abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42140225
Ik weet wie het weleens geprobeert heeft maar mijn ervaring sinds kort is dat je bij de Turkse of
Chinese kappers veel betere kwaliteit krijgt voor je geld en vaak goedkoper.
Let op. Voor 18 euro wordt:

a: haar geknipt en uitgedund
b: gewassen(2x) en met shampoo bewerkt
c: geschoren
d: hoofdhuid tijdens shampoo bewerking zwaar en lang gemasseerd
e: nek en armen/schouders massage
f: met een brandend zwavel watje worden de dode punten weggewerkt.
g: frisdrank naar keuze

Okay , het duurt dan wel +/- 45 min.maar je voelt je na afloop als herboren en fris.

Moet je voor de gein eens een normale Nederlandse kapper binnenlopen.
Het lijkt wel of je nummer 345 bent van de lopende band en waar de inrichting
belangrijker is dan de klant en je eigenlijk de huur zit te betalen van Jan de Kapper
met zijn prijs van +/- 40 euro.

Meer mensen met soortgelijke ervaringen?
31 december 2006: Inactive FOK!account
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:00:09 #2
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_42140389
De turkse kapper hier in rotterdam is meestal ook veel goedkoper dan de Nederlandse.....
Float like a butterfly, sting like a bee
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 14:02:32 #3
155227 crew  Guppy
dus
pi_42140447
Ik ga altijd naar Cosmo kappers. En ja, dat is inderdaad duur(der), maar bij ons in de buurt valt dat nog wel mee. Voor ¤ 26,- word ik gewassen, geknipt, gedroogd en gestyled. Dat is eigenlijk ook alles wat ik wil van mijn kapper . Het wordt allemaal goed gedaan, en ik heb bij Cosmo helemaal niet het idee dat ik een nummertje ben. Dat vind ik prettig.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:12:59 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42140697
Leg deze eens uit?
quote:
f: met een brandend zwavel watje worden de dode punten weggewerkt.
Die dode punten zijn er toch ook al uit geknipt?
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:17:48 #5
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_42140844
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
Leg deze eens uit?
[..]

Die dode punten zijn er toch ook al uit geknipt?
hij heeft het over gezichtshaar en oorhaar, nietwaar?
Float like a butterfly, sting like a bee
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:45:27 #6
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_42141535
Dat sneue, "trendy" gedoe zul je daar wel niet hebben nee. Lekker rustig.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_42142407
@ Guppyfriend:

Cosmo is dus precies zo een bedrijf waar het veelal om de inrichting gaat ipv de kwaliteit.
Veel te duur voor hetgeen je allemaal wilt en het blijkt dat het dus ergens beter en goedkoper kan.
Nooit meer voor mij dit soort zaken met hun te hoge prijzen terwijl je ergens anders dezelfde kwaliteit
krijgt en zelfs meer.

@ Brighteyes:

Ik bedoel daarmee dat wanneer je geschoren bent als man dan neemt de kapper zo een watje dat doordrenkt is met alcohol?,steekt het aan zodat het brand en gaat dan heel licht en snel tappend
langs de huid van de gezicht waarschijnlijk om het egaler te maken. Dat bedoelde ik ermee.
31 december 2006: Inactive FOK!account
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:34:35 #8
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_42142710
Met Chinese kappers heb ik niet zulke goede ervaringen, op de aantrekkelijke kapsters na dan. Hun model is vaak model bloempot, weinig variatie, niet heel goed geknipt.

Marokkaanse kappers zijn wél weer erg goed (maar dat zijn altijd lelijke mannen). Ligt denk ik aan het kroeshaar dat die gewend zijn te knippen, dat vergt andere methoden dan het sluike, willoze haar dat Chinezen hebben.

Met Turkse kappers heb ik eigenlijk geen ervaring.

En ja, het is een stuk goedkoper dan de Cosmo oid.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:05:04 #9
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_42149778
Turkse kappers zijn ook beter. De mijne was barbier in Turkije. Een echte herenkapper dus.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 20:47:35 #10
155227 crew  Guppy
dus
pi_42151258
Ik heb ook verschillende kappers geprobeerd voor ik bij de Cosmo terechtkwam, dus ik heb wel degelijk andere geprobeerd. En de Cosmo was de eerste waar ik tevreden vandaan kwam, dus daarom ben ik er blijven plakken. Ik ben er echt heel blij mee en ik ga er ook niet weg.

Offtopic. Turkse bakkers zijn wel beter dan Nederlandse!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_42167564
turkse kappers:

snel en goed en goedkoop!
ze knippen snel, geen tijd voor blablabla gesprekjes ("zo nog lekker op vakntie geweeeeeest?") en ze besteden zelf altijd erg veel aandacht aan hun haar (gaan vaak naar de kapper)
duizend keer beter dan het nederlands voor veel geld "ja kappers zijn ook een soort kunstenaars eigenlijk blablabh" veel tijd kosten gemuts.
turkse jongens zien er altijd goed geknipt uit en op vakantie in turkije zie je de jongens met de meest hippe kapsels lopen!
marokaanse kappers trouwens zelfde verhaal , maar vind turkse net iets beter.
  woensdag 27 september 2006 @ 13:20:33 #12
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_42167793
Ik ga al jaren naar de Marokkapper 12 eutjes
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_42169391
Wilde graag even toevoegen dat het verschil zelfs per stad/dorp al veel kan zijn.

Bv ik kan in mijn eigen stad naar de kapper gaan voor 22 euro, dat is dan enkel knippen en het is dan nog eens slecht gedaan ook (wassen +2¤ - gel of wax is +1¤).

Ik kan nu ook naar de kapper gaan in het dorp ernaast (even groot dorp trouwens) en daar betaal ik dan 12 euro inclusief gel of wax en om te wassen komt er 1¤ bij. Mijn haar laten wassen doe ik wel zelden, doe het eigenlijk liever zelf.
pi_42171371
hmmm..er zijn goede NL kappers hoor! Kappers bij mijn kapsalon (rotterdam), krijgen iedere maandag cursus en moeten volgens de nieuwste manieren knippen, ze hebben ook 45minuten per klant ongeveer, bij mij is dat meestal een uur. Kosten: 27euro: 2x wassen, nek scheren + bakkebaarden(man)..
pi_42195705
ja dat is gewoon een uurloon.
het gaat niet om hoe duur maar het gaat om de snelheid en kwaliteit waarmee turkse kappers werken.
zij doen het zonder klessebessen en tuttebellen etc.
dus ist het logisch dat zij inhet een half uur voor en 10tje 'doen' en een hollandse kapper dat in een uur voor 20 euro doet.

tis maar wat je wil.
Wil je gewoon makkelijk snel en goedkoop je haar laten doen ga je naar een turkse kapper, wil je lekker ff bijkletsen gezellig en meer uitgebreide aandacht ga je naar een nederlandse kapper.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')