abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42207266
Mijn moeder heeft Sylvia gisteren gespot in een drie maanden oude Weekend bij de opticien
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_42207364
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:50 schreef Toeps het volgende:
Scannuh!
Als niemand anders het tegen die tijd gedaan heeft scan ik 'm morgen wel effe
pi_42208941
Lachwekkend inderdaad die sessie met die psychologe....iemand die vragen stelt als 'hoe identificeer jij jezelf?' (met mn paspoort, duuh) weet volgens mij echt niet waar ze mee bezig is. Erg goed dat Marcia gewoon dacht 'tyf jij es lekker een endje op zeg' en geen antwoorden gaf. Jammer dat ze vervolgens bij die stoicijnse truts van een rosalie dan wel weer gaat janken.

Ik erger me ook kapot aan Yfke's geneuzel...heb trouwens ergens gelezen dat ze zo in staccato spreekt zodat ze flink in het programma kunnen knippen zonder dat er halve zinnen wegvallen...dat verklaart natuurlijk niet haar splaakgeblek.

En ik viel de eerste afleveringen ook van ergernis van de bank als Sylvia iets zei, maar ik ben 180 graden gedraaid en vind het nu een topmeid! Lekker doorgaan Syl!
Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_42209332
Net kwam er iets over die foto's van Crystal Clear, iedereen die nu nog over is heeft ervoor geposeerd dus het was geen 'hint' over wie de winnares was (wat ik wel effe dacht)
  donderdag 28 september 2006 @ 20:47:34 #130
136666 Relin
Suomi Powerrrr!
pi_42211273
Ik denk niet dat Sanne het wordt.
Het is een knap meisje, maar zoals in een van de afleveringen al gezegd werd door haarzelf, ze spreekt geen woord engels! Een topmodel moet wel engels kunnen, dus of ze moet een spoedcursus krijgen, of iemand anders wordt het...
Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
  donderdag 28 september 2006 @ 20:52:19 #131
73888 DIA
die ja .....
pi_42211530
ik denk sylvia, vanwege haar karakter
  vrijdag 29 september 2006 @ 08:57:52 #132
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_42224487
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:52 schreef DIA het volgende:
ik denk sylvia, vanwege haar karakter
the next Naomi Campbell
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_42230503
Omdat ie zo te zien nog niet gescand is post ik hem maar even, de advertentie van Sylvia in de Veronice Gids. Ik heb hem niet gescand, maar heb er een foto van genomen, sorry voor de matige kwaliteit.

I had a signature once. It was awful.
pi_42230711
Ze kijkt alsof ze moet poepen.
pi_42230753
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:12 schreef Lollifant het volgende:
Ze kijkt alsof ze moet poepen.
ja wat denk je dan wat er in dat water drijft
pi_42231269
Het zal wel aan mij liggen, maar ik had dr niet herkend als jullie niks gezegd hadden.
pi_42232712
Sylvia is hilarisch!

Yfke ook, maar op een iets andere manier.
pi_42233888
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:33 schreef Augustina het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik had dr niet herkend als jullie niks gezegd hadden.
at vind ik nu juist zo apart aan die Sylvia. Ze kan zich voordoen als een ordinaire trut, maar soms ziet ze er heel klassiek uit, en dan weer bijna vampachtig.
pi_42239747
Ik had dr ook niet herkend in het begin. De foto vind ik ook niet echt mooi als ik eerlijk ben
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_42239777
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:26 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

at vind ik nu juist zo apart aan die Sylvia. Ze kan zich voordoen als een ordinaire trut, maar soms ziet ze er heel klassiek uit, en dan weer bijna vampachtig.
Klopt. Soms zie ik haar zo voor me in een Ralph Lauren reclame. Ze zou als ze wil volgens mij als klassiek model aan de slag kunnen, maar dan moeten die zwarte lijntjes rond de ogen weg. Zonder die lijntjes en met de juiste kleding straalt ze frisheid en klasse uit.
pi_42245258
Hm, ze kan er mooier uitzien. Gemiste kans die Crystal Clear foto.
pi_42245826
Ik hoop dat die foto van de shoot van deze week is, krijgen we leuk veel gejengel over dat ze in bad moeten liggen met allemaal ijsklontjes. .
pi_42283907
Gerucht dat ik van een kennis hoorde:

Tyra Banks zou vorige week heel even in NL zijn geweest voor HNTM, waarvoor en wat geen flauw idee. Afijn die kennis was erg dronken dus neem het met een korreltje zout al dan niet, maar hij werkt in de tv business.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_42290193
Ik weet niet of iemand hier het Douglas magazine krijgt elke keer, maar ik was toevallig aan het bladeren door een oudere uitgave en ik zag een foto waarvan ik zou zeggen dat het Silvia is maar ik ben er niet 100% zeker van..wel mooie foto trouwens.

(in dougas magazine N. 2 2006)
The secret of getting ahead is getting started
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:02:15 #145
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_42296371
oh no they didn't is een amerikaanse site toch? of niet? Er staat in ieder geval vanalles over HNTM.. Waaronder de duidelijke foto's!
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/
pi_42304387
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:02 schreef Spees_Eend het volgende:
oh no they didn't is een amerikaanse site toch? of niet? Er staat in ieder geval vanalles over HNTM.. Waaronder de duidelijke foto's!
De foto's op deze site zijn erg mooi inderdaad en veel complimenten over de foto's en de modellen in de reacties.
pi_42310528
Ik denk dat Sanne en Sylvia internationaal aan het werk kunnen. Sanne is gewoon een blank canvas waar je veel mee kunt doen en kunt omtoveren. Denk dat zij het meeste kans maakt op een internationale loopbaan omdat ze echt een modellenkop heeft. Sylvia werkt al internationaal en heeft persoonlijkheid en humor en is natuurlijk leuker om te interviewen dan Sanne..dus van mij mag Sylvia het worden.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  maandag 2 oktober 2006 @ 14:41:27 #148
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_42311068
Ik ben het wel eens met de post van iemand dat dat mannelijk model er ook niet zo mooi op staat op de gekozen shoots. Ik mag toch wel aannemen dat het een professioneel model is en dat kon ik aan de foto's niet echt zien. Van sommigen meisjes had hij zichtbaar een afkeer. Daarnaast vind ik het een beetje raar dat Carli zijn eigen foto's achteraf niet mooi vond. Topfotograaf? Zijn die mensen in het programma eigenlijk wel zelf professioneel. Ik had van al die mensen (inclusief Yfke) nog nooit eerder gehoord!
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:00:11 #149
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42311428
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:02 schreef Spees_Eend het volgende:
wordt daar ook gespoilerd? want dan ga ik niet kijken
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:48:51 #150
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_42312449
Nee, daar weten ze net zoveel als wij
Staan gewoon de foto's van de 4 shoots die wij ook al hebben gezien, en de reacties van de bezoekers van de site erbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')