Ik heb volgensmij dezelfde pc als jou (MD8386), maar ik kan FS niet op hoogste settings draaien..quote:Op maandag 6 november 2006 16:41 schreef Bhuddy het volgende:
Mijn aldiPC die alles op high draait heeft ook maar een 128 MB kaart (ati x700 pro)... Ligt daar dus echt niet aan
Dat zou dan met de laadtijden te maken hebben, maar mijn grafische kaart kan het gewoon niet aan. Als ik de settings op het hoogst (very high) zet, gaat mijn framerate aardig omlaag.quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef Bhuddy het volgende:
Ik heb inderdaad de MD8386. Misschien ligt 't eraan dat ik iedere week mijn HD's defragmenteer, hitman draai, schijfopruiming doe?
Klopt! Ook leuk dat je nu gewoon bijna alle termen en procedures kent, en weet wat het inhoud. Blijft toch grappigquote:Op maandag 6 november 2006 15:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat soort dingen zijn altijd leuk
Haha nee, ik gok 4x maar dat je kan wellicht heel eenvoudig aanpassen in FSX.cfgquote:Op maandag 6 november 2006 21:32 schreef Kevin1Bravo het volgende:
O ja, maar is dat dan ook 16x AA zoals ik hem heb aanstaan?
Ohja, ik ben verder wel benieuwd naar welke drivers je draait (+instellingen) en wat je configuratie bestand voor FSX is.quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef Bhuddy het volgende:
Ik heb inderdaad de MD8386. Misschien ligt 't eraan dat ik iedere week mijn HD's defragmenteer, hitman draai, schijfopruiming doe?
quote:Op zondag 12 november 2006 21:47 schreef LoggedIn het volgende:
wat is het opeens stil hier? allemaal neergestort?
Dit porbleem is te verhelpen door gewon je vuurmuur uit te zetten en je spyware blocker.quote:Op zondag 5 november 2006 18:02 schreef Marcussi het volgende:
Het zal waarschijnlijk al een enkele keer gevraagd zijn maar ik kan het niet zo snel vinden. Hoe kan ik deze error verhelpen?:
[afbeelding]
Alvast bedankt
het was niet in je opgekomen em zelf maar te openen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:47 schreef GoodGawd het volgende:
Ik ben te laat >.> Ik bleef maar zoeken naar de nieuwe Flight Simulator Topic, maar ik kon niks vinden lole. Nou hier ben ik dan weer![]()
Pffff 1,80mb hier!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dan moet je hem downloaden via nieuwsgroepen. 800kb down![]()
PMDG > panel > save panel statequote:Op maandag 20 november 2006 11:16 schreef jozef444 het volgende:
Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar kun je de instellingen zo klaarzetten dat je elke vlucht begint met alles uit ipv dat je alleen je engines nog ff aan moet zwengelen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |