Dokter Phil ?? Kijk ik nooit. Ik vergeet gewoon de tv aan te zetten en daar kom ik dan meestal rond 6 uur achterquote:Op woensdag 27 september 2006 09:02 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Misschien kijk je dan naar Dr. PhilBegint iets over vijfen. Kan ook interessant zijn om even te kijken. Voordat je het weet is het inderdaad 5 voor 6
julia is aanstellerige aandachtshoerquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:47 schreef maril het volgende:
Julia wint wel elke keer als Carly en Lily zo impulsief zijn.
helemaal met je eensquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:10 schreef DarkElf het volgende:
Julia
ja sorry hoor, ik val enorm in herhalingen maar wat een rotwijf is dat toch
jaja ik weet het, het is maar een soap![]()
helemaal mee eens, ben blij als julia weer weg gaatquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:39 schreef Heidi- het volgende:
Bleggggh!
ik heb me (unlike others here![]()
) ingehouden over die Julia, maar OOOOH my god
![]()
ik zit me zo te irriteren nu, haar stém alleen maarWe zitten ons allemaal hier helemaal gek te maken bij ATWT
![]()
Hoe ze "Hooolden, Hooolden" riep toen Lilly bij d'r kwam....![]()
hahah dat hoop ik ook danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:42 schreef DarkElf het volgende:
jezus je kerel zal toch vreemdgaan met een juliaachtig-iets...
dan snap ik dat je een moord begaat hoor
Ik neem aan dat je dan ook gewoon vrijgesproken wordt
haha dat zat ik net te denken toen Lilly haar naar haar nek vloogquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:42 schreef DarkElf het volgende:
jezus je kerel zal toch vreemdgaan met een juliaachtig-iets...
dan snap ik dat je een moord begaat hoor
Ik neem aan dat je dan ook gewoon vrijgesproken wordt
Ja, maar zij en Carly zijn wel een beetje dom bezig. Je zou toch zeggen dat ze intussen wel door moeten hebben dat hun tactiek niet echt werkt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:53 schreef DarkElf het volgende:
Hahaha go Lily!
(die is toch weer een stuk beter te pruimen zo )
lijkt me lastig nadenken als je een beetje verblind bent door emotiesquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:12 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, maar zij en Carly zijn wel een beetje dom bezig. Je zou toch zeggen dat ze intussen wel door moeten hebben dat hun tactiek niet echt werkt.Is allemaal in het voordeel van Julia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |