Maar ik kan haar ook als goede vriend door die periode heen helpen?quote:Op maandag 25 september 2006 22:49 schreef Harry123 het volgende:
Wacht iig tot ze het op persoonlijk vlak wat makkelijker heeft.
Wees geen beul die haar de laatste genadeklap toebrengt.
Nee, als hij ervoor kiest om met haar een relatie aan te gaan, of om de relatie voort te zetten, niet. Hij zal er evengoed mee om moeten leren gaan, zij het op een andere manier.quote:Op maandag 25 september 2006 23:29 schreef Friek_ het volgende:
Uit medelijden liefhebben is sowieso een verkeerd motief naar mijn mening, dus wat betreft die epilepsie; dat is uiteindelijk, hoe bot dan ook, een individueel probleem.
Wij ook niet.quote:Op maandag 25 september 2006 23:39 schreef Moron het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat ze een slecht persoon is![]()
Opzich maakt mij niet uit dat ze stil is, of niet zo intelligent, maar begin mij er wel aan te irriteren op bepaalde wijzen. Ik ben een heel ander persoon dan zij. Misschien zijn wij niet voor elkaar gemaakt.quote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef Michellll het volgende:
maarjah maak het maar lekker uit omdat ze dom en stil is
Dus eigenlijk weet je zelf heel goed wat je wilt.quote:Op maandag 25 september 2006 23:55 schreef Moron het volgende:
[..]
Opzich maakt mij niet uit dat ze stil is, of niet zo intelligent, maar begin mij er wel aan te irriteren op bepaalde wijzen. Ik ben een heel ander persoon dan zij. Misschien zijn wij niet voor elkaar gemaakt.
En jullie schilderen vooral af dat ik aan haar moet denken, maar volgens mij zitten er nog altijd 2 mensen in een relatie.
Zolang ik me niet bepaald gelukkig voel, zal zij er ook niet gelukkiger van worden.
waarom praat je er niet over met haar als jij je irriteerdquote:Op maandag 25 september 2006 23:55 schreef Moron het volgende:
[..]
Opzich maakt mij niet uit dat ze stil is, of niet zo intelligent, maar begin mij er wel aan te irriteren op bepaalde wijzen. Ik ben een heel ander persoon dan zij. Misschien zijn wij niet voor elkaar gemaakt.
En jullie schilderen vooral af dat ik aan haar moet denken, maar volgens mij zitten er nog altijd 2 mensen in een relatie.
Zolang ik me niet bepaald gelukkig voel, zal zij er ook niet gelukkiger van worden.
maak je eigen topic manquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:19 schreef hallo_mensen het volgende:
ik kan het verhaal zo copy pasten en ietsjes aanpassen en je hebt de zelfde situatie als ik nu
achjah het is in de mode vanavondquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:23 schreef DropjesLover het volgende:
pfff, ik heb al ruim 2 jaar iets met een leuke meid, en wil het al een tijdje uitmaken, maar weet niet hoe. het gaat momenteel best goed tussen ons...
srry voor de topicstreal
en helpt het?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef Michellll het volgende:
hey jij bent goed!!
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:27 schreef DropjesLover het volgende:
zhe devil, das nou een mooie zelftest![]()
-edit-
na lang overleg met mezelf ben ik er achter gekomen dat ik het dan eigg beter uit kan maken![]()
het is verdacht stil........quote:Op woensdag 27 september 2006 11:02 schreef Michellll het volgende:
en is het al uit?
idd miss heeft ie er toch meer moeite mee dan ie dachtquote:Op woensdag 27 september 2006 11:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
het is verdacht stil........![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:13 schreef Mickje het volgende:
Als je er voor jezelf uit bent dat je het uit wilt maken, kan je daar beter niet te lang mee wachten. Pijn doet het toch altijd wel. Maar uiteindelijk zal ze het begrijpen. Je legt gewoon uit hoe je je erbij voelt, en dat het gewoon niet meer gaat. Het kan zijn dat ze heel boos reageert. dan zit er niets anders op dan haar even met rust te laten. hoe moeilijk het ook is. dan heeft ze even tijd nodig om het te verwerken. Het kan ook zijn dat ze alleen maar in huilen uitbarst. Je kan haar troosten, maar of het helpt. Het is gewoon moeilijk om iemand waar je een hele tijd mee om bent gegaan, ineens anders te gaan behandelen. (ik bedoel dan ipv van je vriendin, wordt het een vriendschap) Dus succes ermee
quote:
ts reageert uit angst niet meer volgens mijquote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Oiii a.s exalarmmmmmmmmmm!
joh ze ex is hier online...sstttttttttttquote:Op woensdag 27 september 2006 23:06 schreef Michellll het volgende:
[..]
ts reageert uit angst niet meer volgens mij![]()
ik zeg niks hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 23:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
joh ze ex is hier online...ssttttttttttt![]()
Ik heb de indruk dat je niet meer zo gek op haar bent, want je ergert je aan haar mindere intelligentie. Een oom van mij had zo'n meisje en hij ergerde zich op het laatst ook aan haar simpele geest. Zij raakte zwanger van hem en zij zijn getrouwd, maar hij miste het dat hij nooit zo lekker met haar kon praten, dat is toch ook wel belangrijk in een langdurige relatie. Hij is wel altijd bij haar gebleven tot haar dood en hij heeft haar altijd lief behandeld, maar toch, je hebt maar een leven, als zij het niet helemaal is voor jou blijf dan op vriendschappelijke basis met elkaar omgaan als zij dat aankan tenminste.quote:Op maandag 25 september 2006 23:55 schreef Moron het volgende:
[..]
Ik wordt een beetje epileptisch van jouw avatarquote:Op woensdag 27 september 2006 23:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
joh ze ex is hier online...ssttttttttttt![]()
pardon slowchat?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
MIchell, Zhe-devill, leuk geweest met de slowchat.
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
pardon slowchat?
waar dan?
sjeeh nieuwe mods in de bocht does us normaal ofzo?
slowchat een antwoord in 3 uur tijd?
keep on dreaming![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |