Vervagen doet tegenwoordig geen enkele goede inkt meer zo snel, maar wit zie je niet op iedere huid even goed en mooi. Het wordt dan ook het meestal gebruikt om ergens wat witte accenten aan te geven.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:56 schreef CherryLips het volgende:
hoe zit het eigenlijk met witte inkt, gaat dan snel vervagen?
iets kleins en simpels op m'n bovenarm, schouderblad, voet of enkelquote:Op donderdag 2 november 2006 13:07 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Vervagen doet tegenwoordig geen enkele goede inkt meer zo snel, maar wit zie je niet op iedere huid even goed en mooi. Het wordt dan ook het meestal gebruikt om ergens wat witte accenten aan te geven.
Wat wilde je dan met wit?
ach zo een ding zit er heel je leven een beetje reizen ervoor kan geen kwaadquote:Op donderdag 2 november 2006 14:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, wat is nou een goeie shop in Utrecht ? Kan iemand daar iets over zeggen ?
Ik zou bijna geneigd zijn om naar Zeeland te reizen, omdat ik de ontwerpen en uitvoering van de tattoos van ParanoidEv erg tof vind. Maar, Terneuzen is wel erg ver weg, en in Utrecht moet toch ook wel iets zijn....
Hahaha, de kriebels, zo herkenbaar!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:35 schreef anneloeke het volgende:
Het kriebelt nu al een tijdje... ik wil nog een tattoo.
Maar hoe ga ik nu te werk om daar een echte tattoo van te laten maken?
Ik denk niet dat het zo simpel kan zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef mrcool het volgende:
.. Om er een echte tattoo van te laten maken zal je toch naar de tattooshop moeten! Kunnen ze het daar overtekenen op een plakplaatje.
dat kan je bij de meeste tattoo shops wel vragenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:27 schreef anneloeke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo simpel kan zijn![]()
De tekening is namelijk niet echt perfect. Ik heb ze te klein getekend (was om het idee op papier te zetten hee) en daarom zijn de ronde randen niet mooi rond rond als ik het vergroot. (hoekjes!)
Moet ik dit nu opnieuw maken en "mooi" tekenen (wat ik niet zie zitten), of kan ik dat daar vragen of moet ik eerst iemand zoeken om die tekening te maken, ineens op juiste grote...
Ik kon het niet laten om even te lachen...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Bovenarm, dat is cmtje of 20?
photoshopje
Let niet op alles, had niks te doen, foto is alweer 1.5 jaar oud enzo etc
Edit: overgins wil ik niet dit, maar zoiets, maar ik zou even een prijsindicatie willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |