dit lijkt een broodje puinhoop. past bij ons huishouden, iets voor zaterdag.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:27 schreef ki_ki het volgende:
Wat doe je het liefst op je hamburger? bijvoorbeeld het soort broodje, getoast of niet, met welke saus, groente, sla, vlees, kaas, etc
ter inspiratie een linkje van wat hamburger-enthousiasten: hamburger eten
McD ketchup nu in de winkelsquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:36 schreef ROG het volgende:
Een zacht of licht getoast broodje met sesamzaad, cheddarkaas, goed portie rundvlees, schijfjes augurk, écht gebakken uienringen en mayo/ketchup.
Ooit heb ik een fles hamburgersaus van Wyko maar dat was niet heel speciaal, ik moet toegeven dat de Mac/BK toch wel lekkere sauzen voor hun burgers hebben maarja.. vrijwel niet na te maken en/of bijna net zoveel tijd aan je kleine beetje saus als je aan je hele burger kwijt bent is wat teveel van het goede, vind ik dan.
Hmm, een sesambroodje lijkt er wel een beetje op?quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:21 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Weet iemand waar je van die broodjes kan kopen die ze bij de Burger King of de MAc hebben???
zie alleen maar van die bolletjes in de supermarkt..... beetje jammer vind ik wel
laat nou een hamburger het enige gerecht zijn waarbij ik pindasaus niet vind smakenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:25 schreef Underdoggy het volgende:
taugé pittige satesaus komkommer ui-ringen en sla
Die saus die je op een Big Mac vindt, lijkt veel op Thousand Islands Dressing en dat is niet echt moeilijk of veel werk om te maken...quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:36 schreef ROG het volgende:
Ooit heb ik een fles hamburgersaus van Wyko maar dat was niet heel speciaal, ik moet toegeven dat de Mac/BK toch wel lekkere sauzen voor hun burgers hebben maarja.. vrijwel niet na te maken en/of bijna net zoveel tijd aan je kleine beetje saus als je aan je hele burger kwijt bent is wat teveel van het goede, vind ik dan.
Da's best veel werk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die saus die je op een Big Mac vindt, lijkt veel op Thousand Islands Dressing en dat is niet echt moeilijk of veel werk om te maken...
Begin met mayo/miracle whip, voeg ketchup toe tot het mengsel mooi zalmroze is (dit is ongeveer net zoveel ketchup als je mayo gebruikt). Voeg een klein beetje gesnipperd ui toe, voeg een gesnipperd augurkje toe, 'n klein beetje suiker en peper naar smaak.
Chedderkaas op een bigmac... no way... daar zit kaas op dat geen kaas mag heten en zeker geen chedder! Wat een bagger gooit de mac op een burgerquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/918520/1/50#42135401]dinsdag 26 september 2006 10:32
Heerlijk, zeker als je je hamburger ook BigMac style opmaakt, dus met enkel sla en cheddarkaas!
Doen!!
Als je het maakt terwijl je het vlees bakt, heb je meer dan genoeg tijd.quote:
klinkt lekkerquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:28 schreef Underdoggy het volgende:
ik heb hier zo'n honger van gekregen, ik ga vanavond los
Rode ui
Tomaat
IJbergsla
Sesembolletje
Runderburger
Saté saus
is niet eens zo vréselijk offtopic hoor,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:18 schreef rockin_the_lowland het volgende:
misschien een beetje offtopic, maar weet iemand waar je de bicky burger sauzen kunt bestellen?
Dat is een hamburger verkrijgbaar bij verschillende snackbars, en vooral populair bij onze zuiderburen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:49 schreef ki_ki het volgende:
[..]
is niet eens zo vréselijk offtopic hoor,
maar dan moet je me wel uitleggen wat bicky burgers zijn![]()
moet je ineens voor betalenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:04 schreef Macka66 het volgende:
Als je je wilt wagen aan imitaties van McDonalds en Burger King burgers en sauzen dan moet je eens kijken op Top Secret Recipes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |