Ik word een beetje ziek van dat gezeur over Patrick Kluivert. Bij Studio Voetbal gaat het wekelijks over Kluivert dankzij Jack Ajax. Zal hij spelen, zal hij niet spelen, hoe is het met zijn knie, enz.? Met als dieptepunt vorige week, toen ze na zijn eerste invalbeurt voor PSV ( niks bijzonders in mijn ogen ) 5 minuten hoogtepunten uit zijn carriere gingen uitzenden. Terwijl we het gewoon over een invalbeurt van een actieve speler hebben!
Vandaag luister ik radio, is er op het journaal (!!) een bericht dat Patrick Kluivert een apart trainigsprogramma gaat volgen in verband met zijn blessure.
![]()
Het is gewoon een speler van PSV, die niet eens meer international is. Als we over elke speler die een blessure heeft een nieuwbericht moeten maken, duurt het nieuws elke dag wel een uur of vijf.
![]()
Net weer een voorstukje van Studio Sport: ''Hoe is het met de knie van Patrick Kluivert?" Bla bla bla.
Mijn klacht: We hebben het hier over een voetballer die al 3 jaar lang geen bal meer raakt, een dieptreurig verleden heeft en al lang geen international meer is. Waar slaat het op om daar zoveel aandacht aan te besteden? Topscorer zijn van het Nederlands elftal en in dienst zijn van PSV, zijn blijkbaar reden om elke dag in het nieuws te zijn.
![]()
Donder op met die Kluivert-berichtgeving, het wordt pas weer interessant als 'ie er weer eens een in legt.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about