Ja, en iedereen geeft braaf antwoordquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Marlies begint aan haar rondje.
Ik meen Bridget toch echt imuniteit voor die ronde te hebben horen zeggen!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De joker kan een nominatie ongedaan maken. Je kunt het ook zo uitleggen dat ze de eerste nominatie dus ongedaan maakt met de joker... maar dat ze dus gewoon opnieuw kan worden genomineerd door een andere joker.
yeps! en da's mooi voor de onderlinge verhoudingenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:18 schreef itsme het volgende:
Als egbert het hoort dat ze zijn dochter heeft genomineerd dan is sabrina zijn volgende slachtoffer.![]()
Misschien omdat ze geen rekening houdt met een situatie waar zij hem geeft aan iemand die ook een joker heeft.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik meen Bridget toch echt imuniteit voor die ronde te hebben horen zeggen!
bridget zegt wel meer volgens haar zitten er ook 3 delen in een wasknijperquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik meen Bridget toch echt imuniteit voor die ronde te hebben horen zeggen!
Ik hoop dat we het zeer spoedig weten! Egbert verteld net dat die jokers onschadelijk gemaakt moeten worden ....dus moet marlies Tijn wel op de bank zetten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze geen rekening houdt met een situatie waar zij hem geeft aan iemand die ook een joker heeft.
Maar we zullen het nooit weten denk ik.
Is ook zo. Twee houtjes en een veer.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
bridget zegt wel meer volgens haar zitten er ook 3 delen in een wasknijper
2 houties en een veertje?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |