quote:
dacht het nietquote:Op maandag 25 september 2006 23:37 schreef mcDavid het volgende:
Ja ik had dus de FiPo he!
Als dingen zo doorgaan straks weer.quote:Op maandag 25 september 2006 23:37 schreef mcDavid het volgende:
Nietes!quote:Op maandag 25 september 2006 23:37 schreef mcDavid het volgende:
gecondoleerdquote:Op maandag 25 september 2006 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo. Ik sterf. Of nou ja, mijn hoofd sterft.
Vervelend.quote:Op maandag 25 september 2006 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo. Ik sterf. Of nou ja, mijn hoofd sterft.
Ik hou ook van jou.quote:
Dat was 'ie al mtquote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef Misstique het volgende:
Centraal.
Goeie slogan, die moet je opsturen!quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef cerreur het volgende:
Als je denkt dat je dood nadert, haal dan een tree Hollandia.
conclusie: jij denkt continu dat je doodgaatquote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef cerreur het volgende:
*haaltquote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef cerreur het volgende:
Yup. Ik ben een optimist.quote:Op maandag 25 september 2006 23:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
conclusie: jij denkt continu dat je doodgaat
Ha wollige walabi..quote:Op maandag 25 september 2006 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Hallo dappere dodo's
quote:
Nee hoor, ik ben er nogquote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:
GVD wat doet Fok het
Zijn de Tweakers weg?
Er zijn eigenlijk ook geen PI's, die bij mijn zinloze opmerkingen passenquote:
Neem eens heul snel lessen bij JK [linkje ontbreekt wegens brakke search].quote:Op maandag 25 september 2006 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk ook geen PI's, die bij mijn zinloze opmerkingen passen
Mislukte aardappeloogst.quote:Op maandag 25 september 2006 23:57 schreef Intxaurraga het volgende:
Frituur wordt duur.
Volgens een van die nieuwsbanners hier.
Het enige uit de Belgische stripcultuur wat ik las was Suske & Wiske.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:10 schreef cerreur het volgende:
Doet me allemaal denken aan die urbanus strips.
Lees eens wat Urbanus, belgischer dan hitlerbier.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:11 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het enige uit de Belgische stripcultuur wat ik las was Suske & Wiske.
Staat in de OP.quote:Op maandag 25 september 2006 23:58 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Neem eens heul snel lessen bij JK [linkje ontbreekt wegens brakke search].
hey dooie de nieuwe is al open heurquote:Op maandag 25 september 2006 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk ook geen PI's, die bij mijn zinloze opmerkingen passen
Topicslayster...quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:15 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hey dooie de nieuwe is al open heur![]()
Ook goeienacht!quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:15 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hey dooie de nieuwe is al open heur![]()
Donna is een vrouwtje..quote:
Ach so, maar ik dacht dat donna blond was.quote:
Nou dat kan per dag verschillenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach so, maar ik dacht dat donna blond was.
Dat was flauw..quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat kan per dag verschillen
Ik ga overal op inquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat was flauw..
Je moet er niet op ingaan...
Hoi, neuken?quote:
Nee te jong dan weerquote:
Naja, het was te proberen heh.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee te jong dan weer
Point taken![]()
Oh kut PI is even kijken welke
Natuurlijkquote:
Ja ik zag 'r net.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
We zijn wel topickillers weer,en Raats is terug![]()
gelukkig hebben we de foto's nog.....quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
We zijn wel topickillers weer,en Raats is terug
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de foto's nog.....
Brrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:50 schreef sararaats het volgende:
ik heb geen kloon
ik ben de enige echte Sara Raats
zat er ham op je broodje?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik had visuals toen ik mn broodje at
trustenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ik ga nog een film kijken, slaap lekker Janetje alvast en KS ook
ik twijvel nu of je het zegt omdat je dingen voor je ziet of omdat je het correcte modje probeerd uit te hangenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:56 schreef Janetje het volgende:
Ja ho maar weer.
Beiden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik twijvel nu of je het zegt omdat je dingen voor je ziet of omdat je het correcte modje probeerd uit te hangen
ik had al zo'n licht vermoedenquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Beiden.
Maar vooral omdat ik nogal visueel ingesteld ben..
Da's klote dan jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Beiden.
Maar vooral omdat ik nogal visueel ingesteld ben..![]()
ik zou hier graag serieus op ingaan ware het niet dat ik op dit moment enige onprettige associaties met bepaalde voedselsoorten hebquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's klote dan ja
Trouwens, het volgende kwam opeens bij me op: Heeft iemand ooit wel eens een tosti met wortel gegeten eigenlijk?
Ik hoop voor je dat je er vanaf nu niet altijd aan denkt als je [dat voedsel] eet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik zou hier graag serieus op ingaan ware het niet dat ik op dit moment enige onprettige associaties met bepaalde voedselsoorten heb
ik probeer een mentale blokade op te bouwenquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je er vanaf nu niet altijd aan denkt als je [dat voedsel] eet.
Het is de enige oplossingquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik probeer een mentale blokade op te bouwen
Go towards the monitor light...quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:15 schreef cerreur het volgende:
En toen was er licht.
Zodra ik de knop vind.
Bier!quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Go towards the monitor light...
MSN!quote:
hoiquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:29 schreef Janetje het volgende:
Ja hee, ik ga zingen hoor.
LAAT ME NUUU TOCH NIET ALLEEEEHEEEEENNNNN....
Hoi.quote:
mann.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:41 schreef cerreur het volgende:
Ioh.
Zodoende.quote:Janetje zegt:
Nee heb een gezellige twee daagjes gehad
Janetje zegt:
Met véél cocktails..
c zegt:
Womans night out.
Janetje zegt:
terwijl de heren naar maastricht waren om wiet te halen, zaten wij in de kroeg. Toen ze terug kwamen negeerden we het smsje en dronken er nog eentje.
Zo hoort het.
c zegt:
Heren?
Janetje zegt:
Hmhm.. Die nepduitser en twee vrienden van 'm.
c zegt:
Vrienden van 'm?
Janetje zegt:
Die een vriendin hebben..
c zegt:
Bummer.
Janetje zegt:
Janetje zegt:
Jaja, je raakt me aan de straatstenen nog niet kwijt.
c zegt:
Ik zet je wel op marktplaats.
Janetje zegt:
Ok.
c zegt:
Deal.
Uhuh. Mocht je een blauw kleurtje willen, kies één van de icons in de OP en zorg dat je geneukt wordt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:50 schreef sig000 het volgende:
Hallo
Is dit nu die reeks waar de meeste Modjes vanddan komen?
'pooier' is de toepasselijke term geloof ik heh..quote:
Dus dat ze me hoer noemden was toch terecht?quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:56 schreef cerreur het volgende:
Whehehehe, ik voel me pimp.
maar een fatsoenlijk bod neem je niet aanquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:56 schreef cerreur het volgende:
Whehehehe, ik voel me pimp.
Verkeerd knopje gedrukt man!quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar een fatsoenlijk bod neem je niet aan
quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:01 schreef cerreur het volgende:
[..]
Verkeerd knopje gedrukt man!
Dat is normaal voor mannen toch? Op gebied van vrouwen het verkeerde knopje drukken?
Nee joh, die zijn verstopt men.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
mag ik hier uit opmaken dat jou knopjes gevonden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |