Ze hebben schurft in het Big Brother-huis.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:15 schreef teamlead het volgende:
[blond]euh.. interessant hoor.. maar waarom een topic over schurft in BB[/blond]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
Doe maar een slotje op die van mij dan hoor. Ik doe bij deze afstand van het eerst geopend-recht.![]()
dat wasook mijn eerste reactie...quote:
ja, dat verbaasde mij ook alquote:
Grote kop in de Telegraaf *TALPASCHURFT!*quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:08 schreef tong80 het volgende:
Etienne heeft nog de optimistische gedachte dat dit hoogstwaarschijnlijk niet uitgezonden gaat worden en probeert daar Rik een beetje mee op te beuren.
Bij de dermatoloog komen nog steeds regelmatig mensen met schurft hoor.quote:
Mensen na bezoek dermatoloog vanwege schurft in quarantaine bij Talpa !quote:Op woensdag 27 september 2006 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij de dermatoloog komen nog steeds regelmatig mensen met schurft hoor.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:20 schreef teamlead het volgende:
[..]oke... bij deze dan
zakt mijn blond moment tenminste ook diep weg
Nou, dat beestje leefde al langer in Rik hoor, dat komt niet ineens uit de lucht vallenquote:Op woensdag 27 september 2006 11:38 schreef DJJoris het volgende:
best wel walgelijk eigenlijk dat het überhaupt zo ver komt in het Big Brother huis brrr
Dus toch weer violaquote:Op woensdag 27 september 2006 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat beestje leefde al langer in Rik hoor, dat komt niet ineens uit de lucht vallen![]()
Of het waren de hotellakens![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |