Voor 'try before you die'quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:43 schreef gekke_sandra het volgende:
Modje? Dikke spoiler!![]()
Ot: Haha wat grappig, Ruben Nicolai in ATWT. Hoe komt hij daaaar nou weer terecht.
Ik zag het al, heb hem al gesloten!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:43 schreef Koningin het volgende:
2 topics tegelijk geopend!
Ken gebeure!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:46 schreef maril het volgende:
Sorry, ik zag deze niet okè game on
Ach ik zit nog regelmatig om 18.30 uur klaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:58 schreef massy het volgende:
Waarom kom ik er toch bijna elke dag om 5 voor 6 achter dat ik ATWT moet kijken![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:24 schreef Babbel1 het volgende:
Echt dom dat dat huwelijk door ging, als je toch kan kiezen tussen Henry en Mike.. hmmm, ik zou het wel weten!
Volgens mij een jaar of 5quote:Op woensdag 27 september 2006 07:33 schreef Evil-Cherry het volgende:
Is Snickers trouwens niet inmiddels minstens 10 jaar oud? :S
Misschien kijk je dan naar Dr. Philquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:58 schreef massy het volgende:
Waarom kom ik er toch bijna elke dag om 5 voor 6 achter dat ik ATWT moet kijken![]()
Das nog niks meid!! Ben wel blij dat het deze week niet is gebeurd maar...2 weken geleden had Casema onze kabel afgeslotenquote:Op woensdag 27 september 2006 09:15 schreef Koningin het volgende:
Toen het moment supreme bij het huwelijk kwam (dat Katie aan kwam lopen), viel bij ons effe de TV uit....
wieso, mike heeft nog de kans wat te zeggen!quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:24 schreef Babbel1 het volgende:
Echt dom dat dat huwelijk door ging, als je toch kan kiezen tussen Henry en Mike.. hmmm, ik zou het wel weten!
Yepz ze zijn echt getrouwd!quote:Op woensdag 27 september 2006 12:17 schreef poebeertjuh het volgende:
Oke, kan iemand mij even bijpraten over de aflevering van gisteren? Zijn ze nou echt getrouwd? Ik kan vanmiddag weer niet kijkenMaar waarschijnlijk wel morgenochtend de herhaling
klok een uur terug zettenquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:58 schreef massy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |