Misschien was het een uiterst giftige slang, die pak ik ook minder graag op dan een veel grotere wurgslangquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:54 schreef Orealo het volgende:
Zat ik gisteravond even te zappen, the most amazing UFO stories was bezig, en in de reclame ga kom ik langs Animal Planet, wat ik daar zag zal ik nooit meer vergeten.
3! 3 mensen allemaal bang en schuw, proberen een piepklein slangetje van de weg af te halen.
Met takken duwen, op de grond slaan, beestje bleef rustig liggen.
Steve, wat moeten we nu toch zonder jou.
Idd, wanneer het een koraalslang was zou ik er ook met een stok tegenaan tikken om 'm weg te krijgen...quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Misschien was het een uiterst giftige slang, die pak ik ook minder graag op dan een veel grotere wurgslang
Een tuinslangquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:53 schreef Donders het volgende:
Wat voor slang was het?
Razor is laatst gebeten door een tuinslangquote:
Ik vind ze overigens ook na hun dood nog steeds kut.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:04 schreef Gerrit. het volgende:
De verafgoding voor die Steve Irwin doet me denken aan die verafgoding voor André Hazes, Pim Fortuyn en Theo van Gogh. Niemand mocht 'm, maar na z'n dood is het ineens een held.
Ik heb een lijntje met Steve en hij geeft jou gelijk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:10 schreef Gerrit. het volgende:
Steve zou het zo gewild hebben.
Echt niet!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:10 schreef Gerrit. het volgende:
Steve zou het zo gewild hebben.
Hij beschermde dieren door keihard op ze te springen en stimuleert het juist als zijn opvolgers met angst een dier behandelen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |