ik vind dit een erg lastig onderwerp, vooral omdat ik nu middenin deze situatie zit.
ik zal een beetje mijn situatie uitleggen hier:
bij ons in de familie is er toen ik klein was enorme ruzie uitgebroken.
hierdoor heb ik het grootste gedeelte van me familie nooit gekent.
nou is dit contact sinds een jaartje weer helemaal terug, hierbij heb ik me 2 nichten leren kennen.
deze 2 nichten heb ik dus nooit echt als familie gekent.
nou heb ik met 1 van de 2 nichten dus een enorm goed contact.
we voelen elkaar erg goed aan, we hebben allebei ondeugende fantasieen en vertellen deze ook aan elkaar.
daarbij weet zij een heleboel van mij wat ik niemand anders ooit zou durven vertellen.
en dat heeft zij ook, ik weet dingen over haar die niemand anders in de familie van dr weet (ook dr ma en zus niet)...
nou is het de laatste tijd veel meer geworden dan dat.. we hebben nog niets met elkaar gedaan ofzow.
maar stiekum dromen we er allebei van, ik weet het van haar en zij weet het van mij.
we zijn allebei de 30 gepasseerd en we hebben allebei dus enorme aantrekking naar elkaar toe..
ik heb dus ook vaak die fantasieen dat wij met elkaar bezig zijn.
waarom ik hiermee zo kom?? ik weet het niet, ergens vind ik het enorm spannend wat er nu allemaal staat te gebeuren.
misschien ook om andere te laten weten dat er niets raars mee is... dat je die gevoelens kan hebben...
het is het meestal namelijk heel erg vertrouwd als je elkaar zo goed door en door kent... (dit zegt me nicht zelf ook)
ik ben op dit moment ook zonder een relatie misschien dat het hierdoor extra geprikkeld wordt...
me nicht zelf heeft wel een relatie met kinderen.. maar met die vent gaat het niet zo goed (op sex gebied)..
het is ook echt alleen de sexuele kant, we hebben allebei niet het idee om samen te gaan wonen of iets dergelijks zeg maar.
we zien het allebei als lekker van elkaar genieten...
ik weet dat dat het gaat gebeuren, maar wanneer weet ik niet precies...
verder lijkt het me dat alle mensen die hier commentaar op geven gewoon zelf met een bekrompen mind rondlopen.
want je kan wel zeggen dat het slecht is, maar uiteindelijk komt het van 2 partijen.
we storen er niemand mee.
mensen die vinden dat ik ongelijk heb, ik geef even een voorbeeld....
hier in nederland zijn we gewent om paardevlees te eten.
als je dit verteld tegen mensen in australie dan ben je een dierenbeul.
als je in india verteld dat wij hier koe eten dan heb je daar ook mensen die geshockeerd zullen zijn van dat. (koe heilig dier)
we zijn allemaal geprogrammeerd door wat vadertje staat van ons wil, vergeet dit niet...
het mag dan raar zijn omdat wij dat zo voorgeprogrammeerd zijn, maar in sommige culturen gebeurd dit nog steeds.
daar trouwen neven en nichten, en hebben kinderen.
ook hier in holland heb je hele communities (zie Volendam) waar er al eeuwen achter elkaar getrouwd worden door neven en nichten.
daar zorgt de pastoor voor dat de bloedlijnen niet te dicht bij elkaar komen...
ik hoop dat ik hiermee een aantal mensen heb kunnen helpen...