abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42138948
Slaaap zacht lekker ding ..

wat een geweldig nummertje zeg, Nog niet echt bekend denk ik maar toch word het dagelijks uitgezonden wanneer ik in de avondspits zit.

Nog meer mensen die heerlijk wegdromen bij dit belgische liedje?
pi_42139465
whehe 100 views geen reactie

ik zeg jullie dit nummertje gaat nog in de top40 terugkomen!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2006 13:26:03 ]
pi_42139677
Ik ken het niet
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_42141200
quote:
Zet Eva De Roovere voet aan wal via 100%NL?
Dankzij het bereik van kavel A9-frequentie 92.1 MHz (10 KW - Hulsberg) kan je niet alleen in de Nederlandse maar ook in de Belgische provincie Limburg confortabel luisteren naar 100%NL. Uit de vele mail-reacties blijkt het station en zijn narrow format aan te slaan bij de Belgische buren. Het leven zoals het is.

Naast de interactie tussen luisteraar via telefoon, internetsite en Skype valt het programma-directeur Herbert Visser op dat er procentueel en in verhouding met de ontvangst goed tot zeer goed geluisterd wordt in de grensstreek met Vlaanderen. 'Uitschieter is en blijft de province Limburg die met een volledige ontvangstdekking en meer dan 800.000 inwoners een aardig potentieel oplevert'.

Luisteraars van alle maten en leeftijd reageren positief op de uitzendingen en muziekformat met voorstellen van Belgsiche muziek en artiesten.

'Nu kent elke Nederlander wel de muziek van Clouseau en K3, maar namen als Lenny en de wespen, Kadril, Lais of Eva De Roovere zijn bij ons onbekend. Maar daarom niet onbemind of minder leuk', aldus Visser.

Een simpele navraag bij de platenmaatschappij Universal leerde dat men nog niet van plan of ooit zinnens was om de nieuwe CD 'De Jager' van Eva De Roovere te releasen in Nederland. Terwijl Vlaanderen reeds met succes getrakteerd is met de tweede single 'Fantastig toch'.

'En laat deze speelse song nu volledig in het muziekconcept van 100%NL passen', verduidelijkt Herbert glunderend tegendraads.

Sinds maandag zette Eva De Roovere voet aan wel en draait mee in de de playlistrotatie van 100%NL met 'Fantastig toch'
Hier Kan je luisteren...
pi_42145056
Meestal dus ergens tussen nu en 6 uur komt ie wel voorbij op 100%NL
pi_46656803
heb het hele album, helaas staan daar maar een stuk of 3 echt leuke nummers op...
ook jammer: op de coverfotois ze heeeeeel lelijk terwijl uit ander fotomateriaal blijkt dat ze er best leuk uit kan zien
Dick Schaffa
  dinsdag 27 februari 2007 @ 00:48:10 #8
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_46719653
dat nummer ken ik stuurde een meisje @ msn eens door wel tof
de mp3 is volgens mij 64 bit versie
happen naar de baas
pi_47016041
Eva de Roovere! Fantastig toch!
quote:
Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ook jammer: op de coverfotois ze heeeeeel lelijk terwijl uit ander fotomateriaal blijkt dat ze er best leuk uit kan zien
Puh, het is geen Britney Spears.
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:23:37 #10
11502 nipeng
The last ride is free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')