Dat zei ikquote:Op maandag 25 september 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit wat in. Eigenlijk zitten er wel veel met een zeikstem of kutaccent in het huis ja
't Is inderdaad bar en boos. Zouden ze daarop uitgekozen zijn?quote:Op maandag 25 september 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit wat in. Eigenlijk zitten er wel veel met een zeikstem of kutaccent in het huis ja
Ze heeft een heel ander accent dan d'r vader.quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 23:07 schreef Day het volgende:
[..]
Die spreken gewoon Brabants, niks mis mee.
Wat nou? Ze zijn toch Brabanders? Hoe moeten ze anders praten dan?quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 23:03 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Aha, jouw stem lijkt dus op die van iemand. Wie?
Take 1, take2, etc. En hij trapt erin, zie het zo voor me.quote:Op maandag 25 september 2006 23:13 schreef flugeltje het volgende:
Blijft Eg nou zolang weg omdat ze hem de weekopdracht tien keer laten herhalen ofzo?
Pfffffffffffffffftquote:Op maandag 25 september 2006 23:15 schreef Morwen het volgende:
Het zal toch echt het nomineren zijn, duurt onwijs lang en Egg kennende zit ie het daar zeeeeeeer uitgebreid uit te leggen.![]()
Ze zitten 'm vast te mindfucken door over Marlies haar joker te beginnen, wat de gevolgen kunnen zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 23:15 schreef Morwen het volgende:
Het zal toch echt het nomineren zijn, duurt onwijs lang en Egg kennende zit ie het daar zeeeeeeer uitgebreid uit te leggen.![]()
Niet ervan leeg gaan lopen, hoor, das het ook weer niet waardquote:
Ten eerste is dat brabants zowiezo al niet om aan te horen, maar vooral die tijn doet het op een tergend trage, zijige manier, maar dat is mijn meningquote:Op maandag 25 september 2006 23:14 schreef Day het volgende:
[..]
Wat nou? Ze zijn toch Brabanders? Hoe moeten ze anders praten dan?![]()
Ach, laat ook maar![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:15 schreef neferhone het volgende:
tutta festival brand weer los
Ik ook, ga echt niet wachten tot ze allemaal zijn geweest.quote:Op maandag 25 september 2006 23:18 schreef LuQas het volgende:Ik wil slapen maar ik ben ook erg benieuwd met welk nieuws Egbert terug komt.
Ik denk eerder dat ie voor ugh-duizendste keer zijn excuses aan het aanbieden is voor het slechte lezen van de brieven.quote:Op maandag 25 september 2006 23:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze zitten 'm vast te mindfucken door over Marlies haar joker te beginnen, wat de gevolgen kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |