abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42118092
Ik ben niet zo'n voorstander van roddels en vage verhalen, maar deze is te leuk om niet te delen

Gister én vandaag hoorde ik een verhaal over een kandidaat van het TV programma "1 tegen 100". Tijdens de opnames kreeg die ineens 'hoge nood'. Nouja, kan gebeuren, dus ze laten die gast naar de wc gaan.

Waarschijnlijk om in de gaten te houden of die niet vals gaat spelen luisteren ze nog even de microfoon af of die geen rare dingen gaat doen. Maar dat gaat die (dus) wel doen...
Niet veel later horen ze dat de man zich aan het aftrekken is

Volgens het gematigde gerucht op een willekerurige WC, volgens een ander gerucht op de WC in de kleedkamer van Caronline zelf terwijl die ook duidelijk een voorkeur voor de goedlachse presentratrice laat merken
Hij zou ook nog een leuk bedragje aan de quiz hebben overgehouden....

Ze hebben het haar maar pas na de opnames verteld

Hoorde dat ze op 3FM ook een vies verhaal over Caroline Tensen hadden gehoord en dat ze haar nog zouden gaan bellen. Misschien dat ze dan ook kunnen vertellen wanneer die uitzending uitgezonden word.
pi_42118153
ik het dat helemaal niet gedaan
  maandag 25 september 2006 @ 20:24:04 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_42121170
Er was ook een dergelijk incidentje bij een live uitzending van CNN; tijdens een item ging de presentatrice naar het toilet waar ze allemaal vuige roddels over haar man rondbazuinde. En dat was ook in de uitzending te horen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 september 2006 @ 21:01:44 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42151751
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 26 september 2006 @ 21:03:14 #5
15080 static
pi_42151815
Zal vast wel op één of andere blog te vinden zijn.
Mischien zelfs hier.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_42204443
Dit verhaal lijkt me stug. Een mobiele zender met microfoon is heel duur en alleen mensen die daadwerkelijk moeten lopen krijgen er één. In de 100 stoelen van 1 tegen 100 zitten waarschijnlijk al microfoonaansluitingen. Op die manier heb je alleen een microfoontje op de kleding nodig die vervolgens aan de ontvanger in de stoel wordt vastgezet. De draad loopt dan van achter zodat die in beeld niet zichtbaar is. Maar gaat zo iemand naar de WC, dan moet hij zich loskoppelen en is dus niet meer te volgen in de regiekamer.

Ik weet trouwens niet eens of iedereen bij 1 tegen 100 geluid krijgt. Ik kijk er vrijwel nooit naar, maar het zou zomaar kunnen zijn dat je pas een zender krijgt als je in de grote stoel mag plaatsnemen om te spelen.

Volgens mij dus een behoorlijk broodje aap.
  donderdag 28 september 2006 @ 17:49:18 #7
15080 static
pi_42204810
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:40 schreef weathergirl het volgende:
Dit verhaal lijkt me stug. Een mobiele zender met microfoon is heel duur en alleen mensen die daadwerkelijk moeten lopen krijgen er één. In de 100 stoelen van 1 tegen 100 zitten waarschijnlijk al microfoonaansluitingen. Op die manier heb je alleen een microfoontje op de kleding nodig die vervolgens aan de ontvanger in de stoel wordt vastgezet. De draad loopt dan van achter zodat die in beeld niet zichtbaar is. Maar gaat zo iemand naar de WC, dan moet hij zich loskoppelen en is dus niet meer te volgen in de regiekamer.

Ik weet trouwens niet eens of iedereen bij 1 tegen 100 geluid krijgt. Ik kijk er vrijwel nooit naar, maar het zou zomaar kunnen zijn dat je pas een zender krijgt als je in de grote stoel mag plaatsnemen om te spelen.

Volgens mij dus een behoorlijk broodje aap.
Heb het zelf mogen aanschouwen. En beluisteren.

http://www.cbsnews.com/st(...)nt/main1948951.shtml
quote:
CNN's Kyra Phillips, embarrassed Tuesday when an open mic in the ladies' room turned some private comments into a soundtrack to a live speech by President Bush, poked fun at herself Thursday in an appearance on CBS' "Late Show with David Letterman."

Tuesday, Phillips apologized to viewers by calling her the snafu during Mr. Bush's Hurricane Katrina anniversary speech "an issue we had with our mikes" and "a little bit of an interruption there during the president."

CNN, in its own statement, also referred to "audio difficulties" and apologized to "viewers and the president." Calling the mishap "a technical malfunction with the audio board," the network said it is "addressing how this happened and why it was not more promptly corrected on air."

Thursday night, the explanations were a lot less formal and considerably more humorous, as Phillips gamely read the "Top Ten Kyra Phillips Excuses" for a sympathetic and obviously pleased David Letterman.
quote:
10. "I still haven't mastered complicated on-off switch."

9. "Larry King told me he does this all the time!"

8. "How was I supposed to know we had a reporter embedded in the bathroom?"

7. "I honestly never knew this sort of thing was frowned upon."

6. "I couldn't resist the chance to win $10,000 on America's Funniest Home Videos."

5. "I was set up by those b------s at Fox News."

4. "Like you've never gone to the bathroom and had it broadcast on national television?"

3. "I just wanted that hunky Lou Dobbs to notice me."

2. "OK, so I was drunk and I couldn't think straight."

1. "You have to admit it made the speech a lot more interesting!"
  donderdag 28 september 2006 @ 17:49:53 #8
15080 static
pi_42204841
pi_42219357
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:40 schreef weathergirl het volgende:

Die mensen die in die stoel komen te zitten moeten ook wel eens naar de WC hoor
  donderdag 28 september 2006 @ 23:41:52 #10
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_42219480
quote:
goed is die.

ik had hem gezien. stijlvol dat ze hem zelf bij Letterman kwam voorlezen
pi_42220707
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:49 schreef static het volgende:

[..]

Heb het zelf mogen aanschouwen. En beluisteren.

http://www.cbsnews.com/st(...)nt/main1948951.shtml
[..]

[..]
Dat klopt ook, want gasten bij de Letterman show krijgen een 'mobiele' zender. Ze komen op vanuit de coulissen, dus dan kun je niet al vast zitten aan een snoer. Gasten die echter vast op een stoel zitten (zoals bij Nova) krijgen een microfoontje opgespeld en het snoer loopt naar een plug in de stoel. Nogmaals, die zenders zijn duur en bijzonder kwetsbaar dus als het niet hoeft, dan geven bedrijven als het NOB liever 'vast' geluid.
Dit verhaal bij Letterman kan kloppen, maar als iemand van de 100 mensen bij 1 tegen 100 tussendoor even naar de wc moest, geloof ik het gewoon niet.
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:35:05 #12
15080 static
pi_42220986
Ik heb het over CNN. Niet DL/CBS.
pi_42256152
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:23 schreef weathergirl het volgende:

Gasten die echter vast op een stoel zitten (zoals bij Nova) krijgen een microfoontje opgespeld en het snoer loopt naar een plug in de stoel.
Nee hoor. Lang niet altijd. Bij bijvoorbeeld Dit Was Het Nieuws zitten ze ook gewoon op een stoel de hele tijd, maar dan krijgen ze ook een zender.

En nogmaals, het ging niet om 1 van de 100 mensen op de tribune, het ging om diegene die aan het spel meedoet...
pi_42308677
Wanneer gingen ze Caroliene nu bellen op de radio? Ik heb het gemist, was wel benieuwd ;-)
live life
pi_42314083
Whehehehe. Ik hoorde het net bij ruuddewild.nl.

Daar proberen ze ook Caroline te bellen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 oktober 2006 @ 17:44:02 #16
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42314786
Giel kreeg haar vanochtend ook al niet te pakken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')