hoe laat beginnen>?quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:17 schreef TwyLight het volgende:
ik ga pitten, morgen school godverrdomme
Rustig rustigquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:18 schreef rustig het volgende:
F5 F5 F5
afijn, dank voor een degelijke conversatie vanavond,quote:
Reeds nuquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:25 schreef rustig het volgende:
[..]
afijn, dank voor een degelijke conversatie vanavond,
ik ga mn nest opzoeken. slaapzu!
en anders?quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
Als het hier zo stil blijft ga zelfs ik zo aftaaien
Ga ik straks aftaaienquote:
Niet doen !quote:
Omdat?quote:
Dan ben ik straks in mijn eentjequote:
Ja... maar...quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan ben ik straks in mijn eentje![]()
Het zoooo stil op fooohokquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja... maar...
Het is zo stil op Fok!
Ik heb nergens woorden voor.
Het is zo stil op Fok!
En de wereld draait maar door.
Ik doe deze tekst nu wel plaatsen, maar dat nummer van van Dik Hout werd gedraaid op de crematie van mijn te vroeg en dood geboren neefjequote:Op dinsdag 26 september 2006 01:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het zoooo stil op fooohok![]()
Trusten Fietsjequote:Op dinsdag 26 september 2006 01:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nahajah PS ik ga ook maar naar bed! morgen weer een lange dag vol met niets doen![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen kijkt, maar niemand zegt wat hij denktquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja... maar...
Het is zo stil op Fok!
Ik heb nergens woorden voor.
Het is zo stil op Fok!
En de wereld draait maar door.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik doe deze tekst nu wel plaatsen, maar dat nummer van van Dik Hout werd gedraaid op de crematie van mijn te vroeg en dood geboren neefje![]()
Mijn schoonzusje zei op de dag dat de baby stierf: "Het is zo stil in mij"![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:00 schreef remlof het volgende:
ow maar ik ga ook naar bed, truste PS
quote:
Gaat snel tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:58 schreef remlof het volgende:
goh hij's alweer open!
quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik was het overigens niet die em opengooide, wie het wel was zou ik niet weten![]()
Euj moiquote:
quote:
cé swa alles top. Neeuj heb wel iets beters te doenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:16 schreef boem-dikkie het volgende:heeeuh alle mensjes ngo goed?
jah
komen jullie ook nog naar de meet in utrecht vrijdag?
Gezundheidquote:Op woensdag 27 september 2006 00:21 schreef SiemeN het volgende:
Hatsjoe.
Ik ben mensenschuw, sorry.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
jah
komen jullie ook nog naar de meet in utrecht vrijdag?
wrom nie?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:27 schreef boem-dikkie het volgende:
naah geen zin om helemaal naar utrecht te komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |