Eva....ik geloof dat ik verliefd ben.
![]()
Verstopping......breek me de bek niet open....
![]()
elke ochtend begin ik met warm water met citroensap om de darmen schoon te spoelen en op gang te brengen....Dan fruit eten voor de vezels (en vitamines). Vervolgens havermouthpap voor vezels en voeding. Tegen 4 uur een pakje Activa drink. Niet maar 100 ml, maar het hele pakje. En dan tegen een uur of negen nog een activa toetje met extra lijnzaad. Gevolg elke dag redelijk soepele ontlasting. Wanneer ik merk dat het slechter gaat (lees: kanonskogels) dan neem ik ook nog Lactulose van de huisarts. Tip voor het wc-bezoek. Niet persen, maar naar beneden toe ademen. Ik zit zowat in yoga houding op de wc, maar het werk. Sinds ik niet meer pers (in combi met bovenstaande zaken) gaat het stukken beter en zeker met minder pijn gepaard. Succes en ik hoop dat je er wat aan hebt.
Vandaag voor mijn gevoel een goede dag. Begin wel steeds meer te snotteren, maar ben vrolijk en dat is erg prettig....
![]()
PM....ik heb nog een kindje tegoed deze week...dussuh..kom maar op.
oh, en het gevoel dat je baby een andere uitgang aan het zoeken in, dat heb ik hier ook. Alleen zoekt die van mij de weg naar boven. Voetjes die zowat dwars door mijn middenrif heen proberen te stoten. En ik maar elke keer zeggen dat de uitgang beneden is en niet boven.....