Ik zie niets bijzonders aan die foto's. Gewoon een leuk joch...quote:Op woensdag 27 september 2006 14:11 schreef reese.com het volgende:
Er is niet gezegd dat jullie 'm moeten kennen.
Bassie Rol voordat ie opdroogde...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hoeft er ook niks bijzonders aan te zien.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zie niets bijzonders aan die foto's. Gewoon een leuk joch...
ik ken hem alleen nog steeds niet als "13 jarige emmer"!quote:Op woensdag 27 september 2006 17:20 schreef reese.com het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niks bijzonders aan te zien.
Het ging er om dat het grappig is om iemand die je als een 13 jarige emmer met puistjes kent nu in HNTM te zien.
Hij was de laatste waarvan ik dit verwacht had. Zag 'm een keer voorbij zweven in de Yes en opeens is ie op tv en als je gaat googlen blijkt hij het internationaal best goed te doen.
Maagoe laat maar, dit is de point allang voorbij.
Nee, maar Reese.com heeft waarschijnlijk bij hem in de klas gezeten of zo?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:36 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik ken hem alleen nog steeds niet als "13 jarige emmer"!
Yep. Zie 3 gecropte klassenfoto's.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, maar Reese.com heeft waarschijnlijk bij hem in de klas gezeten of zo?
Oh, zo. Ik dacht dat het om een of ander onbeduidend en vergeten kindsterretje ging!quote:Op woensdag 27 september 2006 17:49 schreef reese.com het volgende:
[..]
Yep. Zie 3 gecropte klassenfoto's.
Niemand had destijds bij het zien van Bas ooit verwacht dat ie model zou worden en dat maakte hetmoment van de week alleen maar groter.
Nuh hij zat niet bij kinderen voor kinderen ofzoquote:Op woensdag 27 september 2006 17:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh, zo. Ik dacht dat het om een of ander onbeduidend en vergeten kindsterretje ging!
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef Legally_Brunette het volgende:
Ook wij liggen elke week weer krom op de bank om
a) de hilarische quotes van Sylvia. Als ze in beeld komt moet ik haast al lachen
b) Yfke met haar "hallo maiduh, vandaag hebbe we Ottazoe uitgenodigd...
![]()
Maar dát is bij Tyra ook zo. Ik kan me herinneren dat Elyse zei dat ze daar tot diep in de nacht stonden.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik krijg gewoon steeds negatieve kippe(n?)vel als Yfke haar mond open trekt. Hoe onspontaan kun je dingen uit je mond krijgen zeg, mijn god. Zou wel willen weten hoevaak er wel niet geknipt is in de opnames, dat kan nooit in één keer goed zijn gegaan
.
Sonja Bakker is dan ook ondervoed.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou er is 1 presentatrice die nog slechter is en dat is Sonja Bakker.... montoom : "Als je zo doorgaat dan je dood" haha
Ja ik vroeg me al af of het haar was, ze worden toch gesponsord door Crystal Clear?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef Legally_Brunette het volgende:
Oh ja, vandaag de Veronica gids binnen, en wie staat er in? Sylvia met een Crystal Clear reclame!
Zou dat een prijs zijn die ze gewonnen heeft met een bepaald onderdeel van HNTM? Dat komt ook regelmatig voor bij ANTM dat ze als prijs model mogen staan voor een advertentie.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef Legally_Brunette het volgende:
...
Oh ja, vandaag de Veronica gids binnen, en wie staat er in? Sylvia met een Crystal Clear reclame!
