Het is "no flame intended".quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
in games zeggen ze vaak no fun inteded, dus dat heb ik in de leetspeak guide gezet, ik zet er neer hoe het gebruikt word mischien is het zo bedacht maar zo hoor ik het iig nooit.
Zeg t ze!quote:
doh, sif... kkthxbai omgomglolwootnub.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef Maikuuul het volgende:
Zoeen goede roflguide omfg bbq k thnx
true .... normale gamers komen niet verder dan :quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:51 schreef switchboy het volgende:
Het leuke is dat het meestal de n00bs zijn die zo praten in online games
Ja, dat of ze gebruiken hun headset.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
true .... normale gamers komen niet verder dan :
GG
N1
OMFG
WTF
TY
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:46 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ja, dat of ze gebruiken hun headset.![]()
X-Box live kiddiesquote:Op woensdag 27 september 2006 09:46 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ja, dat of ze gebruiken hun headset.![]()
TS ftwquote:
Ach wat de meeste online shooter ondersteunen wel voice over IP. Tegen elkaar lullen is allang niet meer xboxlive only hoor. En het gaat een stuk beter dan typen. Je kan nu lullen en teglijk spelenquote:
Dream on.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:57 schreef BaajGuardian het volgende:
trancethrust wat ben jij een ubernoob, je hebt dus echt totaal geen verstand ervan want je lult maar een eind weg, l337 is wel elite en pwnt komt wel van owned(pwned) als typo in warcraft.
Nu krijg je allemaal imba n00bs die leet kunnen n00ben, nu zijn het dus nogsteeds mensen die hun class moeten learnen maar rlfotaal kunnen kekekekeke.quote:
maak jij eens een guidequote:Op woensdag 27 september 2006 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Wiezoe staat wiezoe er niet bij ?
alhoewel, dan krijg je ditquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
alhoewel, dan krijg je dit
wiezo = wiezo
hendig = hendig
sjiek = sjiek
loller = loller
never mind, laat die maikuul guide maar zitten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |