...
sailin'
pi_42463205
Jelief, Linda en eik iedereen

Was ik gisteren naar het inloopspreekuur van mw toe, was het afgelast! Grrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')