Als niemand anders het tegen die tijd gedaan heeft scan ik 'm morgen wel effequote:Op donderdag 28 september 2006 18:50 schreef Toeps het volgende:
Scannuh!
the next Naomi Campbellquote:Op donderdag 28 september 2006 20:52 schreef DIA het volgende:
ik denk sylvia, vanwege haar karakter
ja wat denk je dan wat er in dat water drijftquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:12 schreef Lollifant het volgende:
Ze kijkt alsof ze moet poepen.
at vind ik nu juist zo apart aan die Sylvia. Ze kan zich voordoen als een ordinaire trut, maar soms ziet ze er heel klassiek uit, en dan weer bijna vampachtig.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:33 schreef Augustina het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik had dr niet herkend als jullie niks gezegd hadden.
Klopt. Soms zie ik haar zo voor me in een Ralph Lauren reclame. Ze zou als ze wil volgens mij als klassiek model aan de slag kunnen, maar dan moeten die zwarte lijntjes rond de ogenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:26 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
at vind ik nu juist zo apart aan die Sylvia. Ze kan zich voordoen als een ordinaire trut, maar soms ziet ze er heel klassiek uit, en dan weer bijna vampachtig.
De foto's op deze site zijn erg mooi inderdaad en veel complimenten over de foto's en de modellen in de reacties.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:02 schreef Spees_Eend het volgende:
oh no they didn't is een amerikaanse site toch? of niet? Er staat in ieder geval vanalles over HNTM.. Waaronder de duidelijke foto's!
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/
wordt daar ook gespoilerd? want dan ga ik niet kijkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:02 schreef Spees_Eend het volgende:
oh no they didn't is een amerikaanse site toch? of niet? Er staat in ieder geval vanalles over HNTM.. Waaronder de duidelijke foto's!
leuk om te lezen wel!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Iddquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:35 schreef Ephemera het volgende:
Ik vond Sanne's foto verschrikkelijk! Die uitstekende ribben![]()
*kuch* Kim en Sarah *kuch*quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:03 schreef Anyanka het volgende:
Lesbisch hoor
Dat doen die amerikaanse meiden toch niet.
Ik heb het nooit zó vreselijk trouw gevolgd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
*kuch* Kim en Sarah *kuch*
Maar wat heeft Anna Marie nou pcies gedaan? En met wie?
Kut dat ze weg is trouwens, denk dat ik nou maar voor Daisy word, de rest is niks aan. En Sanne is eng, met die botten.
quote:Aflevering 6, thema: New York
Tijdens de zesde aflevering arriveren de vijf overgebleven meiden in New York, waar ze een meet & greet hebben met voormalig topmodel en presentatrice Frederique van der Wal en Katie Ford, de eigenaresse van het fameuze modellenbureau. De volgende dag worden ze op de foto gezet door de wereldberoemde modefotograaf Ben Watts, die op zoek is naar de 'girl next door'. De entourage is echter niet 'next door': de modellen worden geportretteerd op de rooftop van Soho Grand Hotel met de skyline van New York op de achtergrond. Tijdens een avond vol glitter en glamour gaan de meiden stappen in Bungalow 8 en Marquee. De volgende ochtend moeten de meiden weer fris ten tonele verschijnen voor een catwalkles van de excentrieke Mac Folbes, die ook in de jury plaats neemt als gast en de meiden beoordeelt op hun presentatie. Wie moet de strijd opgeven en New York verlaten?
Volgens mij heeft Yfke even haar connecties opgetrommeld. Bungalow 8 is de hipste tent in New York en Yfke komt er altijd...vind Yfke wel cool..ik denk dat ze zelf ook heel erg met de show bemoeit ipv het alleen maar te presenteren.quote:
quote:
van modelmasters:) als je op de polaroid klikt en dan openen in een nieuw venster..dan via beeld/bron de url achterhalenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
LoveProfusion, waar heb jij die foto's vandaan? Ik wou ze net even van modelmasters.nl halen, maar dat kon niet..
haha ja he!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:17 schreef miss_sly het volgende:
Het lijkt me trouwens echt geweldig gaaf om die make-up te mogen doen passend bij al die verschillende shoots
Jezus hoe lelijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 06:00 schreef apestaartje het volgende:
Van de Max-site:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |