De voice-over die normaal wordt gedaan door Mary-Alice.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:16 schreef _petjan het volgende:
wat is narrates?
Nope, 4 maart pas, volgende week.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef De_Brandweer het volgende:
Is er vandaag geen nieuwe aflevering?
Hij was briljantquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef _petjan het volgende:
Carlos is zo vet
"Where are you going?"
-"To warn the scavo boys"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron.
[ Bericht 3% gewijzigd door PeRi op 06-03-2007 17:37:21 ]Whatever I want.
Iedereen zou gewoon fokforum_light moeten gebruiken, laat die quote dus maar staanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:35 schreef PeRi het volgende:
Oh? Oh das raar, in mijn layout, fokforum_light is dat niet zo en staat ie goed. Sorry, ik verbeter het meteen. Excuus dan.
Ja Tom is leukquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:48 schreef Zhenar het volgende:
Tom blijft voor mij toch het leukste personage... hij is zo heerlijk kneuzig & loving it![]()
Wat wazig, ze zijn pas net begonnen met de 2e helft van het seizoen en 2 weken geleden was er ook al geen afleveringquote:
Nou.. een nieuwe aflevering elke week, dan weer een halfjaar niets, dan beginnen ze weer met het seizoen ervoor, dan veranderen ze weer de tijden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:32 schreef Slappe_hap het volgende:
Dat is dan wel weer een voordeel van een serie volgen op de Nederlandse tv: wel een jaar vertraging, maar netjes elke week een nieuwe aflevering.
True. Kijken wanneer je er zelf zin in hebt is het belangrijkste. Ik ga niet elke week op hetzelfde tijdstip op de bank zitten om een serie te volgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:45 schreef octopussy het volgende:
[..]
Nou.. een nieuwe aflevering elke week, dan weer een halfjaar niets, dan beginnen ze weer met het seizoen ervoor, dan veranderen ze weer de tijden.![]()
Sowieso wil ik zelf kunnen bepalen wanneer ik een aflevering kijk.
Geef mij maar het VS schema wat dat betreft![]()
Mijn god wat slecht en niet grappig.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:01 schreef Zhenar het volgende:
Flauw, maar wel soort van grappig![]()
Weet niet of 'ie al voorbij is gekomen.
Iddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:07 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Mijn god wat slecht en niet grappig.
Bron: Nieuwnieuwsquote:De Amerikaanse serie Desperate Housewives is nog vier jaar op de buis. Een woordvoerder van de Amerikaanse tv-zender ABC maakte bekend dat er met de makers een nieuw contract is afgesloten dat tot en met 2011 duurt.
Dan, na in totaal zeven reeksen, lijkt het de makers een goed moment om met de serie over de belevenissen van vier vrouwen in een Amerikaans slaapstadje te stoppen. Het tv-programma is met meerdere prijzen onderscheiden. In Nederland zendt Net5 de serie uit.
quote:Felicity Huffman's got a look that's made for radio.
The desperate housewife sleepwalked her way over to Ryan Seacrest's radio show this morning -- in her bedclothes! Only problem was, her interview with Ryan was scheduled for tomorrow, not today. Seacrest gamely let her into the studio, where she called herself "a loser," blaming her casual getup on a late work night, and jokingly, on an I.Q. roughly equal to "room temperature."
At least she was kind enough to roll her pajama pants, explaining that the dog had peed on them a little bit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |