quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Laat maar, gebruik wel een van de talpasite.
Helemaal met je eens,hij kan het gewoon in het hotel opgelopen hebben en zelfs in het huis.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:48 schreef kleinzusje het volgende:
Iedereen kan schurft krijgen en aids
Homo of hetero
de link tussen geaardheid en deze ziektes vind ik zo'n bullshit
alsof E10 en milica ( en alle anderen) niet 1000 x het bed hebben gedeeld met iemand, of veilige sex hebben.
Ben het helemaal eens maar zo wordt het toch bekeken, zelfs door een andere homo..quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:48 schreef kleinzusje het volgende:
Iedereen kan schurft krijgen en aids
Homo of hetero
de link tussen geaardheid en deze ziektes vind ik zo'n bullshit
alsof E10 en milica ( en alle anderen) niet 1000 x het bed hebben gedeeld met iemand, of veilige sex hebben.
YW,bovendien hoef je niet banken te boenen en het huis helemaal te ontsmetten en ik moest helemaal lachen toen ik Egbert hoorde roepen over een incubatietijd van 6 weken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
Dank je Addi
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:12 schreef Addi het volgende:
Weten we niet.
Ook zonder streams had je kunnen lezen, dat er nog geen weekopdracht is, omdat er iets is tussengekomen. Veel leesplezier.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:10 schreef breege het volgende:
even iets heel anders ( ik kan helaas ff geen streams zien) wat is de status van de week opdracht eigelijk ?
Hilde zou al lang om een priester gevraagd hebben en een testament hebben willen opstellen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:13 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb trouwens ook bewondering voor Rik hoe hij om is gegaan met die ziekte/ jeuk. Hij heeft het er over gehad, maar nooit op een zeikerige manier, jankend in een hoekje. Hij heeft al die tijd super gefunctioneerd. Dat doen weinigen hem na
Kunnen Janine en Hilde een voorbeeld aannemen!quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:13 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb trouwens ook bewondering voor Rik hoe hij om is gegaan met die ziekte/ jeuk. Hij heeft het er over gehad, maar nooit op een zeikerige manier, jankend in een hoekje. Hij heeft al die tijd super gefunctioneerd. Dat doen weinigen hem na
Wiequote:Op dinsdag 26 september 2006 19:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hilde zou al lang om een priester gevraagd hebben en een testament hebben willen opstellen.
Heeft zij iets van waarde dan voor in dat testament?quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hilde zou al lang om een priester gevraagd hebben en een testament hebben willen opstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |