quote:Op maandag 25 september 2006 21:48 schreef Tokay het volgende:
De ex-man van Prinses Christina, Jorge Guillermo?
Yep, voorganger van Blair.quote:Op maandag 25 september 2006 22:15 schreef pyl het volgende:
John Smith, dacht ik. Korte tijd Labourleider geweest. Vroegtijdig overleden.
Welkequote:Op maandag 25 september 2006 22:26 schreef okkie-man het volgende:
Die van tong80 is makkelijk te herkennen
Nee, dit is een Amerikaanse actrice.quote:
Goed!quote:
Als je Salmon Rushdie bedoelt, ja, dat is hem.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:15 schreef peaceman het volgende:
Salmen R?
O verrek, ja!quote:
Ja die bedoel ik idd..quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Als je Salmon Rushdie bedoelt, ja, dat is hem.![]()
Hahaha. Ik ook.quote:
Spijtig hè?quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:34 schreef pyl het volgende:
Hmmmm .... jammer, ik had een plaatje van mevrouw Rushdie verwacht.
Juist, dat lijkt mij ook.quote:Dit lijkt me Patrick Süskind, trouwens.
Jij weet nog steeds niet wat die H betekent, hè?quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:03 schreef peaceman het volgende:
Een echt modern topic zal dit nooit worden he..
Goede gok, Tokay. Qua tijd en positie van mevrouw. Alleen niet qua plaats.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:04 schreef Tokay het volgende:
Anna van Buuren?
Historie hoeft niet altijd altijd de steentijd te betekenen...quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Jij weet nog steeds niet wat die H betekent, hè?
Joh, dit topic is nog maar zes plaatjes oud en heeft al vier 20e-eeuwers achter de rug, wat zeur je nou?quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Historie hoeft niet altijd altijd de steentijd te betekenen...![]()
Inderdaad, geen Nederlandse.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:08 schreef Tokay het volgende:
Is het geen Nederlandse?
Dat is eerder uitzondering dan regel.. en ik zeur niet.. ik stel alleen vast.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Joh, dit topic is nog maar zes plaatjes oud en heeft al vier 20e-eeuwers achter de rug, wat zeur je nou?
Leer dan eerst maar eens iets vaststellen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:11 schreef peaceman het volgende:
Dat is eerder uitzondering dan regel.. en ik zeur niet.. ik stel alleen vast.![]()
Voor uw informatie... de 20ste eeuw betrof een periode van 100 jaar. Van deze 100 jaar onbrak ik ruim 70 jaar. Ga dan nog maar eens tellenquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Leer dan eerst maar eens iets vaststellen.![]()
Het vorige nummer, bijvoorbeeld, telde 24 plaatjes. Een daarvan was van iemand uit de 16e eeuw. De andere 23 van lieden uit de 20e eeuw. Zeurpiet.
Nee, maar je zit wel op het goede eiland. Mijn mevrouw was een nóg korter leven beschoren.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:29 schreef Tokay het volgende:
Mary, Queen of Scots?
Tis idd niet de bedoeling dat je hier de boel met boekdelen vult…quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Peace, ik laat je laatste bijdrage onbeantwoord, als je het goed vindt. Die spreekt immers boekdelen - en elke reactie van mij zou haar tekortdoen.
Aha! Juist. In één keer goed!quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:45 schreef Berkery het volgende:
Anna Boleyn?
quote:Anna Boleyn, (Blickling (Norfolk)?, 1507? - Londen, 19 mei 1536) was de tweede vrouw van Hendrik VIII en koningin van Engeland van 1533 tot 1536.
Zij was de dochter van Thomas Boleyn, graaf van Wiltshire, en Elizabeth Howard, dochter van de tweede hertog van Norfolk. Haar geboortejaar is onzeker, en zou ook 1502 kunnen zijn. Haar vader bracht haar onder de hoede van Margaretha van Oostenrijk en dochter van Maximiliaan I, keizer van het Heilige Roomse Rijk. Van het voorjaar van 1513 tot de herfst van 1514 woonde zij in de Nederlanden, daarna enige jaren in Frankrijk.
Na haar terugkeer naar Engeland werd zij, naar wordt aangenomen, hofdame van Mary Tudor, de zuster van Hendrik VIII en voormalig gemalin van de Franse koning. In het voorjaar van 1523 verloofde zij zich met Lord Henry Percy, de toekomstige 6e graaf van Northumberland. Toen diens vader ervan hoorde via kardinaal Thomas Wolsey, keurde hij een huwelijk af.
Het volgende bericht over Anna stamt uit 1527, toen zij hofdame was van Hendriks eerste echtgenote Catharina van Aragón. Sinds 1525 schijnt Hendrik amoureuze betrekkingen met Anna te hebben onderhouden, die in 1527 algemeen bekend werden. Zij nam geen genoegen met alleen maar de positie van maitresse.
Nadat de met paus Clemens VII gevoerde onderhandelingen over de scheiding van Hendrik VIII en Catharina waren mislukt (zij kon hem geen mannelijke nakomelingen schenken), verstootte Hendrik zijn eerste vrouw in 1531 en trouwde in het geheim met Anna Boleyn. Na de uiteindelijke nietigverklaring van het eerste huwelijk met Catharina van Aragon werd Anna Boleyn in juni 1533 gekroond. In september 1533 schonk zij het leven aan haar dochter Elizabeth, de latere koningin Elizabeth I, maar toen had Hendrik alweer genoeg van haar, mogelijk vanwege zijn nieuwe liefde voor Jane Seymour. In mei 1536 werd zij gearresteerd en overgebracht naar de Tower of London op beschuldiging van overspel en incest en werden haar vijf zogenaamde minnaars en (twee dagen later) zij zelf onthoofd. Volgens historici was zij niet geheel onschuldig en had zij geen hoogstaand karakter.
De laatste woorden van Anna Boleyn waren, vlak voor haar executie:
Good Christian people, I am come hither to die, for according to the law, and by the law I am judged to die, and therefore I will speak nothing against it. I am come hither to accuse no man, nor to speak anything of that, whereof I am accused and condemned to die, but I pray God save the king and send him long to reign over you, for a gentler nor a more merciful prince was there never: and to me he was ever a good, a gentle and sovereign lord. And if any person will meddle of my cause, I require them to judge the best. And thus I take my leave of the world and of you all, and I heartily desire you all to pray for me. O Lord have mercy on me, to God I commend my soul.
Na te zijn geblinddoekt, en knielend bij het blok, herhaalde ze een aantal malen:
To Jesus Christ I commend my soul; Lord Jesus receive my soul.
Een heilige, zoals Z terecht opmerkt. Autodidact, maar een groot en invloedrijk denker. Uit Afrika.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:18 schreef Tokay het volgende:
Wie is dát nou weer?!
Aha. Wel een beetje een ouderwetsch plaatje, vind je niet?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:23 schreef pyl het volgende:
Een heilige, zoals Z terecht opmerkt. Autodidact, maar een groot en invloedrijk denker. Uit Afrika.
Daar zou je hem aan moeten kunnen herkennen, elke heilige heeft een attribuut, deze een vlammend hart, maar je moet dan maar net weten welke heilige dat ook alweer had ...quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Veritas, en dat rode vlammende hart, wat moet ik daarmee? Zijn dat hints?
Ach, wat is "ouderwets"?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:25 schreef Tokay het volgende:
Aha. Wel een beetje een ouderwetsch plaatje, vind je niet?![]()
Dat zijn zaken waarover meneer zoal placht te denken en te schrijven, ja, in zoverre zijn het hints.quote:Veritas, en dat rode vlammende hart, wat moet ik daarmee? Zijn dat hints?
Dank je Z, je hebt natuurlijk gelijk. Maar jij weet dus ook niet wie het is?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:31 schreef Z het volgende:
Daar zou je hem aan moeten kunnen herkennen, elke heilige heeft een attribuut, deze een vlammend hart, maar je moet dan maar net weten welke heilige dat ook alweer had ...
Nee. Hij is niet gemarteld, althans dat blijkt niet uit het schilderij. En het was een geleerd man (zie de boeken), die hij waarschijnlijk zelf schreef (zie de veer). Er zijn me nog geen andere opgevallen ...quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dank je Z, je hebt natuurlijk gelijk. Maar jij weet dus ook niet wie het is?![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:44 schreef Z het volgende:
Heilige Antonius, beste vrind, maak dat ik de naam van deze heilige vind.
Zeg maar gewoon Augustinus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:57 schreef floppie86 het volgende:
St Augustine?
google hequote:Op dinsdag 26 september 2006 12:01 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon Augustinus.![]()
Augustinus van Hippo
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:02 schreef floppie86 het volgende:
[..]
google he
http://www.newadvent.org/cathen/02084a.htm
Jawel, maar je mag nooit en nooit meer googlen!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:02 schreef floppie86 het volgende:
Maar nu mag ik een nieuwe zoeken?
structuurformule is C20H25N3Oquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:17 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm ...... de scheikunde is niet mijn ... ehm ... sterkste kant. Helaas.![]()
H is waterstof, N is stikstof, O is zuurstof - dát weet ik nog wel.![]()
Det weet ik zelfs....quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:17 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm ...... de scheikunde is niet mijn ... ehm ... sterkste kant. Helaas.![]()
H is waterstof, N is stikstof, O is zuurstof - dát weet ik nog wel.![]()
ja, maar die schrijven wij scheikundigen nooit, dat zijn gewoon de hoekpunten overal.quote:
Hmmmmmm ..... het zal benedenriviersidioom zijn, vemoed ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:30 schreef Gellius het volgende:
"een" engelengeduld?
quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:30 schreef Gellius het volgende:
"een" engelengeduld?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:33 schreef Z het volgende:
Ik doe een gokje op diamant.
Waar het hart vol van is ...quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
LSD?
Jawel hoor, ik vind het wel prettig om onderschat te wordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:45 schreef pyl het volgende:
Aha! Scrutinizer mag je écht nooit onderschatten!
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:30 schreef Gellius het volgende:
"een" engelengeduld?
Is het nou eens afgelopen, ja?!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:34 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm ..... het zal benedenriviersidioom zijn, vemoed ik.
Nee, hij was een beetje bekend maar niet omdat hij iets kon.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:51 schreef floppie86 het volgende:
Een oude vergane rocker?
Gelukkig niet, zonder LSD was hij al eng genoeg.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:51 schreef Tokay het volgende:
Een bekende LSD-gebruiker?
En ik wou er nog aan toevoegen dat het mij daarom niet vreemd klonk.quote:
Nee nog ergerquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:53 schreef Tokay het volgende:
Hij speelde in Goede Tijden Slechte Tijden?
Had dat nou maar wél gedaan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:53 schreef pyl het volgende:
En ik wou er nog aan toevoegen dat het mij daarom niet vreemd klonk.![]()
Ben ik even blij dat ik dat niet gedaan heb.
Omdat hem iets overkwam?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, hij was een beetje bekend maar niet omdat hij iets kon.
Neuh, hij wilde wel beroemd worden. Ik meen me te herinneren dat hij een kinderprogramma wilde presenteren.quote:
"Griezelen met Arie"?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh, hij wilde wel beroemd worden. Ik meen me te herinneren dat hij een kinderprogramma wilde presenteren.
Maak dat de kat wijsquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:05 schreef pyl het volgende:
Ik heb dat nooit gezien,
Seki it isquote:maar weet wel dat er ene Seki of Meki aan meedeed, die om wat voor reden dan ook een zekere reputatie genoot / geniet. Is hij het?
Het is een jongetje dat als jongetje bekend werd. Inmiddels is hij niet echt een jongetje meer, maar nog wel jong.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:16 schreef Tokay het volgende:
Een jeugdfoto van iemand die nu volwassen en beroemd is? Of is dat gewoon een bekend jongetje?
Over wie heb je het, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:17 schreef Gellius het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom leuke meisjes altijd net een week nadat je ze leuk bent gaan vinden hun haar radicaal veranderen?
Een kindsterretje? Ben Affleck, misschien?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:17 schreef pyl het volgende:
Het is een jongetje dat als jongetje bekend werd. Inmiddels is hij niet echt een jongetje meer, maar nog wel jong.
Zo testen ze je, Gellius. Jou en je - ware - gevoelens.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:17 schreef Gellius het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom leuke meisjes altijd net een week nadat je ze leuk bent gaan vinden hun haar radicaal veranderen?
Jij vindt Mademoiselle de Paris nu pas een week leuk?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:17 schreef Gellius het volgende:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:18 schreef Z het volgende:
Dat is dat jongetje wat van z'n vader moest boxen maar eigenlijk wilde balletdansen.
Kelly?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:17 schreef pyl het volgende:
[..]
Het is een jongetje dat als jongetje bekend werd. Inmiddels is hij niet echt een jongetje meer, maar nog wel jong.
Ja, Billy Elliot. Een mooie film.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:20 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, o ja, Billy, heette-ie, dacht ik. In die film dan.
Bah. Vies. Ordinair.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Kelly?
Dat zég ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:21 schreef Tokay het volgende:
Billy Elliot.
Nee, daar hou ik van. Al jaren trouwens, en met veel plezier. Dat laat onverlet dat er een heleboel meisjes op de wereld zijn die leuk gevonden kunnen worden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij vindt Mademoiselle de Paris nu pas een week leuk?
Ja!!quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:22 schreef Gellius het volgende:
Nee, dat hou ik van. Al jaren trouwens, en met veel plezier. Dat laat onverlet dat er een heleboel meisjes op de wereld zijn die leuk gevonden kunnen worden.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:18 schreef Tokay het volgende:
Over wie heb je het, als ik vragen mag?![]()
Is de kapselverandering zo extreem dat de dame in kwestie niet meer leuk gevonden kan worden?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:22 schreef Gellius het volgende:
Dat laat onverlet dat er een heleboel meisjes op de wereld zijn die leuk gevonden kunnen worden.
Voor mij de reden om dit jaar Big Brother weer eens te volgenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:32 schreef Tokay het volgende:
Janine? Wie is dat?
Ik wil je graag geloven, Scrut, maar het plaatje dat je plaatste kan me niet overtuigen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor mij de reden om dit jaar Big Brother weer eens te volgen![]()
Ik zou het niet weten. Ze hebben dit jaar weer meer kandidaten in het huis gepropt dan ooit tevoren. 15 kandidaten en een kleine 25 minuten uitzending, volgens mij is dat niet te behappen. Soms zit ik te kijken en denk ik: wie is dit nu weer? Hoe lang zit die al in het huis?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:38 schreef pyl het volgende:
Kom, geef eens een goede reden, waarom we moeten kijken.![]()
Ben jij onlangs nog naar de kapper geweest?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:47 schreef Tokay het volgende:
Hmpfz. Nu weet ik nog altijd niet over wie Gellius het heeft.![]()
Ik kan die niet uitstaan, hè?!![]()
![]()
Ehm, ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben jij onlangs nog naar de kapper geweest?
Hmmmmmm .... ik informeerde alleen maar naar wat leuke foto's van "Janine".quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou het niet weten. Ze hebben dit jaar weer meer kandidaten in het huis gepropt dan ooit tevoren. 15 kandidaten en een kleine 25 minuten uitzending, volgens mij is dat niet te behappen. Soms zit ik te kijken en denk ik: wie is dit nu weer? Hoe lang zit die al in het huis?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmm .... ik informeerde alleen maar naar wat leuke foto's van "Janine".![]()
Zo had ik het nog nooit bekeken. Maar goed, alles liever dan Salman Rushdie, zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:28 schreef Tokay het volgende:
Ieder zijn meug, pyl?
Tssss.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:30 schreef pyl het volgende:
Zo had ik het nog nooit bekeken. Maar goed, alles liever dan Salman Rushdie, zal ik maar zeggen.
Goede gok, Scrut. Qua tijd, qua positie, alleen niet qua plaats.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Anna van Buuren?
Hmmmm, déjà vu!quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:34 schreef pyl het volgende:
Goede gok, Tokay. Qua tijd, qua positie, qua eiland zelfs. Alleen niet qua plaats.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat mevrouw Rushdie?
Zeker, dat spreekt. jane seymourquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:46 schreef Gellius het volgende:
Dat's mevrouw lady jane seymour (1507/1508 – 1537) dat ik zulks al wist voor de hint behoeft geen nadere uitleg. Ik was gewoon even bezig.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga de Wibautstraat en Amstel maar weer eens een keer of wat oversteken
quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:51 schreef Gellius het volgende:
Wel fijn dat we nu ook es een paar niet-twintigste eeuwers doen zeg, die begonnen me behoorlijk de keel uit te hangen. De twintigste eeuw was 'n pruteeuw.
Weer een Holbein, hè. Waar hangt het? In the National Gallery?quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:52 schreef Gellius het volgende:
Het schilderij is in het echt overigens adembenemend.
Ze zijn alleen zo klein, die schilderijen van Holbein.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Weer een Holbein, hè. Waar hangt het? In the National Gallery?
Wat een zielig vogeltje.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:20 schreef Neleos het volgende:
Kan er iemand misschien een makkelijk te raden plaatje plaatsen, ander moet ik hier weer een tvp neerzetten.
Nee, niet makkelijk genoeg. Hoewel ik haar wel herken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat een zielig vogeltje.
Afijn. Deze makkelijk genoeg?
[afbeelding]
Susan Eitje, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:26 schreef Gellius het volgende:
Susan Sarandon. Eitje.
Waarom zouden we, wyccie? Het is toch een plaatje?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:41 schreef wyccie het volgende:
Aishwarya Rai toch?
[..]
Oh ja en niemand die opmerkt dat dit geen Algemene Kennis Quiz is
quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:41 schreef wyccie het volgende:
Aishwarya Rai toch?
Ik dacht eerlijk gezegd dat de vraagsteller een beetje in de war was.quote:Oh ja en niemand die opmerkt dat dit geen Algemene Kennis Quiz is
Dat mocht Salman Rushdie willen, pyl!quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:59 schreef pyl het volgende:
Enfin, is dat niet de vrouw van Salman Rushdie, Tokay?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat mocht Salman Rushdie willen, pyl!
(Ik vind deze mevrouw net een tikje mooier.)
Doen we dan ook weer gebouwen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:59 schreef pyl het volgende:
Waarom zouden we, wyccie? Het is toch een plaatje?
Dank je welquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:02 schreef Tokay het volgende:
Hierbij je bonuspunt en het beloofde zoete plaatje:
[afbeelding]
Da's helaas niet zo.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:16 schreef sooty het volgende:
Da's Romy Schneider.
Absoluut!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:33 schreef wyccie het volgende:
Dat is toch Liz Taylor?
Ja, maar dan mag je me uitleggen waarom haar middle name biefstuk isquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:17 schreef pyl het volgende:
Is het Elizabeth "biefstuk" Hurley?
Hmmmmmmmm...... en ik wou net zeggen: "pyl, voor al uw Hollywoodweetjes"....quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
PS: ze waren niet getrouwd.
Ja, en ik weet precies welke je bedoelt!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:03 schreef pyl het volgende:
Pleuni Touw. Daar bestaan mooiere beelden van.
In mijn hoofd.![]()
Hmmmmmm ..... Meike Touw? Is dat die achtergrondzangeres van Gruppo Sportivo?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:08 schreef Tokay het volgende:
Trouwens, is Meike Touw een zusje van haar? Dat weet jij misschien wel.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:19 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm ..... Meike Touw? Is dat die achtergrondzangeres van Gruppo Sportivo?
Verwar je foto nu niet met tong, pyl?!quote:Waar hangt Fotoloog uit, trouwens. Die kan zo smakelijk vertellen over zijn "ervaringen", zijn "wederwaardigheden" met Pleuni.
Zeker. Ik heb nog eens een handtekening van haar gekregen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:24 schreef Tokay het volgende:
Ja, precies. Zo'n springerige blonde dame, als ik het me goed herinner.
Nee. Maar Tong had het ook op Pleuni - daarin heb je gelijk. Zij was nou eenmaal de eerste naakte vrouw voor een hele generatie gezonde jongens.quote:Verwar je foto nu niet met tong, pyl?!![]()
pyl een groupie?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:43 schreef pyl het volgende:
Zeker. Ik heb nog eens een handtekening van haar gekregen.![]()
Ik vind het wel grappig.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:48 schreef pyl het volgende:
Als ik doordraaf, moet je het maar zeggen.
Dit moet peaceman weten!quote:
Ik zal het nooit vergeten. Ik kwam na een optreden van Gruppo de kleedkamer in, zit Meike Touw een Playboy door te bladeren ...quote:
Neuh, dat interesseert hem niet; dat was van voor zijn tijd.quote:
Oeh?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:59 schreef Tokay het volgende:
Oeh!
Ja, oeh! Als in: da's een rake!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:00 schreef pyl het volgende:
Oeh?
Nope, meneer is noch Nederlander, noch journalist.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:14 schreef Neleos het volgende:
Arnold Karstens?
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:49 schreef Z het volgende:
Tokay doe eens een knuffelkroel plaatje voor Gwaenlios!
Kan jij niet gewoon wat meer je best doen op dat plaatje van Sasha, Z?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:49 schreef Z het volgende:
Tokay doe eens een knuffelkroel plaatje voor Gwaenlios!
Da's Hans Vandenburgquote:Op woensdag 27 september 2006 11:51 schreef pyl het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Voer voor frenologen.
Mwâh. Nee. Da's echt niks.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:13 schreef Z het volgende:
Sasha is volgens mij niet zo'n lezer. Is deze wellicht naar wens?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:14 schreef Tokay het volgende:
En als je nu niet snel een beetje gezelliger doet, plaats ik voor straf een baklava-plaatje waarvan zelfs je vullingen zullen smelten!![]()
Een lezendequote:Op woensdag 27 september 2006 14:15 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik vind het een stomme foto, Z.
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:21 schreef Z het volgende:
[..]
Een lezendeMichelle
dan?
[afbeelding]
Ik denk dat je dat wel zo mag noemen, ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:36 schreef Tokay het volgende:
Hoi. Heeft-ie een racistische daad op zijn geweten?
Da's precies zijn uitleg. Dat hij daarbij een jachtopziener neerschoot die zijn werk aan het doen was, beschouwt hij als pech. Voor zichzelf.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:58 schreef Gellius het volgende:
Gôh, hij moet wel èrg gehecht zijn aan zijn grond.
Staat gewoon in de kranten, mensen!quote:Thomas Patrick Gilbert Cholmondeley (born 19 January 1968) is a Kenyan farmer of British ancestry. He is most famous for his controversial release from a murder charge.
Cholmondeley shot Kenya Wildlife Service game warden Samson ole Sisina on 19 April 2005 at his ranch in Gilgil division, Nakuru District. Cholmondeley admitted the shooting, but insisted it was self-defence. The Attorney General Amos Wako discontinued the case through emission of a nolle prosequi. This decision was widely criticized by Kenyan media and public, with many claiming he walked free due to the influence of class and position.
On 10 May 2006 he was taken again into custody for suspected shooting of a stonemason Robert Njoya Mbugua who had enteres his private land and whom he assumed as a thief. He again has admitted the shots, but claimed a self-defence situation. He has been held at the Kamiti Maximum Security Prison since the incident and during the ongoing court proceedings. The trial began 25 September.
Cholmondeley was educated at Eton College. His family is one of the largest landowners in Kenya. Thomas Cholmondeley is a great-grandson to the 3rd Baron Delamere, a pioneering settler in Kenya. He is the only son and heir of the current Lord Delamere.
Er staat vast in allerlei contracten dat dat niet mag.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Die's best leuk! Heeft ze haar haar al veranderd?
Niemand kan zonder een deugdelijk Huishoudelijk Reglement.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:35 schreef Z het volgende:
[..]
Er staat vast in allerlei contracten dat dat niet mag.
Laat maar komen, Gellius. Alle hulp is welkom!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:34 schreef Gellius het volgende:
Dat is een beetje te makkelijk. Wil u wat citaatjes? Ze zijn helaas in het Engels.
quote:I would rather discover a single cause than become king of the Persians
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:02 schreef Z het volgende:
Wat een snob.
, Z.quote:"It is better to examine ones own faults than those of others."
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:29 schreef Z het volgende:
Is het de uitvinder van het Fortune-cookie?
Ik wilde een gebaar maken.quote:
Ochi.quote:Hebben we hier te maken met een Griekse actrice?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef tong80 het volgende:
Maria Callas ?
En nog een fijne middag.quote:Goeiemorgen overigens.
Jazeker, dat is Gwyneth Paltrow, maar of het hondje een labrador is laat ik liever aan een kenner over.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:38 schreef pyl het volgende:
Is dat Gwyneth met een zwarte labrador?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |