Berkery +1quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:24 schreef Berkery het volgende:
Ik wil ook wel King Charles Spaniel zeggen, of Pim Fortuyn-hondje, maar ik heb geen tijd voor een nieuwe vraag![]()
Dat is een nieuwe feature sinds de upgrade. Dat scheelt een hoop frustraties in discussies waar je een punt wilt makenquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:25 schreef MaJo het volgende:
Jezus, dat is voor het eerst dat ik dubbel kan reageren?
Nee dat is Macedoniëquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:43 schreef Neleos het volgende:
Skopje, right?
Nee dat is Slowakijequote:Op dinsdag 26 september 2006 16:44 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Bratislava?
Oef, gelukkig dan maar. Want ik ben vrij en ik wil niet overwerken, omdat ik nog een vraag moet stellen.quote:
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:46 schreef NoSigar het volgende:
Laibach
Spelling klopt niet helemaal maar ik reken hem goedquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:53 schreef Jayhawk het volgende:
Lubjana
Is de Duitsche naam van Ljubljana en een muziekgroepje, vandaar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nooit van gehoordIs fout
Wat is fok weer traaaaaaaaag
Ah okquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:58 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Is de Duitsche naam van Ljubljana en een muziekgroepje, vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |