abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 september 2015 @ 19:36:38 #176
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_155929894
Is er nog vraag naar de originele gameboy classics? Wat zijn die dingen waard?

Ik kan namelijk een partij spul overnemen en daar zitten er twee bij, maar gaat mij alleen om de spelletjes. Dus als ik de GB's weg kan doen, worden de spelletjes interessanter om over te nemen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_157780046
Neem is contact met mij op ik heb wel het een en ander
Verzamelaar van Games en Consoles.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 19:15:56 #178
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_163959530
Sinds kort weer in het bezit van een Gameboy classic... Nu op zoek naar een paar oude jeugd herinneringen;
Zelda
Warioland
Metroid
Donkey kong

Of wellicht iets dat wordt aangeboden.
Boekjes en doosjes zijn geen vereiste.
Graag reactie met vraagprijs erbij...
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
pi_164166365
Hee iemand toevallig nog Pokemon GBA spellen te koop?
pi_164698075
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 22:26 schreef jefjef het volgende:
Hee iemand toevallig nog Pokemon GBA spellen te koop?
Ik ben op zoek naar: Emerald Version, Sapphire Version, Fire Red Version enzzz behalve Ruby
pi_169144060
Ik heb afgelopen week een Gameboy Advance aangeschaft, maar ben er vandaag achter gekomen dat het scherm niet verlicht word.. echt een behoorlijke misser van Nintendo.

Gezocht, oude (kapotte) Gameboy Advance SP.
Heeft iemand nog een oude GBA SP met verlicht scherm in een kast of lade liggen? Het liefst met een klein defect zoals knopjes die het niet meer doen. Ik wil er niet teveel geld aan uitgeven, max ¤ 15'-. Dan kan ik hopelijk zelf het scherm overzetten in mijn Advance.
pi_169193735
Scherm van de SP kun je niet in een gewone advance zetten!
pi_169209835
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:19 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb afgelopen week een Gameboy Advance aangeschaft, maar ben er vandaag achter gekomen dat het scherm niet verlicht word.. echt een behoorlijke misser van Nintendo.

Gezocht, oude (kapotte) Gameboy Advance SP.
Heeft iemand nog een oude GBA SP met verlicht scherm in een kast of lade liggen? Het liefst met een klein defect zoals knopjes die het niet meer doen. Ik wil er niet teveel geld aan uitgeven, max ¤ 15'-. Dan kan ik hopelijk zelf het scherm overzetten in mijn Advance.
Heb nog wel een gba sp voor je met verkocht scherm. Werkt nog helemaal 100%. 15 euro is goed
pi_169227745
Zijn er nog mensen die

Final Fantasy VI
Golden Sun
Zelda
WarioWare
Sonic Advance 3
of
Castlevania Aria of Sorrow

hebben liggen voor een leuk prijsje?
pi_169228003
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 07:56 schreef SunBoom het volgende:
Scherm van de SP kun je niet in een gewone advance zetten!
Zeker dat dat wel kan, alleen met wat aanpassingen. Er moet een adapterkabeltje gelegd worden van 40 naar 32 pins en de behuizing moet iets aangepast worden. Voorbeeld hoer het er uit komt te zien..



quote:
Heb nog wel een gba sp voor je met verkocht scherm. Werkt nog helemaal 100%. 15 euro is goed
Daar heb ik vrij weinig aan.. :D

Edit : Doe je het voor ¤ 17,- inclusief verzendkosten ? (of je moet toevallig in Amsterdam wonen, dan kom ik hem een keer ophalen, ben er dagelijks te vinden, zelfde bedrag).
pi_169228168
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:12 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Zeker dat dat wel kan, alleen met wat aanpassingen. Er moet een adapterkabeltje gelegd worden van 40 naar 32 pins en de behuizing moet iets aangepast worden. Voorbeeld hoer het er uit komt te zien..

[ afbeelding ]

[..]

Daar heb ik vrij weinig aan.. :D

Edit : Doe je het voor ¤ 17,- inclusief verzendkosten ? (of je moet toevallig in Amsterdam wonen, dan kom ik hem een keer ophalen, ben er dagelijks te vinden, zelfde bedrag).


Sterker nog, ik heb er sinds vandaag 1! >:)
pi_169229580
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:17 schreef depsycholoog het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sterker nog, ik heb er sinds vandaag 1! >:)
Gemeen.. :{w

Zelf zo gedaan of zo gekocht ? Aan de ene kant kan ik natuurlijk ook mijn verlies nemen en naar de SP overstappen, maar de GBA ligt zo goed in de hand.. Bij de SP krijg ik al last van mijn pols als ik er naar kijk.
pi_169230726
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:06 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Gemeen.. :{w

Zelf zo gedaan of zo gekocht ? Aan de ene kant kan ik natuurlijk ook mijn verlies nemen en naar de SP overstappen, maar de GBA ligt zo goed in de hand.. Bij de SP krijg ik al last van mijn pols als ik er naar kijk.
Haha sorry. Ik kwam mijn Advance gisteren tegen toen ik mijn berging aan het opruimen was. Beschimmeld hoesje weggegooid en Mario Kart erin.
Ik snap niet hoe ik daar jaren op heb kunnen spelen zonder verlichting. Wat een donker scherm.

Vandaag langs geweest bij iemand in mijn woonplaats die er een SP scherm in heeft gezet. Het is niet zo moeilijk, je moet wat van de case weghalen en je moet een andere ribbon cable hebben (die kun je op eBay bestellen).
pi_169231501
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:12 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Zeker dat dat wel kan, alleen met wat aanpassingen. Er moet een adapterkabeltje gelegd worden van 40 naar 32 pins en de behuizing moet iets aangepast worden. Voorbeeld hoer het er uit komt te zien..

[ afbeelding ]

[..]

Daar heb ik vrij weinig aan.. :D

Edit : Doe je het voor ¤ 17,- inclusief verzendkosten ? (of je moet toevallig in Amsterdam wonen, dan kom ik hem een keer ophalen, ben er dagelijks te vinden, zelfde bedrag).
Verkocht niet, verlicht wel :P

Stuur me maar ff een pm
pi_169232072
Je hebt een pm binnen, kan zijn dat ik laat reageer, nu bed, vroeg eruit en vroeg op pad !
  zaterdag 11 mei 2019 @ 18:19:37 #191
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186768936
Heeft iemand nog gameboy spul liggen waar ze niets mee doen? Spelletjes of consoles?

Ik ben zeer geinteresseerd iig :) Ik wil Gameboys gaan modden, backlighten etc... dus ik heb er nogal wat nodig
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 15 mei 2019 @ 03:18:53 #192
174940 W00fer
Maar echt
pi_186849826
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 18:19 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft iemand nog gameboy spul liggen waar ze niets mee doen? Spelletjes of consoles?

Ik ben zeer geinteresseerd iig :) Ik wil Gameboys gaan modden, backlighten etc... dus ik heb er nogal wat nodig
Ik heb nog wel een paar GBC spellen ja om te ruilen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_196379998
Iemand die Pokemon Sapphire of Emerald heeft liggen en nks meer mee doet?
pi_205589853
Is er iemand in regio Zwolle die nog Pokémon-spellen heeft liggen? En voor wat voor prijs?
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')