Ik vrees dat dat weinig kans van slagen heeft tenminste als je praat over gratis toegang
en gebruik van het evenement. Alleen geaccrediteerde/reguliere Pers wordt toegelaten
en daar valt eerlijkheidshalve FOK! niet onder. FOK! is gewoon een mooie fansite met forum
dat wel nieuws e.d. brengt maar geen officieel erkend nieuwsmedium is zoals NU.nl,
ANP etc etc..
Reguliere Pers staat dus ingeschreven bij de NVJ of andere erkende instanties en je moet
voor een bekend nieuwsmedium van radio of tv in die hoedanigheid werkzaam zijn.
Dus werk je voor het Radio/TV/Nieuws-organisatie etc etc.. als columnist of recensent
sectie horeca of iets in die trand dan kun je je aanmelden en dan dien je al je gegevens op
te geven waarna het gecontroleerd wordt en nagetrokken alvorens men je een groenlicht geeft
en op de Perslijst zet met bijbehorende accreditaties.
Anders is het gewoon vanaf vrijdag 29 september om 11:00 aanmelden bij de Kassa en voor een toegangskaartje betalen en dan het hele evenement bezoeken.
Maar goed, ik zal er iig verslag van doen zodat je een indruk krijgt hoe en wat.
verheug me nu al op het gedrink/gelag en gevreet tijdens de persdag/officieuze opening.
[ Bericht 7% gewijzigd door editor2 op 26-09-2006 20:01:05 ]