Ik heb Six Feet Under gekeken, een paar weken terug, en er al heel wat stof tot denken over vermeld. Maar dat is een serie, en ik weet niet of jij zo van de series bent.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Benieuwd wat jij er van vindt.
Verder nog iets gekeken wat ik onlangs getipt heb? Of iets anders?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alleen met die dingen dan.
* Arcee gaat![]()
Truste.
I.R. Baboons semi-bikkeltijd deel 75 - Ook weer zonder titel
Waarom kom je ook niet gezellig blote vrouwen kijken in NBquote:
*kijkt*quote:Op woensdag 27 september 2006 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom kom je ook niet gezellig blote vrouwen kijken in NB![]()
![]()
Alsof ik daarop zit te wachtenquote:Op woensdag 27 september 2006 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom kom je ook niet gezellig blote vrouwen kijken in NB![]()
![]()
Het is echt het meest interessante semi-punkalbum wat ik de laatste jaren gehoord heb, ik word hier helemaal gek nu.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:17 schreef Lamon het volgende:
Ik ben nu het nieuwe album van the Killers aan het beluisteren.
En aangezien ze zelf zeggen dat het het beste album van de afgelopen jaren is, ga ik heel voorzichtig en kritisch te werk.
Ik ben ZO benieuwd.
PSquote:
quote:
Ja hoor, met PSje ook?quote:
Zoals altijd... ik mag niet klagen.quote:
Verstandig.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
Zoals altijd... ik mag niet klagen.
Doe ik dan ook niet
Dat iemand mij nog eens verstandig zou noemenquote:Op woensdag 27 september 2006 01:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik heb zin om te slapen.
Truste.
Wat moet je met die zooi?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:31 schreef ElizabethR het volgende:
Zo! Flink E-gebayed!!
Paar DVD's van mijn all time favoriete subject ER en haar papa aangeschaft voor little pecunia
Laptoppie aangeschaft
1e drukje Oliver Twist aangeschaft![]()
![]()
(was maar net onder de 500 euro!!) Uitgegeven in London in 1837, Original Publisher's Cloth en alles!! 3 Boeken!! Whoeiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat kan jou dat schelen?quote:
Ik denk dat ie het wat veel geld vond, voor iets waar hij zelf helemaal geen meerwaarde in ziet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:55 schreef ElizabethR het volgende:
Wat kan jou dat schelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |