abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42140312
Je kent de uitspraken wel: "achterlijke sport om met zijn allen achter een bal aan te lopen en die dan nog verder te schoppen dan hij al is "
Het is ook de enige sport waar vrouwen het consequent van verliezen als ze om aandacht verlegen zitten en het nog steeds niet begrijpen.

Dit klopt wel he of niet..
31 december 2006: Inactive FOK!account
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:02:02 #2
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_42140438
Dit zijn vaak dezelfde vrouwen als die nie van Starwars en startrek troep houden
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
pi_42140615
Waar heb je dat citaat vandaan

Volgens mij valt het wel mee toch ? Ik vind het voetbal geen achterlijke sport, maar wel die agressiviteit erom heen van bepaalde kerels
pi_42140721
Grappig ik was pas geleden met een vrouw naar een wedstrijd van FC Utrecht (businessclub), ze doet altijd heel interessant over voetbal, tot dat de wedstrijd begon en toen begon ze alleen maar te lullen over haar leven en keek eigenlijk helemaal niet naar de wedstrijd..... Doe dan niet of je interesse in voetbal hebt maar zeg gewoon dat je gaat om te ouwehoeren.

Vrouwen die zeggen dat ze van voetballen houden geloof ze NOOIT!
pi_42140746
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:02 schreef Henny_Huisman het volgende:
Dit zijn vaak dezelfde vrouwen als die nie van Starwars en startrek troep houden
Van starwars etc. hou ik inderdaad niet.
Maar voor voetbal ga ik echt voor zitten en eist zeker dan geen aandacht op van vriendje lief..

Ga zelfs bij een neef van mij wel eens kijken wanneer die moet voetballen..
Salsa Espaņola
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:27:54 #6
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_42141089
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:14 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Van starwars etc. hou ik inderdaad niet.
Maar voor voetbal ga ik echt voor zitten en eist zeker dan geen aandacht op van vriendje lief..

Ga zelfs bij een neef van mij wel eens kijken wanneer die moet voetballen..
zie
Waarom houden vrouwen niet van StarWars...?
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:34:43 #7
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_42141279
Ik vind het prima als vrouwen niet van voetbal houden. Alleen moeten ze dan ook niet ineens de supporter uit gaan hangen als het Nederlands elftal op een eindtoernoei speelt. Dan is de kroeg ineens gevuld met vrouwen die anders nooit naar voetbal kijken, maar wel de beste plekken bezet houden. En maar irritante opmerkingen maken tijdens de wedsrijd, zoals "waarom wordt die Portugese jongen uitgefloten? Volgens mij is het echt een schatje".
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_42141571
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:34 schreef Everett het volgende:
Ik vind het prima als vrouwen niet van voetbal houden. Alleen moeten ze dan ook niet ineens de supporter uit gaan hangen als het Nederlands elftal op een eindtoernoei speelt. Dan is de kroeg ineens gevuld met vrouwen die anders nooit naar voetbal kijken, maar wel de beste plekken bezet houden. En maar irritante opmerkingen maken tijdens de wedsrijd, zoals "waarom wordt die Portugese jongen uitgefloten? Volgens mij is het echt een schatje".
Fucking herkenbaar.

M'n vriendin (hier gereageerd zie Salsagirl) zit ook altijd te kwijlen op de bank als die kutnicht van een C. Ronaldo weer eens door het beeld loopt.

GRRRRRRRRRRR

Naja voor de rest is ze voor feyenoord dus de laatste tijd is ze lekker stil op voetbalgebied ( aaah )
JOHNNY HEITINGA
pi_42141613
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:46 schreef Camplo het volgende:

[..]

Fucking herkenbaar.

M'n vriendin (hier gereageerd zie Salsagirl) zit ook altijd te kwijlen op de bank als die kutnicht van een C. Ronaldo weer eens door het beeld loopt.

GRRRRRRRRRRR

Naja voor de rest is ze voor feyenoord dus de laatste tijd is ze lekker stil op voetbalgebied ( aaah )
Nja dat is een uitzondering ..verder kijk ik altijd braaf .
Salsa Espaņola
pi_42141632
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:48 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Nja dat is een uitzondering ..verder kijk ik altijd braaf .
Hoe heette die blonde heaumeau ook weer?

De Ceulaer.... gaat er al een belletje rinkelen?
JOHNNY HEITINGA
pi_42141680
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:49 schreef Camplo het volgende:

[..]

Hoe heette die blonde heaumeau ook weer?

De Ceulaer.... gaat er al een belletje rinkelen?
Heey.. dat is een van de redenen dat voetbal ook leuk is om te zien voor dames
Je kan zeggen wat je wilt,maar ik hou mooi wel van voetbal

En ja soms word ik afgeleid van het spel
Salsa Espaņola
pi_42141697
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:50 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Heey.. dat is een van de redenen dat voetbal ook leuk is om te zien voor dames
Je kan zeggen wat je wilt,maar ik hou mooi wel van voetbal

En ja soms word ik afgeleid van het spel
En maar boos wezen als FHM weer eens verschijnt .
Of Rebecca Loos in de playboy verschijnt... phuhhhh
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:52:52 #13
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_42141714
Omdat voetbal eigenlijk gewoon onzin is, maar wij mannen zijn zo geconditioneerd dat we het wel mooi vinden.
Zyggie.
pi_42141731
Komt volgens mij door het botte-mannen-drinken-bier-met-maten-imago van de sport. Een man die voetbal kijkt zal automatisch minder tijd voor de vrouw hebben, het is toch de populairste sport van het land en een man die van voetbal houdt zal daar ook veel tijd in steken. Als ie zelf speelt (traint, wedstrijd in het weekend) of thuis voor de buis alle wedstrijden bekijkt.
pi_42141795
Waarom houden bijna alle mannen niet van turnen of ballet?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_42141830
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:51 schreef Camplo het volgende:

[..]

En maar boos wezen als FHM weer eens verschijnt .
Of Rebecca Loos in de playboy verschijnt... phuhhhh
Nou wil je wel even ontopic blijven..!!!
of me dat wat doet

Nee serieus,kijk graag naar het spel
Ging ook altijd graag naar wedstrijden in het stadion.
Salsa Espaņola
pi_42141833
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:55 schreef partyyboyy het volgende:
Omdat je dan verplicht als Gordon verkleed erheen moet.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:59:31 #18
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_42141876
quote:
Omdat wij zijn groot gebracht met het idee dat voetbal cool en mannelijk is en turnen/ballet suf en vrouwelijk. We zijn gewoon voorgeprogrammeerd, zonder eigen mening
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_42141896
quote:
Mannen houden toch meer van spanning en actie dan van mooie bewegingen, denk ik.
pi_42141948
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Mannen houden toch meer van spanning en actie dan van mooie bewegingen, denk ik.
Op het groene speelveld zijn anders genoeg sierlijke bewegingen te zien.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_42141977
En al die mannen die hier lopen te zeuren over vrouwen die op voetballers geilen, hebben toevallig niet tijdens de rust van WK-wedstrijden naar het WK-lingerie overgeschakeld?

Ik vind voetbal leuk Maar nou hou ik ook van auto's, autoraces en alles daaromheen en hou ik niet van gezeik. Dus er zal wel gewoon een hersenschakel verkeerd om zitten
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:06:48 #22
159069 -kotsmos-
Uitgespuwde heelalbewoner
pi_42142013
Bwa, dat valt best mee. Ze houden er niet van omdat ze het niet begrijpen. Eens je het hen aanleert en hen de basisregels wat uitlegt, staan ze er meer open (althans mijn vriendin toch). Maar het mag niet teveel worden. En er moet spanning en dramatiek inzitten. Haar favoriet blijft alsnog Nederland-Portugal.
pi_42142014
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:03 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Op het groene speelveld zijn anders genoeg sierlijke bewegingen te zien.
Wilde het al in mijn vorige post aanhalen, maar kwam er even niet uit
pi_42142030
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:04 schreef poebeertjuh het volgende:
En al die mannen die hier lopen te zeuren over vrouwen die op voetballers geilen, hebben toevallig niet tijdens de rust van WK-wedstrijden naar het WK-lingerie overgeschakeld?

Ik vind voetbal leuk Maar nou hou ik ook van auto's, autoraces en alles daaromheen en hou ik niet van gezeik. Dus er zal wel gewoon een hersenschakel verkeerd om zitten
Blijkbaar heb jij wel zitten overschakelen naar het WK-lingerie, terwijl er getrainde mannen op tv waren.
Waarschijnlijk zit er dus nog een schakeltje mis
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:07:58 #25
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_42142045
Als ik sierlijke bewegingen wil zien ga ik wel ballet kijken.
Zyggie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')