Waarin maakt dan effe niet uitquote:het wordt pas weer interessant als 'ie er weer eens een in legt.
quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 22:13 schreef Zwansen het volgende:
Topscorer van Oranje aller tijden en de enige Nederlander die ooit een CL-finale besliste....
Wie?quote:Op maandag 25 september 2006 22:21 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ronald Koeman heeft dat doelpunt nooit gescoord op Wembley?
Ronald Koeman.quote:
Jajoh, hij heeft die persoon opzettelijk aangereden omdat zijn carriere in het slop zat en iemand daarvoor moest boetenquote:Op maandag 25 september 2006 22:30 schreef switchboy het volgende:
Moordenaar.
Ronald Koeman is heul geen moordenaar.quote:Op maandag 25 september 2006 22:30 schreef switchboy het volgende:
Moordenaar.
Toen je net uit de luiers was.quote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 25 september 2006 23:19 schreef Urvin het volgende:
Voor de vorm dan maar
http://www.youtube.com/watch?v=Srt8Q11NWsI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij deze kom je in mijn sig te staan, wat spreken we af? Kluivert legt 15 ballen in het netje aan het eind van het seizoen zo niet dan....eet je een voetbal op?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:44 schreef Prondo het volgende:
Na de winsterstop legt Patje er minstens 15 in, mark my words!
Haal die quote tags effe weg, die werken niet in je sigquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bij deze kom je in mijn sig te staan, wat spreken we af? Kluivert legt 15 ballen in het netje aan het eind van het seizoen zo niet dan....eet je een voetbal op?
Bedanktquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Haal die quote tags effe weg, die werken niet in je sig
Kluivert blijft een held
ik vind het meer een jongen die zo over het paard getild was en fout heeft gedaan dat hij eik in nederland teveel slechte herinneringen heeft.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kluivert blijft een held
So what? Zijn laatste belangrijke doelpunt heeft 'ie misschien zes jaar geleden gescoord. Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Het topic gaat erover dat Kluivert veel te veel media-aandacht krijgt, sinds hij bij PSV OP DE BANK ZIT.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kluivert blijft een held
Ah, Feyenoord, is dat een speler?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:17 schreef Netsplitter het volgende:
Ow kom op...
Zo komt Feyenoord ook elke keer standaard langs om te kijken wat het laatste nieuws omtrent dat is...
Daar hoor je mij toch ook niet over...
Hoe off-topic kun je gaan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:21 schreef Omkron het volgende:
Koeman kon toch het allerhardste van allemaal penalty's nemen..? Heeft iemand video beelden daarvan.. en graag beelden van van basten in 88..
Tsja, het is echt niet dat-ie zelf al die aandacht wil hoor. Zeker nu hij aan de kant zit. En over een maandje is de nieuwigheid er wel vanaf, dan zal het allemaal wel weer meevallen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:09 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
So what? Zijn laatste belangrijke doelpunt heeft 'ie misschien zes jaar geleden gescoord. Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Het topic gaat erover dat Kluivert veel te veel media-aandacht krijgt, sinds hij bij PSV OP DE BANK ZIT.
Er wordt net gedaan alsof het een hele belangrijke speler is voor PSV, terwijl hij nog niks heeft laten zien.
Het gaat hier over kluivert niet over voetbal, en nu niet over 50 cent beginnen omdat kluivert een neger is he.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:06 schreef Omkron het volgende:
Euh.. het gaat toch hier over dat domme spelletje genaamd voetbal? Lijkt me dus wel degelijk on-topic.
En een verkrachter en een moordenaar.. veelzijdig man dus..!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:45 schreef Grimm het volgende:
Ach das toch mooi, kluivert is een topspits, nou ja dat was/is hij.
Kluivert blijft een held
Die kans lijkt zeer onwaarschijnlijk. Hij is al zo lang bezig om te herstellen en zijn vorm terug te vinden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:17 schreef Gstyles het volgende:
Ik blijf het een (1) van de betere voetballers uit de nederlandse voetbal geschiedenis vinden! Ik hoop dat hij zich snel hersteld om zich alsnog bij PSV te kunnen bewijzen, wat hij kan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |