Waarvoor dank iddquote:
Ze ziet erg oud uit in dit jurkquote:
beidenquote:Op maandag 25 september 2006 20:48 schreef Jappie het volgende:
Is de uitzending nou zo saai...of ligt het toch aan Fok!
tis de combinatie denk ikquote:Op maandag 25 september 2006 20:48 schreef Jappie het volgende:
Vind je het watquote:
De uitzending en het irritante stemgeluid van Midget helpt ook niet mee.quote:Op maandag 25 september 2006 20:48 schreef Jappie het volgende:
mwah.. ik vergelijk het met vorige week en dan valt dit reuze meequote:Op maandag 25 september 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vind je het wat![]()
Ik vind dat ze dit jaar echt een hele foute kledingadviseur heeft....ze kan er vele malen lekkerder uitzien.
![]()
![]()
Vandaar haar nieuwe kleur haar....quote:Op maandag 25 september 2006 20:33 schreef teamlead het volgende:ze heeft alles gehoord van de vrienden die ze nog heeft
erg confronterend geweest voor hilde dus
Dat is Jeroen al....quote:Op maandag 25 september 2006 20:58 schreef LuQas het volgende:
Wel goed, dat ze Marlies even in de schijnwerpers zetten. Hoop niet dat ze de Menno van BB6 wordt.
quote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
Goh, ik ben het met flugel en team eens
quote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
Goh, ik ben het met flugel en team eens
als ze harde willen zijn dan ooit: 24 uur voor 30.000quote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
leuke opdracht.... maar wel een kutopdrachtBen benieuwd hoelang deze opdracht duurt
Goeie ouwe tijd voor jou, Coos?quote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef Coos het volgende:
Deden ze in de bajes ook knijpers maken.![]()
origineel misschien niet.. maar eindelijk een opdracht waarbij ergernis te verwachten is EN die langer duurt dan anderhalf uurquote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef Scope het volgende:
Vinden jullie dit een leuke weekopdracht?! Ik vind het niet echt origineel...
ik vind het kut.... ok wel leuk omdat het misschien lang duurt. geef mij maar 72 uur karaoke, of pakketjes inpakken, zoveel uur fietsen, lopen of weet ik veel wat.quote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef Scope het volgende:
Vinden jullie dit een leuke weekopdracht?! Ik vind het niet echt origineel...
puhlease nooit meer karaokequote:Op maandag 25 september 2006 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het kut.... geef mij maar 72 uur karaoke, of pakketjes inpakken, zoveel uur fietsen, lopen of weet ik veel wat.
Vind je?!quote:Op maandag 25 september 2006 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
Rik is best grappig zo....
Dan mag je ook een vette hap halen.quote:Op maandag 25 september 2006 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga ook ff een knijper in elkaar zetten, voor de emmersion factor zeg maar
tsja,.. ze moeten toch iets he, zo zonder tussenstanden enzoquote:
Ik zit te sidderen op de bank.quote:Op maandag 25 september 2006 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
dat is idd BB harder dan ooit!
ik hoop dat Marcia hem opneemt of Rik.... TE SAAIE MENSEN!quote:Op maandag 25 september 2006 21:07 schreef cripplecrow het volgende:
ik hoop dat die kut janine opneemt.
laat Marlies maar opnemenquote:Op maandag 25 september 2006 21:07 schreef pullup het volgende:
Dat is pas heftig 4 weken nominatie![]()
Ik vind het prima want de volgorde werd te voorspelbaar
quote:Op maandag 25 september 2006 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop dat Marcia hem opneemt of Rik.... TE SAAIE MENSEN!
Rik? Ik vind hem juist een van de weinigen die NIET saai is in het huis.quote:Op maandag 25 september 2006 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop dat Marcia hem opneemt of Rik.... TE SAAIE MENSEN!
quote:Op maandag 25 september 2006 21:08 schreef Scope het volgende:
Ik gok dat Rik de telefoon opneemt, voor zn snackbar bestelling
Je wilt dat Etienne de temperatuur van Janine meet ?quote:Op maandag 25 september 2006 21:07 schreef cripplecrow het volgende:
ik hoop dat die kut janine opneemt.
quote:Op maandag 25 september 2006 21:09 schreef arneaux het volgende:. Ik vind t mooiste van alles dat ze Etiënne ff lekker in de zeik zetten.
Dat maakt het voor die persoon niet minder kut.quote:Op maandag 25 september 2006 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Die persoon die opneemt kan er meteen wel uitvliegen, dus dan is die 4 weken vrij zinloos
Die was toch al aan de beurtquote:Op maandag 25 september 2006 21:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
laat Marlies maar opnemenkan het nog interessant worden
wie er ook opneemt: die gaat er volgende week vast nog niet uitquote:Op maandag 25 september 2006 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Die persoon die opneemt kan er meteen wel uitvliegen, dus dan is die 4 weken vrij zinloos
dan kijk je zeker niet heel de dag streamsquote:Op maandag 25 september 2006 21:09 schreef LuQas het volgende:
[..]
Rik? Ik vind hem juist een van de weinigen die NIET saai is in het huis.
Hopelijk moeten ze die ook doorgevenquote:Op maandag 25 september 2006 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Marcia is lekkerquote:
Ja dat denk ik ook, die arme stakkerquote:Op maandag 25 september 2006 21:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Arme Egbert gaat hem oppakken.
En dat Bridget in de uitzending zegt: Nee Jeroen jij mag hem niet opnemen jij staat al genomineerd.quote:Op maandag 25 september 2006 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Als het Janine, Marcia of Marlies is, dan is de kans best aanwezig denk ikquote:Op maandag 25 september 2006 21:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
wie er ook opneemt: die gaat er volgende week vast nog niet uit
huh? Issie overgegaan dan na Egbert? Dan heb ik dat gemist.... wat was er toen?quote:Op maandag 25 september 2006 21:10 schreef flugeltje het volgende:
Misschien Sabrina wel, die deed het vorige keer ook
verdomd.. hoe gaan ze dat doen als jeroen of milica opneemtquote:Op maandag 25 september 2006 21:11 schreef Coos het volgende:
[..]
En dat Bridget in de uitzending zegt: Nee Jeroen jij mag hem niet opnemen jij stta al genomineerd.![]()
Talpa hè.![]()
Verkeerd verbondenquote:Op maandag 25 september 2006 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
huh? Issie overgegaan dan na Egbert? Dan heb ik dat gemist.... wat was er toen?
Marlies en Marcia gaan er niet uit....quote:Op maandag 25 september 2006 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het Janine, Marcia of Marlies is, dan is de kans best aanwezig denk ik
Ze doen het op het einde... als de exit al is geweest denk ik.quote:Op maandag 25 september 2006 21:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
verdomd.. hoe gaan ze dat doen als jeroen of milica opneemt
een tijdje geleden een paar keer achter elkaar, maar toen was er niemand aan de lijn. Was een storing.quote:Op maandag 25 september 2006 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
huh? Issie overgegaan dan na Egbert? Dan heb ik dat gemist.... wat was er toen?
Die kan hem niet opnemen, evenals Milica niet zie talpa site.quote:Op maandag 25 september 2006 21:11 schreef Jappie het volgende:
Ik zit net te denken...het zou ook zo maar Jeroen kunnen zijn die vlak voor de uitslag nog ff probeert om in veiliger vaarwater terecht te komen met een positief belletje.
Die zal alvast uit zijnquote:Op maandag 25 september 2006 21:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Marlies meteen exit is als ze een keer genomineerd staat. Janine ook.quote:Op maandag 25 september 2006 21:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Marlies en Marcia gaan er niet uit....![]()
![]()
Doorgeven is leukerquote:Op maandag 25 september 2006 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze doen het op het einde... als de exit al is geweest denk ik.
Ze gaan zeggen dat zij niet mogen opnemen. Staat op de Talpa sitequote:Op maandag 25 september 2006 21:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Milica vanavond hopelijkquote:Op maandag 25 september 2006 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Laat Milica maar opnemen.
Dat duurt maar 1 week danquote:Op maandag 25 september 2006 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Laat Milica maar opnemen. Die wordt toch iedere keer al genomineerd. Dat is het beste, want dan moet iedereen dus op iemand anders stemmen
jah want dat zei bridget toch ook? Dat de genomineerden niet mogen opnemen: milica en jeroen dus....quote:Op maandag 25 september 2006 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze doen het op het einde... als de exit al is geweest denk ik.
Plus dat er dan nog wat kan gebueren tussen E10 en Sab.quote:Op maandag 25 september 2006 21:13 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat Monique de telefoon op gaat nemen!
Kan ze terug naar haar kindertjes
quote:Op maandag 25 september 2006 21:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze gaan zeggen dat zij niet mogen opnemen. Staat op de Talpa site![]()
Keep dreaming. Milica gaat de finale wel halen.quote:
Die wordt er no way uitgestemd.quote:Op maandag 25 september 2006 21:13 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat Monique de telefoon op gaat nemen!
Kan ze terug naar haar kindertjes
quote:Op maandag 25 september 2006 21:15 schreef schatje het volgende:
De stemmen worden geteld.
quote:Op maandag 25 september 2006 21:15 schreef Scope het volgende:
Ah de oma van jeroen heeft ook verlof.
quote:Op maandag 25 september 2006 21:15 schreef schatje het volgende:
De stemmen worden geteld.
quote:Op maandag 25 september 2006 21:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Keep dreaming. Milica gaat de finale wel halen.![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 21:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Keep dreaming. Milica gaat de finale wel halen.![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 21:17 schreef Nostalgist het volgende:
WTF zijn ze nu toch weer aan het manipuleren ???????
Nee dat klopt dit niet!quote:Op maandag 25 september 2006 21:17 schreef pullup het volgende:
Ik geloof het bijna nietJeroen wint van iemand
quote:Op maandag 25 september 2006 21:17 schreef Coos het volgende:
OK, nu Jeroen de telefoon opnemen.
Haal de media erbij.quote:Op maandag 25 september 2006 21:17 schreef Bluezz het volgende:
GADVERDAMME![]()
klopt niks van
Doorgestoken kaart
quote:Op maandag 25 september 2006 21:18 schreef Nostalgist het volgende:
OPLICHTING !!!
Heeeeeeeeeeel fijn en terecht Milica mag naar d'r moeder toe!! Ze wilde toch zo graag naar d'r vriendinnen? There you go girl!!!quote:Op maandag 25 september 2006 21:17 schreef Bluezz het volgende:
GADVERDAMME![]()
klopt niks van
Doorgestoken kaart
Milica lelijker dan Lieskequote:Op maandag 25 september 2006 21:18 schreef LuQas het volgende:
Milica was een soort Lieske, maar dan lelijk en stom. Geen gemis deze dame.
Dat geloof ik echt niet hoor. Noem me dan maar naief.quote:Op maandag 25 september 2006 21:18 schreef Nostalgist het volgende:
OPLICHTING !!!
Scroll ff omhoog lui secreet...quote:Op maandag 25 september 2006 21:18 schreef Maerycke het volgende:
wat waren de percentages? Die miste ik even
Is ook zo....quote:Op maandag 25 september 2006 21:19 schreef schatje het volgende:
Het is beter voor dat meisje. Het waren niet haar mensen hoor.
quote:Op maandag 25 september 2006 21:20 schreef pullup het volgende:
Ze neemt het sportief opIk mocht haar niet echt maar dit doet ze ok
BB is harder dan ooit...ze hebben al die polls gemanipuleerd om ons op een verkeerd been te zetten.quote:Op maandag 25 september 2006 21:20 schreef golfer het volgende:
Alle Internet-polls zaten er dus naast?
quote:Op maandag 25 september 2006 21:19 schreef schatje het volgende:
Het is beter voor dat meisje. Het waren niet haar mensen hoor.
Neen.quote:Op maandag 25 september 2006 21:21 schreef Gigageil het volgende:
Zijn die tieten van Milica echt ????
De minst lelijkequote:Op maandag 25 september 2006 21:21 schreef Rev- het volgende:
enige lekker wijf eruit
Je wordt er zeker gigageil van?quote:Op maandag 25 september 2006 21:21 schreef Gigageil het volgende:
Zijn die tieten van Milica echt ????
Twee zielen, één gedachte.....quote:Op maandag 25 september 2006 21:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het lijkt wel of de tieten van Melica gegroeid zijn.
Zwanger. Ze zei niet voor niets steeds: wat als ik onverwachts zwanger word?quote:Op maandag 25 september 2006 21:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het lijkt wel of de tieten van Melica gegroeid zijn.
Jeroen heeft een grote achterban met 15/16 jarige BrEeZaH-sletjes. Dat wint hij makkelijk als hij tegen Sjaan of Marlies op de bank moet.quote:Op maandag 25 september 2006 21:20 schreef Scope het volgende:
Nou ja. Jeroen is d volgende die gaat.
hmmm.... nou ja, we zien wel.quote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jeroen heeft een grote achterban met 15/16 jarige BrEeZaH-sletjes. Dat wint hij makkelijk als hij tegen Sjaan of Marlies op de bank moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |