abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42126080
Ja mensen, weer zo'n één..

Ik heb nu bijna 9 maanden verkering met een lief meisje. De laatste tijd begin ik me echter steeds meer te ergeren aan dingen die ze doet. In het begin had ik er niet zoveel problemen mee, zo is ze. Kan haar niet veranderen.
Maar steeds meer en meer begin ik mij eraan te ergeren. Laten we stellen dat ze niet de intelligentste is. Ze wist niet wat een mantelpakje is om maar een voorbeeld te noemen. Ook houdt ze niet bepaald van uitgaan, iets waar ik wel van houdt! En ze durft niks te zeggen tegen mijn vrienden, na 9 maanden nog haast niks.
Ze durft geen gesprek met ze aan te gaan en dat vind ik toch wel frusterend. Aangezien ik veel met me vrienden omga.
En ze vergeet veel dingen, dingen van vorige week bijvoorbeeld, waar we heen zijn geweest. En nee, dat komt niet door de drank!

Alleen de reden dat ze veel dingen vergeet is dat ze epilepsie heeft. Niet zo'n hele leuke ziekte/aandoening opzich en zij vind het ook totaal niet leuk dat ze het heeft.

Me vriendin is totaal anders dan mijn exen. Ze is een stuk stiller etc.

Nu komt het dilemma. Ik zit al een tijdje met al die zaken (niet dat ze epilepsie heeft hoor, kan ze niks aan doen) en het begint steeds meer in mijn gedachten te spelen dat ik het wil uitmaken. Echter als ik nadenk over uitmaken krijg ik één of ander bekrompen gevoel in me maag en speelt toch heel erg de twijfel op. Ik vind haar nog steeds een heel lief meisje. En ik hou ook nog wel van dr. Maar weet niet of ik nu nog verliefd op dr ben of dat ik op een 'goede vriendin'-manier van haar houdt. Ze gaat ook een moeilijke tijd door. Ze is gestopt met school. Mocht werken bij een bedrijf hier, was haar mondeling beloofd, maar die trokken dat terug na een tijdje en nu is ze bij dat bedrijf weg. Geen geld meer. Dus nu is ze weer haar school proberen af te maken. Ook krijgt ze binnenkort een operatie voor haar epilepsie.

Wil niet dat ze denkt dat ik haar in de steek laat. Ze weet al wel dat ik twijfels heb over onze relatie en zij heeft duidelijk gemaakt dat zij mij echt niet kwijt wil. Iets wat mij nog iets meer verstikt.

Dus nu de vraag of jullie nog goede tips hebben over hoe ik dit moet aanpakken.
Er komen vast wel weer van die Fok!-reacties, maar dat kan ook niet anders hier!
Alleen als ze heel grappig zijn, reageer ik wel

[ Bericht 0% gewijzigd door Moron op 25-09-2006 22:52:15 ]
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_42126156
-laat maar-
pi_42126349
Mantalpakje?

Heb ik ook nooit van gehoord.

En nu serieus;

Wacht iig tot ze het op persoonlijk vlak wat makkelijker heeft.
Wees geen beul die haar de laatste genadeklap toebrengt.
pi_42126677
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:49 schreef Harry123 het volgende:
Wacht iig tot ze het op persoonlijk vlak wat makkelijker heeft.
Wees geen beul die haar de laatste genadeklap toebrengt.
Maar ik kan haar ook als goede vriend door die periode heen helpen?
Ik ben niet zo dat ik meteen niets meer van haar wil weten.
Maarja, de vraag is natuurlijk of dat wel slim is.
pi_42127890
Eerlijk zijn, uit medelijden (want zo komt het op me over) bij haar blijven lijkt me niet fair tegenover haar.
  maandag 25 september 2006 @ 23:28:26 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_42127975
Mjah OF je voorkomt dat kleine ergernissen groot worden, OF je geeft grenzen aan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_42128022
Eerlijk gezegd komt ze voor mij niet over als de slechtste. Ik heb ook een vriend waarvan de vriendin een heel lief, stil en verlegen meisje is, maar dat accepteer ik gewoon. Van mij hoeft ze niet plotseling te veranderen als buitenstaander, ik heb er geen problemen mee.

Haar intelligentie bepalen aan de hand van wat kennis vind ik ook discutabel. Ik weet soms ook hele simpele dingen niet, terwijl ik met gemak complexe modellen voor je kan uitleggen.

Uit medelijden liefhebben is sowieso een verkeerd motief naar mijn mening, dus wat betreft die epilepsie; dat is uiteindelijk, hoe bot dan ook, een individueel probleem.
pi_42128251
Tja.. onthoud 1 ding.. als het uit is..dan ben je haar kwijt. Dus denk goed na wat je wilt. Heb je er wel eens met haar over gepraat waarom ze zo onzeker is? En doet ze er wat mee?
En misschien wel een goede vraag: zie je nog positieve punten in haar? (want die worden hier niet genoemd?).
  maandag 25 september 2006 @ 23:37:10 #9
105098 lexine
"Het Kattenvrouwtje"
pi_42128337
Als je het uitmaakt loop je wel het risico dat ze dat weer vergeet he.
En van dat mantelpakje, ach, wat ze niet weet...
Het leven bestaat voor 10% uit wat je overkomt en voor 90% hoe je er mee omgaat.
pi_42128393
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:29 schreef Friek_ het volgende:
Uit medelijden liefhebben is sowieso een verkeerd motief naar mijn mening, dus wat betreft die epilepsie; dat is uiteindelijk, hoe bot dan ook, een individueel probleem.
Nee, als hij ervoor kiest om met haar een relatie aan te gaan, of om de relatie voort te zetten, niet. Hij zal er evengoed mee om moeten leren gaan, zij het op een andere manier.
  maandag 25 september 2006 @ 23:39:53 #11
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_42128454
Ik zeg toch ook niet dat ze een slecht persoon is
En ik heb niet verkering met haar genomen omdat ik medelijden met haar had.
Ieder persoon is anders. En iedereen kan anders omgaan met bepaalde zaken. Ik twijfel niet aan onze relatie door haar problemen, maar door mijn liefde voor haar.
En qua intelligentie, ik heb ook gewoon vriendinnen die niet zo slim zijn, maar waar ik ook gewoon leuk mee om kan gaan en een goed gesprek kan voeren.
Bij me vriendin snapt ze sommige woorden gewoon niet dat ik gebruik. Voor een tijdje is dat leuk, maar na 9 maanden begin je je er wel aan te ergeren. Ik wel tenminste..
pi_42128638
maarjah maak het maar lekker uit omdat ze dom en stil is
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_42128673
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:39 schreef Moron het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat ze een slecht persoon is
Wij ook niet.
  maandag 25 september 2006 @ 23:55:19 #14
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_42129024
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef Michellll het volgende:
maarjah maak het maar lekker uit omdat ze dom en stil is
Opzich maakt mij niet uit dat ze stil is, of niet zo intelligent, maar begin mij er wel aan te irriteren op bepaalde wijzen. Ik ben een heel ander persoon dan zij. Misschien zijn wij niet voor elkaar gemaakt.
En jullie schilderen vooral af dat ik aan haar moet denken, maar volgens mij zitten er nog altijd 2 mensen in een relatie.
Zolang ik me niet bepaald gelukkig voel, zal zij er ook niet gelukkiger van worden.
pi_42129114
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:55 schreef Moron het volgende:

[..]

Opzich maakt mij niet uit dat ze stil is, of niet zo intelligent, maar begin mij er wel aan te irriteren op bepaalde wijzen. Ik ben een heel ander persoon dan zij. Misschien zijn wij niet voor elkaar gemaakt.
En jullie schilderen vooral af dat ik aan haar moet denken, maar volgens mij zitten er nog altijd 2 mensen in een relatie.
Zolang ik me niet bepaald gelukkig voel, zal zij er ook niet gelukkiger van worden.
Dus eigenlijk weet je zelf heel goed wat je wilt.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_42129371
quote:

[..]

waarom praat je er niet over met haar als jij je irriteerd
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_42129659
ik kan het verhaal zo copy pasten en ietsjes aanpassen en je hebt de zelfde situatie als ik nu
046
Dank aan Yeahinho
pi_42129771
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:19 schreef hallo_mensen het volgende:
ik kan het verhaal zo copy pasten en ietsjes aanpassen en je hebt de zelfde situatie als ik nu
maak je eigen topic man
pi_42129772
pfff, ik heb al ruim 2 jaar iets met een leuke meid, en wil het al een tijdje uitmaken, maar weet niet hoe. het gaat momenteel best goed tussen ons, ik ben niet iemand die ineens zegt "het is uit, doei"

srry voor de topicstreal
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_42129789
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:23 schreef DropjesLover het volgende:
pfff, ik heb al ruim 2 jaar iets met een leuke meid, en wil het al een tijdje uitmaken, maar weet niet hoe. het gaat momenteel best goed tussen ons...

srry voor de topicstreal
achjah het is in de mode vanavond
pi_42129805
wat je kunt doen is denken dat ze nooit meer bij je komt, je nooit meer haar lieve stille domme oogjes ziet, wat doet dit met je die gedachte?
Nooit meer een kus op die verlegen mond van haar, nooit meer je schamen voor je vriendjes met je oh zo niet stoere vriendin...
Nooit meer neuken in haar grotje...nooit meer haar lieve mond om je pik...
als je dit alles zonder meer zonder enige pijn kunt beamen maak het dan meteen uit!!!!!!!!!!!

Maar is het of je een stomp in je maag krijgt bij dat idee, dan hou je van haar!
Enne dan is je verliefdheid veranderd als een rups in een vlinder die liefde heet...
succes ermee
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_42129829
hey jij bent goed!!
pi_42129892
zhe devil, das nou een mooie zelftest

-edit-
na lang overleg met mezelf ben ik er achter gekomen dat ik het dan eigg beter uit kan maken

[ Bericht 48% gewijzigd door DropjesLover op 26-09-2006 00:37:06 ]
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_42129910
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef Michellll het volgende:
hey jij bent goed!!
en helpt het?
(heb beetje ervaring in de ''liefde'' enzo)
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_42163907
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:27 schreef DropjesLover het volgende:
zhe devil, das nou een mooie zelftest

-edit-
na lang overleg met mezelf ben ik er achter gekomen dat ik het dan eigg beter uit kan maken
pi_42163935
en is het al uit?
pi_42164197
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:02 schreef Michellll het volgende:
en is het al uit?
het is verdacht stil........
  woensdag 27 september 2006 @ 11:38:48 #28
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_42164928
Dus ze is dom omdat ze niet weet wat een mantel pakje
pi_42165361
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:13 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

het is verdacht stil........
idd miss heeft ie er toch meer moeite mee dan ie dacht
pi_42165967
Als je er voor jezelf uit bent dat je het uit wilt maken, kan je daar beter niet te lang mee wachten. Pijn doet het toch altijd wel. Maar uiteindelijk zal ze het begrijpen. Je legt gewoon uit hoe je je erbij voelt, en dat het gewoon niet meer gaat. Het kan zijn dat ze heel boos reageert. dan zit er niets anders op dan haar even met rust te laten. hoe moeilijk het ook is. dan heeft ze even tijd nodig om het te verwerken. Het kan ook zijn dat ze alleen maar in huilen uitbarst. Je kan haar troosten, maar of het helpt. Het is gewoon moeilijk om iemand waar je een hele tijd mee om bent gegaan, ineens anders te gaan behandelen. (ik bedoel dan ipv van je vriendin, wordt het een vriendschap) Dus succes ermee
  woensdag 27 september 2006 @ 12:38:53 #31
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_42166646
Wat is een mantelpakje?
  woensdag 27 september 2006 @ 12:45:49 #32
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42166840
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:13 schreef Mickje het volgende:
Als je er voor jezelf uit bent dat je het uit wilt maken, kan je daar beter niet te lang mee wachten. Pijn doet het toch altijd wel. Maar uiteindelijk zal ze het begrijpen. Je legt gewoon uit hoe je je erbij voelt, en dat het gewoon niet meer gaat. Het kan zijn dat ze heel boos reageert. dan zit er niets anders op dan haar even met rust te laten. hoe moeilijk het ook is. dan heeft ze even tijd nodig om het te verwerken. Het kan ook zijn dat ze alleen maar in huilen uitbarst. Je kan haar troosten, maar of het helpt. Het is gewoon moeilijk om iemand waar je een hele tijd mee om bent gegaan, ineens anders te gaan behandelen. (ik bedoel dan ipv van je vriendin, wordt het een vriendschap) Dus succes ermee
Helemaal mee eens
KISSSSSSSSSSS
pi_42170390
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:38 schreef IceHeat het volgende:
Wat is een mantelpakje?
pi_42170517
Het meisje komt over als een lieve meid Maar kan me voorstellen dat je je gaat irriteren aan haar 'domme gedrag'. Maar ja iedereen heeft wel iets
pi_42182131
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:38 schreef IceHeat het volgende:
Wat is een mantelpakje?
Oiii a.s exalarmmmmmmmmmm!
pi_42184453
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Oiii a.s exalarmmmmmmmmmm!
ts reageert uit angst niet meer volgens mij
pi_42185228
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:06 schreef Michellll het volgende:

[..]

ts reageert uit angst niet meer volgens mij
joh ze ex is hier online...ssttttttttttt
pi_42185670
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:28 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ik zeg niks hoor
pi_42185814
quote:

[..]

Ik heb de indruk dat je niet meer zo gek op haar bent, want je ergert je aan haar mindere intelligentie. Een oom van mij had zo'n meisje en hij ergerde zich op het laatst ook aan haar simpele geest. Zij raakte zwanger van hem en zij zijn getrouwd, maar hij miste het dat hij nooit zo lekker met haar kon praten, dat is toch ook wel belangrijk in een langdurige relatie. Hij is wel altijd bij haar gebleven tot haar dood en hij heeft haar altijd lief behandeld, maar toch, je hebt maar een leven, als zij het niet helemaal is voor jou blijf dan op vriendschappelijke basis met elkaar omgaan als zij dat aankan tenminste.
  woensdag 27 september 2006 @ 23:48:12 #40
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_42185837
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:28 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik wordt een beetje epileptisch van jouw avatar
pi_42187508
MIchell, Zhe-devill, leuk geweest met de slowchat.
pi_42187544
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
MIchell, Zhe-devill, leuk geweest met de slowchat.
pardon slowchat?
waar dan?
sjeeh nieuwe mods in de bocht does us normaal ofzo?

slowchat een antwoord in 3 uur tijd?
keep on dreaming
pi_42187777
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:50 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

pardon slowchat?
waar dan?
sjeeh nieuwe mods in de bocht does us normaal ofzo?

slowchat een antwoord in 3 uur tijd?
keep on dreaming
pi_42193758
huh slowchat waarzo??
pi_42256662
Praten is het motto!!!

Als ze het wel probeert, maar het lukt niet om dingen te verbeteren, dan kan je je conclusies trekken.
Zelf zit ik in het zelfde schuitje, echter ik woon er ook mee samen. En overdag zien we elkaar ook de hele tijd! Dat is nog een tikje erger. Jij ziet haar misschien maar enkele dagen in de week!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')