Goed om te lezen dit allemaal. PM-girl: ontzettend herkenbaar hoor, en het gaat snel al beter! Renzell, je omschrijft het goed! Ik ben nu 12 dagen na de bevalling - geloof ik - en ik voel me op zich goed, op wat jeuk aan mijn hechtingen na... Maar ik moet me wel realiseren dat ik, vooral emotioneel, nog echt een 'kraamvrouw' ben. De dodelijke vermoeidheid, maar vooral ook het omschakelen naar iets 'voorgoed anders' zorgt nogal eens dat het genieten niet echt wil lukken. Vanavond wel even, toen ik mijn man en mijn dochter bij elkaar zag liggen
![]()
. En ook als ik haar bij me heb, ze is zo lief en zo klein en zo zacht
![]()
. Maar als ze dan de hele boel bij elkaar krijst, dan denk ik ook wel: waar ben ik aan begonnen... Vanavond hebben we wel gemerkt dat even laten huilen heel wat beter werkt dan uren met haar liggen/zitten/knuffelen... Gelukkig, want dat geeft mij mijn avond weer wat terug...
En nog iets heel anders: een vriendin van mij heeft een heel zware bevalling gehad
zo zwaar dat ik gewoon blij ben met mijn keizersnee en ze heeft nu ook een te laag HB gehalte. Maar ze mag geen staalpillen omdat dat zo stoppend werkt, en haar anus heeft ook een beschadiging opgelopen ofzo
![]()
dus dat stoppende kan ze niet hebben nu. Dus geen pillen, dus oneindig moe en futloos. Werken alleen staalpillen stoppend, of alles met ijzer erin? Want anders zou ze misschien alternatieven als Floradix of boterhammen met appelstroop kunnen nemen...
[ Bericht 0% gewijzigd door linda856763 op 08-10-2006 22:42:54 ]