nou als mn partner in crime ermee kapt, doe ik dat ook maar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:27 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
hey bedankt voor het ideeIk ben er nu echt vandoor
![]()
![]()
Mijn ideequote:
was weer een gezellige avond lies kan heerlijke maceroni maken en ik heb iedereen geownd met colonisten van catan alleen was het wel moeilijk om de andere namen te onthoudenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:22 schreef jpjedi het volgende:
inderdaad... Rust.![]()
Kom je thuis van cursus over stichting Salvage (slaapverwekkend)... Zit gvd Tinus en Bravo nog binnen hier.![]()
En een miauwende Papagaai.![]()
was het niet mijn Pino?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:22 schreef jpjedi het volgende:
inderdaad... Rust.![]()
Kom je thuis van cursus over stichting Salvage (slaapverwekkend)... Zit gvd Tinus en Bravo nog binnen hier.![]()
En een miauwende Papagaai.![]()
ik welquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:57 schreef jpjedi het volgende:
Oh ja...
Ik kan helemaal niet tennissen.![]()
Moeten jullie wel voor rackets zorgen, we hebben er namelijk maar 3.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik wel
wij pwnen Ferdi en Jorrit wel even![]()
Ik niet... ik ben 24/7 paraat!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:36 schreef ursel het volgende:
Ooh... en nu slaapt opeens iedereen zeker..
Lijkt me duidelijk hequote:Op dinsdag 26 september 2006 23:04 schreef Sickert het volgende:
ik wel
wij pwnen Ferdi en Jorrit wel even![]()
Heb je je adres naar jp@bandoffokkers.nl gestuurd??quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:47 schreef ursel het volgende:
[..]
En gewoon weer wordt ik vergeten..![]()
ja en jij hebt hem ook als het goed is..quote:Op woensdag 27 september 2006 08:52 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Heb je je adres naar jp@bandoffokkers.nl gestuurd??
HEE HOMO! Jij moest om 8 uur op school zijn!!quote:Op woensdag 27 september 2006 08:48 schreef Timminater het volgende:
ben ook weer wakker, straks weer school
![]()
Kheb er zelfs al een antwoord op ontvangen...quote:Op woensdag 27 september 2006 08:52 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Heb je je adres naar jp@bandoffokkers.nl gestuurd??
Ja NU wel !quote:Op woensdag 27 september 2006 08:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja en jij hebt hem ook als het goed is..![]()
Kom nou ook tennissenquote:
Adressen gaan via de mail. De 5 minuten die wij elkaar zien op zo'n avond als gisterenavond weten we wel wat beters te zeggen dan dingen over BoF!quote:Op woensdag 27 september 2006 09:14 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Jullie praten verder toch wel gewoon met elkaar, of gaat dat ook per email??![]()
Ik ben toch meer dan BoF! alleen..quote:Op woensdag 27 september 2006 09:22 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Adressen gaan via de mail. De 5 minuten die wij elkaar zien op zo'n avond als gisterenavond weten we wel wat beters te zeggen dan dingen over BoF!
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ben toch meer dan BoF! alleen..![]()
Ik ga toeschouwer spelen hoor! Als jullie dat maar ff weten! Filmen ofzo!quote:
morguhquote:Op woensdag 27 september 2006 09:39 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik ga toeschouwer spelen hoor! Als jullie dat maar ff weten! Filmen ofzo!
Nee hoor, de VCCC zal je hiervoor wel afstraffen...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
morguh![]()
zijn jullie nog boos op me omdat ik gister in een geile bui wat pics heb zitten spammen?
en ik ga ook alleen maar kijken naar dat tennis, neem mn cameraatje wel mee.
Lies, zullen we gaan striken?![]()
Wat is striken???quote:Op woensdag 27 september 2006 09:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
morguh![]()
zijn jullie nog boos op me omdat ik gister in een geile bui wat pics heb zitten spammen?
en ik ga ook alleen maar kijken naar dat tennis, neem mn cameraatje wel mee.
Lies, zullen we gaan striken?![]()
die vietnamese febo kok's???? laat me niet lachenquote:Op woensdag 27 september 2006 09:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee hoor, de VCCC zal je hiervoor wel afstraffen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |