Van starwars etc. hou ik inderdaad niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:02 schreef Henny_Huisman het volgende:
Dit zijn vaak dezelfde vrouwen als die nie van Starwars en startrek troep houden
ziequote:Op dinsdag 26 september 2006 14:14 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Van starwars etc. hou ik inderdaad niet.
Maar voor voetbal ga ik echt voor zitten en eist zeker dan geen aandacht op van vriendje lief..
Ga zelfs bij een neef van mij wel eens kijken wanneer die moet voetballen..
Fucking herkenbaar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:34 schreef Everett het volgende:
Ik vind het prima als vrouwen niet van voetbal houden. Alleen moeten ze dan ook niet ineens de supporter uit gaan hangen als het Nederlands elftal op een eindtoernoei speelt. Dan is de kroeg ineens gevuld met vrouwen die anders nooit naar voetbal kijken, maar wel de beste plekken bezet houden. En maar irritante opmerkingen maken tijdens de wedsrijd, zoals "waarom wordt die Portugese jongen uitgefloten? Volgens mij is het echt een schatje".![]()
Nja dat is een uitzondering ..verder kijk ik altijd braaf .quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:46 schreef Camplo het volgende:
[..]
Fucking herkenbaar.
M'n vriendin (hier gereageerd zie Salsagirl) zit ook altijd te kwijlen op de bank als die kutnicht van een C. Ronaldo weer eens door het beeld loopt.
GRRRRRRRRRRR![]()
Naja voor de rest is ze voor feyenoord dus de laatste tijd is ze lekker stil op voetbalgebied ( aaah)
Hoe heette die blonde heaumeau ook weer?quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:48 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nja dat is een uitzondering ..verder kijk ik altijd braaf .
Heey.. dat is een van de redenen dat voetbal ook leuk is om te zien voor damesquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hoe heette die blonde heaumeau ook weer?
De Ceulaer.... gaat er al een belletje rinkelen?![]()
En maar boos wezen als FHM weer eens verschijntquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:50 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Heey.. dat is een van de redenen dat voetbal ook leuk is om te zien voor dames![]()
Je kan zeggen wat je wilt,maar ik hou mooi wel van voetbal![]()
En ja soms word ik afgeleid van het spel
Nou wil je wel even ontopic blijven..!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
En maar boos wezen als FHM weer eens verschijnt.
Of Rebecca Loos in de playboy verschijnt... phuhhhh![]()
Omdat je dan verplicht als Gordon verkleed erheen moet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:55 schreef partyyboyy het volgende:
Waarom houden bijna alle mannen niet van turnen of ballet?
Omdat wij zijn groot gebracht met het idee dat voetbal cool en mannelijk is en turnen/ballet suf en vrouwelijk. We zijn gewoon voorgeprogrammeerd, zonder eigen meningquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:55 schreef partyyboyy het volgende:
Mannen houden toch meer van spanning en actie dan van mooie bewegingen, denk ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:55 schreef partyyboyy het volgende:
Op het groene speelveld zijn anders genoeg sierlijke bewegingen te zien.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Mannen houden toch meer van spanning en actie dan van mooie bewegingen, denk ik.
Wilde het al in mijn vorige post aanhalen, maar kwam er even niet uitquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:03 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Op het groene speelveld zijn anders genoeg sierlijke bewegingen te zien.
Blijkbaar heb jij wel zitten overschakelen naar het WK-lingerie, terwijl er getrainde mannen op tv waren.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:04 schreef poebeertjuh het volgende:
En al die mannen die hier lopen te zeuren over vrouwen die op voetballers geilen, hebben toevallig niet tijdens de rust van WK-wedstrijden naar het WK-lingerie overgeschakeld?
Ik vind voetbal leukMaar nou hou ik ook van auto's, autoraces en alles daaromheen en hou ik niet van gezeik. Dus er zal wel gewoon een hersenschakel verkeerd om zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |