dus, dames...quote:Op maandag 25 september 2006 19:10 schreef HeatWave het volgende:
Welk lekker wijf wil er morgen gratis naar Disturbed?.
Dat is wel een aardig feitje voor de meisjesquote:Beroep Systeem/Netwerkbeheerder
En nog een belangrijk punt: hij is moderator op Fok!quote:Op maandag 25 september 2006 19:48 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Dat is wel een aardig feitje voor de meisjes(bij mij deed het de truuk?)
Maar ja, ik had niet eens op dit topic mogen klikken![]()
- Hij neukt alles wat los en vast zit. Ook schoonmoeders.quote:Op maandag 25 september 2006 20:03 schreef DFDuo het volgende:
- Beroep Systeem/Netwerkbeheerder
- Is moderator op Fok!
Zo, nog meer![]()
De Joodse lobby, oh mijn God.quote:Op maandag 25 september 2006 19:32 schreef Pony-Lover het volgende:
Je hebt je zeker weer laten beinvloeden door de Joodse-lobby
![]()
[afbeelding]
![]()
Jij hebt verstand van wat vrouwen willenquote:Op maandag 25 september 2006 20:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
- Hij neukt alles wat los en vast zit. Ook schoonmoeders.
Als het nu een davidsster in het midden was, was hij pas echt leuk.quote:Op maandag 25 september 2006 19:32 schreef Pony-Lover het volgende:
Je hebt je zeker weer laten beinvloeden door de Joodse-lobby
![]()
[afbeelding]
![]()
Dan val je naast HeatWave niet uit de toom, gewoon meegaan dusquote:Op maandag 25 september 2006 20:47 schreef Ricepuppet het volgende:
Ik ga morgen naar Disturbed. Ik ben alleen geen lekker wijf.
je wil niet weten he lang ik gezocht heb naar een lobby met davidssterquote:Op maandag 25 september 2006 20:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als het nu een davidsster in het midden was, was hij pas echt leuk.
nee, inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2006 21:02 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
je wil niet weten he lang ik gezocht heb naar een lobby met davidsster![]()
![]()
Ben je gestoord!? Disturbed is GOD!quote:Op maandag 25 september 2006 21:05 schreef Repeat het volgende:
wtf is disturbed? Zeker zo'n kotsaltoband?
Daarvoor ontbreekt de richtprijs in V&Aquote:Op maandag 25 september 2006 21:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan deze niet sticky? Het concert is immers morgen al.
haha kijk die trieste luiquote:Op maandag 25 september 2006 21:06 schreef Ricepuppet het volgende:
[..]
Ben je gestoord!? Disturbed is GOD!
http://www.disturbed1.com/
*GRATIS*quote:Op maandag 25 september 2006 21:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daarvoor ontbreekt de richtprijs in V&A
quote:Op maandag 25 september 2006 21:06 schreef Ricepuppet het volgende:
[..]
Ben je gestoord!? Disturbed is GODGoth!
http://www.disturbed1.com/
Fotoboek checked heeft. Voorlopige conclusie:quote:
ja klopt!quote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Fotoboek checked heeft. Voorlopige conclusie:
*denkt dat TS prettig gestoord persoon is waar enorm mee te lachen valt
*fotoboek checkt*quote:
Dat ligt eraan of je een lekker wijf bent natuurlijkquote:Op maandag 25 september 2006 23:17 schreef MdMa98 het volgende:
is dit nou serieus?
Ohja, want je luistert of naar disturbed of je houd van top40 muziekquote:Op maandag 25 september 2006 21:52 schreef Ricepuppet het volgende:
Ik neem aan dat de rest van mensen hier naar de top 40 luisteren, en dan voornamelijk Toppertje, Gerard Joling en DJ Tiesto.
TEENTJES GETRAPT.quote:Op maandag 25 september 2006 23:56 schreef timbob het volgende:
[..]
Ohja, want je luistert of naar disturbed of je houd van top40 muziek
want er is niks anders..
kortzichtigheid, behandelen ze dat ook bij je opticien?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:34 schreef DonGorgon het volgende:
Een God met tienduizend vuisten.... ik krijg me toch een pervers idee hiero zeg ... en dat al op de vroege ochtend .. ojeeee
maar heb je al een vrijwilligster gevonden?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik had dit hele topic niet gezien nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |