Hmm, in de buurt. Ik wacht even op andere antwoorden. Als die niet beter zijn, dan krijg je het punt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:25 schreef U het volgende:
Dali toch?
en iets van Jesus on the Cross, maar weet volledige titel niet
Ik had de verkeerde schilder en titel in de bestandsnaam gezet en wilde even checken of iemand valsspeelde, daarom wachtte ik nog evenquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:37 schreef U het volgende:
ah, toch enigzins in de richting inderdaad
ff nieuwe vraag bedenken
quote:Ondanks de enorme natuurlijke rijkdom, vormen deeen nog opmerkelijk jong natuurgebied. Toen in 1968 hier de bodem droogviel, dacht nog niemand aan een natuurterrein. Maar het braakliggende gebied met zijn ondiepe plassen oefende al meteen een enorme aantrekkingskracht uit op allerlei waadvogels. Ganzen, op zoek naar jonge rietstengels, zorgden door hun gewroet ervoor dat het gebied niet dichtgroeide en zijn moerasachtige karakter bleef behouden. In de plassen zochten duizenden eenden naar voedsel, boven de rietvelden jaagden kiekendieven. Op de drogere stukken schoten wilgen en struiken omhoog, die onderdak boden aan allerlei zangvogels.
En zo, onder de ogen van verblufte natuurliefhebbers en biologen, nam de natuur hier spontaan het heft in eigen hand. Wat dat betreft heeft het ontstaan van deons een historische les geleerd. Simpel gezegd deze: de natuur is uitstekend in staat om haar eigen boontjes te doppen en een eigen ecosysteem op te bouwen. Het is dan ook niet overdreven om te zeggen dat met de
een nieuw tijdperk van natuurbescherming werd ingeluid. De inmiddels ingeburgerde term 'natuurontwikkeling' is geïnspireerd door de manier waarop de
zijn ontstaan en worden beheerd.
Ik heb 'm uit een lijst van uitspraken van Billy Connolly, maar kan best zijn dat ie van iemand anders is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:24 schreef U het volgende:
dat was van Stephen Colbert of niet, Berkery (je signature)
Of heeft die 't ook weer van iemand gejat
Jawohl!quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:34 schreef ChopperMick het volgende:
Oostvaardersplassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |