Iddquote:
Gaatie lekker?quote:
Eh ja, voor het eerst geloof ik sinds mijn verlofquote:Op donderdag 28 september 2006 10:03 schreef PM-girl het volgende:
Snoopy en Bass Miss aan het uitslapen?
Hier derde ronde en ook weer een vrij abstract idee van "kindje-komt-uit" hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 10:24 schreef PM-girl het volgende:
Jullie moeten nog iets harder wachten denk ik, want ik zie het nog zomaar niet gebeuren! (maar ja dat kan ook het eerste kind syndroom zijn!)
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Hier derde ronde en ook weer een vrij abstract idee van "kindje-komt-uit" hoor
Straks lig ik weer te kreperen en dan gaat het licht wel weer aan gok ik.![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hier derde ronde en ook weer een vrij abstract idee van "kindje-komt-uit" hoor
Straks lig ik weer te kreperen en dan gaat het licht wel weer aan gok ik.![]()
Kun je tot je moet werken het rustig aan doen? Wel proberen en als het op het werk niet gaat, gewoon heel eerlijk zeggen. Jij en je kindje moeten op de eerste plaats komen. Hoe moeilijk het soms ook is om de verantwoordelijkheid voor je werk opzij te zetten. dikkequote:Op donderdag 28 september 2006 11:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja we hebben er weer een: een regelrechte dipdag!!!
Voel me vreselijk bleh....kan de hele tijd wel janken. Ben duizelig en gewoon min!
En dan moet ik ook nog werken vanmiddag
Kan nog leuk worden
Hoe erger je het je voorstelt hoe leuker het vaak wordtquote:Op donderdag 28 september 2006 11:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja we hebben er weer een: een regelrechte dipdag!!!
Voel me vreselijk bleh....kan de hele tijd wel janken. Ben duizelig en gewoon min!
En dan moet ik ook nog werken vanmiddag
Kan nog leuk worden
Ja, heel verwarrend. Je (ik....) bent geneigd te denken: "Ach, het is natuurlijk, kan geen kwaad".... Nah, wél dus..quote:Op donderdag 28 september 2006 14:20 schreef kozakken het volgende:
Raar hoor, die verschillen in opvattingen.![]()
Yep, was ik ook erg blij om! Lig je aan een weeënremmend infuus, zou je dus lijnzaadolie gaan slikken.quote:Fijn dat de gyn zo allert reageerde trouwens!
Ik wil niet moeilijk doen over een weekje, maar ben jij niet al ruim 28 weken? Ik ben zelf uitgerekend voor 3 januari en nu dus 26 weken ver.quote:
Joh, mijn collega's kregen niet anders te horen. Nee, dat zou allebei tegen de 10 pond aan gaan lopen. Allebei de eerste, dus allebei doodzenuwachtig. Nou, dé joekels. 5 pond en krap 7. Daar loop je je dan de hele zwangerschap over op te vretenquote:Op donderdag 28 september 2006 16:16 schreef Neuk het volgende:
Ik ben weer goedgekeurd
'Nee, je hoeft niet te rekenen op een kindje van 6 a 8 pond. Het wordt denk ik een flinke bink'. JA, DAT WIST IK AL! Verder liep bink wederom wat voor op groei maar niet extreem en mijn buik is normaal (alleen ik vind em 3x zo groot als anderen die evenver zijn)
muah, die van mij is al meerdere malen opgemeten en elke keer is ie groter dan gemiddeld dus ik keek er niet zo van op. Neefje van mijn beebje was bijna 60cm en 10 pondquote:Op donderdag 28 september 2006 18:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Joh, mijn collega's kregen niet anders te horen. Nee, dat zou allebei tegen de 10 pond aan gaan lopen. Allebei de eerste, dus allebei doodzenuwachtig. Nou, dé joekels. 5 pond en krap 7. Daar loop je je dan de hele zwangerschap over op te vreten![]()
Mij hebben ze zelfs verteld dat een groot hoofd de bevalling makkelijker maakt doordat dat de baarmoedermond meer opendrukt.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:26 schreef kozakken het volgende:
Jonne en Romme waren allebei 9 pond en dat ging heel goed hoor!
Echt, een groot kind zegt in principe lang niet alles over de zwaarte van de bevalling
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:31 schreef sweaty het volgende:
Wat fijn dat je weer goedgekeurd bent Neuk. Ik vergelijk jou altijd een beetje met mijzelf aangezien we bijna evenver zijn. Ik mag morgen weer voor mijn keuring.
Ik heb sinds 2 weken echt last van warmte aanvallen dan moet ik echt de ventilator op me zetten. Het komt ineens op, vaak al zodra ik ben opgestaan. Soms uren geen last van, nu zit ik alweer 2 uur te puffen (van de warmte)
Herkent iemand dit? hoop niet dat het te maken heeft met een hoge bloeddruk????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |