wij vieze brommertrijders houden wel om een beetje de wet uit te dagenquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef EvilThijn het volgende:
oude foto aangezien de kentekenplaatjes al een tijd blauw zijn![]()
ken je je boetes fijn in je mandje opbergen...nu snap ik tquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef EL_REY het volgende:
[..]
wij vieze brommertrijders houden wel om een beetje de wet uit te dagen![]()
je snapt mequote:Op dinsdag 26 september 2006 15:57 schreef biz_lip het volgende:
[..]
ken je je boetes fijn in je mandje opbergen...nu snap ik t
jij rijdt op een schone brommerquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:04 schreef Patries86 het volgende:
Laat die buurvrouw ook eens hier komen...
Genoeg stof hier en mijn scooter kan wel ffies schoonmaakbeurt gebruiken![]()
![]()
buurman????quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://home.planet.nl/~wal01336/ Appart el ik lul onzino![]()
Bwhehe, uithuizenquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://home.planet.nl/~wal01336/ Appart el ik lul onzino![]()
Gelul, er rijden nog zat mensen met een gewoon verzekeringsplaatje rond aangezien een brommerkenteken pas vanaf 1 januari 2007 verplicht is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef EvilThijn het volgende:
oude foto aangezien de kentekenplaatjes al een tijd blauw zijn![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:32 schreef Martijn85 het volgende:
Ik ging gistermiddag even een broodje halen bij de bakker. Als ik 5 minuten later naar buiten loop, staat er een agent heel vrolijk een bon uit te schrijven. Dus ik denk: hé, dat gaat niet zomaar. Dus ik begin te schelden tegen die agent, en hij schrijft nog een bon uit. ‘muggenzifter!’.. de bandenspanning.. ‘achterlijke gladiool!’ .. verkeerd geparkeerd.. en zo gaat het nog wel even door. Ik scheld nog een tijdje door, er is bijna geen plaats meer onder de ruitenwisser! Ik krijg door dat het geen zin heeft.. ik geef het op,
en loop naar mijn eigen auto die om de hoek staat geparkeerd.
namanimatiesquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:33 schreef Saik0 het volgende:
lol! die banners op die site.
Neem deze:
[afbeelding]
Naamanimaties? Hahaha vet! Klemtooooooooooooooon
jij ----> oprotten uit dit topicquote:
Door mij jaquote:
zonder mij was je nergensquote:
hangt er een ajax sjaalte aan mijn mandje dan???quote:
quote:
Metrosexuelen zijn verkapte HOMO's. Enneh, metrosexualiteit is volgens de Linda alweer verleden tijdquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:53 schreef EL_REY het volgende:
ontopic
offtopic: een mandje is heel metrosexueel als je dat nog niet wist...
ik woon in een klein dorp met alleen een leesmap... wij lopen een tijdje achter met de lindaquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Metrosexuelen zijn verkapte HOMO's. Enneh, metrosexualiteit is volgens de Linda alweer verleden tijd![]()
owhquote:
Ik miste alleen de vuist nog bij de laatste twee.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:49 schreef JFK1980 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moest even hardop lachen om die tweedequote:Op dinsdag 26 september 2006 18:49 schreef JFK1980 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |