Wat is dit voor stompzinnig antwoord? Wie weet heeft ie dat? Daar is totaal niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:14 schreef Saco het volgende:
Aan de andere kant, moet hij blij zijn dat het geen Aids is !
ik ben tijdelijk kamermeisje geweest ,en je moest is weten....quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Er moet dan eerst iemand met schurft in zijn bed hebben gelegen, lijkt mij niet in een hotel waar schoon beddegoed ligt als je voor het eerst je kamer op komt. En de kans is gering dat je het daarvan krijgt, eerder door intensief lichamelijk contact.
Ja, fijn, nog meer jeuk ...quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik ben tijdelijk kamermeisje geweest ,en je moest is weten....
Omdat de jeuk pas een aantal weken na de besmetting ontstaat. En Rik had meteen bij aanvang van het programma al jeuk. Het zou me niets verbazen, als ook Janine besmet is geraakt, want juist in de oksels en genitaliėn kan het beestje zich makkelijk een weg graven (omdat je daar niet zo vaak kunt krabben). Een besmetting met schurft wordt ook nog wel eens verward met galbulten of puisten...quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:12 schreef Coraatje het volgende:
[..]
re word toch gezegd dat het een mijt is volgens mij zit je matras en ieder matras dus ook in een hotel vol met mijt
en waarom kan hij het niet opgelopen hebben in ene hote? of in een hotel alleen schone mensen komen?
ja dom van mij he, misschien heeft hij wel aids...DUH...quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:15 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Wat is dit voor stompzinnig antwoord? Wie weet heeft ie dat? Daar is totaal niet naar gekeken.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
18:30 goed geraden, jammer dat je jezelf corrigeerd
Kijk ook ff hierquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:26 schreef NorthernStar het volgende:
Ik zoek me rot naar een cap van de kop van Rik. Heeft ieman nog iets?
Doe dan maar in De bewoners: Rik #1
Ja dat is juist het probleem. Hij kijkt bijna nooit normaal.quote:
Laat maar, gebruik wel een van de talpasite.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:26 schreef NorthernStar het volgende:
Ik zoek me rot naar een cap van de kop van Rik. Heeft ieman nog iets?
Doe dan maar in http://forum.fok.nl/topic/901152
of deze, is de meest normale die ik hebquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Laat maar, gebruik wel een van de talpasite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |