Ze was ook goed op de hoogte van het imago dat ze had in het huis. Over die wijn etc. Hilarisch. Ook toen Bridget begon over die groepvorming weer. Hilde: oh nee gaan we het daar weer over hebben. Bridget: Jij doet toch aan een programma mee? Vond ik echt een goeie.quote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef ruby het volgende:
Wat ben ik blij dat Hilde weer prominent in beeld was. Ze is geen steek veranderd.![]()
Stiekem toch je tweelingzus?quote:Op maandag 25 september 2006 23:01 schreef Day het volgende:
Hoe komt het toch dat je Janine altijd weer hoor, ook al is ze niet in beeld?
ja die was not amused!quote:Op maandag 25 september 2006 22:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ow ja! En toen kreeg je die kop van Rob in beeld
Ik denk precies andersom.quote:Op maandag 25 september 2006 23:01 schreef natronic het volgende:
Vergis je niet in Monique, ze is sterker dan ze doet voorkomen
Bridget moet niet zeiken. Sabrina wil Etienne helemaal niet buiten die kamer houden. Ze vraagt zelf of hij 's avonds nog even langs komt. Dus is geen kwestie van NEE zeggen. Het wordt tijd dat BB zich daar eens lekker buiten gaat houden.quote:Op maandag 25 september 2006 23:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet kunnen bedenken voordat ze die hele kamer verbouwen
Aha, jouw stem lijkt dus op die van iemand. Wie?quote:Op maandag 25 september 2006 23:01 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wie de grootste zeikerds zijn, de bewoners of de kijkers.
Wat dacht je van doe Brabo's???quote:Op maandag 25 september 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen Micheline heeft een enorme zeikstem.
Ze was weer verschrikkelijk. Je zou denken dat ze iets geleerd zou moeten hebben als ze iets had teruggezien, maar dat heeft ze kennelijk niet.quote:Op maandag 25 september 2006 23:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze was ook goed op de hoogte van het imago dat ze had in het huis. Over die wijn etc. Hilarisch. Ook toen Bridget begon over die groepvorming weer. Hilde: oh nee gaan we het daar weer over hebben. Bridget: Jij doet toch aan een programma mee? Vond ik echt een goeie.
Neuh, die komt vanavond niet meer...daar is BB te mild voorquote:
vlak Janine ook niet uitquote:Op maandag 25 september 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik erg meevallen. Alleen Micheline heeft een enorme zeikstem.
Ja, Tijn staat al ff droog natuurlijk!quote:Op maandag 25 september 2006 22:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Monique gaat echt uit elkaar klappen deze week, kan niet anders.
En graag recht in het gezicht. Wel zo mooi om te zien!quote:Op maandag 25 september 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Nomineren!
Viel mij ook al op, dat gewiebel. Eruit had ie gemoetenquote:Op maandag 25 september 2006 23:06 schreef Coos het volgende:
Jeroen lijkt wel een adhd-er op die bank.
Die spreken gewoon Brabants, niks mis mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |