Rik was er wel even stil van, toen de eerste schrik over Semih gezakt was.quote:Op maandag 25 september 2006 23:19 schreef BB6kijker het volgende:
Het zal Milica goed doen dat ze nu zo gemist wordt.
Die van mij ook... en eigenlijk al reden zat om het eruit te willen. Gelukkig zijn er nog andere redenen genoeg te vinden.quote:Op maandag 25 september 2006 23:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ten eerste is dat brabants zowiezo al niet om aan te horen, maar vooral die tijn doet het op een tergend trage, zijige manier, maar dat is mijn mening
Ze heeft haar moeder toch?quote:Op maandag 25 september 2006 23:19 schreef BB6kijker het volgende:
Of dat ie loopt te miepen dat ie zich voor lul gezet voelt...quote:Op maandag 25 september 2006 23:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie voor ugh-duizendste keer zijn excuses aan het aanbieden is voor het slechte lezen van de brieven.![]()
Maar de rest? Die vindt het best.quote:Op maandag 25 september 2006 23:20 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Rik was er wel even stil van, toen de eerste schrik over Semih gezakt was.
Zouden wij het niet es een keertje ONEENS zijn?quote:Op maandag 25 september 2006 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die van mij ook... en eigenlijk al reden zat om het eruit te willen. Gelukkig zijn er nog andere redenen genoeg te vinden.
Jeroen is er ook helemaal stuk vanquote:Op maandag 25 september 2006 23:19 schreef BB6kijker het volgende:
Die zat er niet in.quote:Op maandag 25 september 2006 23:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik mis Melica in het huis.![]()
Kut bReEzAh-sletjes
Wie is Milicia?quote:Op maandag 25 september 2006 23:19 schreef BB6kijker het volgende:
Het onderwerp van ons meningsverschil is inmiddels het huis uit.quote:Op maandag 25 september 2006 23:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zouden wij het niet es een keertje ONEENS zijn?
Zeker, duidelijk aangeslagen. Hij raakt er niet over uitgepraat.quote:Op maandag 25 september 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jeroen is er ook helemaal stuk van
Toch 1 groot complotquote:Op maandag 25 september 2006 23:22 schreef neferhone het volgende:
waar is hun all seeing eye?
Rik zat gewoon na te denken, Semih 4 weken lang door BB genomineerd, dat wordt bank delen met Jeroen/Marlies/Etjen dus die zag net als Sjaan zijn overwinning dichterbij komen. Zat gewoon zijn tactiek te bepalen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:20 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Rik was er wel even stil van, toen de eerste schrik over Semih gezakt was.
Ja maar Joost is ook watjequote:Op maandag 25 september 2006 23:23 schreef LuQas het volgende:
Deze groep is wel stukken minder hecht dan eerdere jaren. Ik heb alleen Jeroen even een traantje zien wegpinken, maar als ik aan de tranen van Joost elke week terugdenk () kan ik niet anders dan tot de conclusie komen dat deze BB een stuk hardere types bevat.
Een halve Tijn is meer dan genoeg voor jou tochquote:Op maandag 25 september 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Goede regie daar in het huis
[afbeelding]
Ja, het afscheid is inderdaad minder emotioneel dan voorheen. Misschien dat het nog komt, maar dat was ook wat ik dacht toen Milica het huis uit moest. Echt uitgebreid groeten zit er niet echt bij.quote:Op maandag 25 september 2006 23:23 schreef LuQas het volgende:
Deze groep is wel stukken minder hecht dan eerdere jaren. Ik heb alleen Jeroen even een traantje zien wegpinken, maar als ik aan de tranen van Joost elke week terugdenk () kan ik niet anders dan tot de conclusie komen dat deze BB een stuk hardere types bevat.
Was me bijna niet opgevallen, goed dat je me even herinnertquote:Op maandag 25 september 2006 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het onderwerp van ons meningsverschil is inmiddels het huis uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |