abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42140507
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:02 schreef Verbal het volgende:
Want?

V.
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:53 schreef Verbal het volgende:
En wat dan te denken van de kneuzen die in 2002 op een dooie hebben gestemd... nee, dat was inhoudelijk.

Lui, flikker toch op en laat iemand stemmen wat 'ie wil, ipv met dit kneuzige en selectieve gezeik.

Fucking Josti's

V.
Je bent aardig aan het brullen. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_42140514
En de SGP is ook geen optie meer sinds de vrouwen daar nu ook al rechten krijgen.
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:05:50 #53
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_42140517
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

[..]

Je bent aardig aan het brullen. .
Ja, maar daar hoef je niet rechts voor te zijjn, hoor

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:06:51 #54
153368 Rapalje
A.k.a. schorriemorrie
pi_42140547
Als je op wat voor partij ook stemt omdat je het inhoudelijk met hun eens bent; dan verdien je (ook al stem je WIlders of SGP) hoe dan ook respect. Als je stemt omdat 'je die lijstrekker zo een lekker ding vindt' of omdat 'mijn ouders dat ook doen' of omdat 'ze zeggen wat ik denk; en je dus erg vatbaar bent voor utopisch populistisch gebral; dan mag wat mij betreft aan jou het stemrecht ontnomen worden; totdat je kunt aantonen op een partij te willen stemmen omdat je het gemotiveerd met hun standpunten eens bent.
Drank, drugs, steenkool...
Ja, en nu??
pi_42140659
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:53 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja nou... En de grootste anti-stemmers (de Wilder-fanatico's of de Eén NL'ers) worden uiteraard buiten beschouwing gelaten, want links is het kwaad

En wat dan te denken van de kneuzen die in 2002 op een dooie hebben gestemd... nee, dat was inhoudelijk.

Lui, flikker toch op en laat iemand stemmen wat 'ie wil, ipv met dit kneuzige en selectieve gezeik.

Fucking Josti's

V.
Het zit je echt dwars hé?
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:14:02 #56
136 V.
pi_42140730
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ja. Ik kan mij inderdaad nog steeds opwinden over domme proleten en navenant gedrag Dit stupide geneuzel heeft namelijk niet een enorme baard of zo En dat is eigenlijk waar ik mij over opwind... dat men dát inzicht niet heeft en er maar weer een topic op loslaat. Waar weer net zo selectief en randdebielerig in wordt meegegaan met TS. Dieptreurig.

Opvallend, overigens, dat jij dat tegen mij roept en niet tegen dit soort TS'en. Maar ja, die hebben ongetwijfeld jouw politieke kleur mee

Is goed hoor

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:18:15 #57
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_42140848
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Anders reageer je eens inhoudelijk.

There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_42140881
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:14 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja. Ik kan mij inderdaad nog steeds opwinden over domme proleten en navenant gedrag

Opvallend dat jij dat tegen mij roept en niet tegen dit soort TS'en. Maar ja, die hebben ongetwijfeld jouw politieke kleur mee

Is goed hoor

V.
Ow nee hoor... dit topic kan me echt aan m'n reet roesten, heb er helemaal niks mee.

Je huilt alleen op zo'n leuke kinderachtige "maar hun doen het ook" vingerwijzende manier
Als het je zo dwars zit maak dan een apart topic aan. Dit topic gaat over mensen die op Wouter Bos stemmen vanwege z'n "koppie".

dinsdag 26 september 2006 @ 14:22:29 #59
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_42140951
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ow nee hoor... dit topic kan me echt aan m'n reet roesten, heb er helemaal niks mee.

Je huilt alleen op zo'n leuke kinderachtige "maar hun doen het ook" vingerwijzende manier
Als het je zo dwars zit maak dan een apart topic aan. Dit topic gaat over mensen die op Wouter Bos stemmen vanwege z'n "koppie".

En jij reageert met een 'kijk mij eens verheven zijn met mijn non-mening' reactie. Wat maakt jou dan beter?
pi_42140991
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:18 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Anders reageer je eens inhoudelijk.

Ok een beetje inhoudelijk dan.
quote:

Eerst noemt ie de mensen die op een dooie stemmen kneuzen en zeg je "nee, dat was inhoudelijk"
En vervolgens zegt ie dat iemand moet stemmen wat ie wil zonder kneuzig en selectief gezeik.

Het zelfde selectief en kneuzig gezeik waar ie zich in z'n eerste zin schuldig aan maakt.

Dat is selectief
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:24:24 #61
136 V.
pi_42141005
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee, dat zal het zijn
quote:
Zo zou je het ook kunnen zien als je maar talentloos genoeg bent. Het gaat niet direct om 'hun' doen het ook (god, ik ga het nog uitleggen ook), maar om hoe darmontkrullend tragisch het is dat men *nog steeds* niet verder komt dan dit bijzonder selectieve gelul. En let wel: er is een groot verschil tussen die selectiviteit aankaarten of 'hunnie doen het ook', want 'hunnie' moeten dat namelijk ook helemaal lekker voor zichzelf weten wat mij betreft.
quote:
Als het je zo dwars zit maak dan een apart topic aan.
Nee, druiloor, anders lees je even. Ik vind dat 'nieuwe topic aanmaken' juist zo treurig.
quote:
Dit topic gaat over mensen die op Wouter Bos stemmen vanwege z'n "koppie".
Precies, en daar reageer ik ontopic op. Kom maar terug als je hebt leren lezen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_42141023
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:22 schreef SpecialK het volgende:

[..]

En jij reageert met een 'kijk mij eens verheven zijn met mijn non-mening' reactie. Wat maakt jou dan beter?
Waar zeg ik dat ik beter ben?

dinsdag 26 september 2006 @ 14:25:54 #63
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42141040
Verbal .

Meteen de kop indrukken dit geneuzel idd .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_42141148
Op zich is het stemmen op Wouter Bos vanwege zijn uiterlijk helemaal niet zo raar. Het is toch ook eigen belang zoals mensen ook stemmen vanwege milieustandpunten of veiligheid, of lagere belastingen bij verschillende partijen. Eigen belang omdat ze liever -in hun ogen- mooi iemand tijdens het NOS-journaal zien dan zo'n lelijke bril als Balkenende. Ik heb daar wel begrijp voor.
pi_42141157
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:24 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, dat zal het zijn

[..]

Zo zou je het ook kunnen zien als je maar talentloos genoeg bent. Het gaat niet direct om 'hun' doen het ook (god, ik ga het nog uitleggen ook), maar om hoe darmontkrullend tragisch het is dat men *nog steeds* niet verder komt dan dit bijzonder selectieve gelul. En let wel: er is een groot verschil tussen die selectiviteit aankaarten of 'hunnie doen het ook'.
Nee, dat zal het zijn

Je wijst gewoon op een kinderachtige manier naar de TS en blaat dat andere mensen aan de andere kant van het politieke spectrum het ook doen. Niet meer en niet minder.
quote:
[..]

Nee, druiloor, anders lees je even. Ik vind dat 'nieuwe topic aanmaken' juist zo treurig.

[..]

Precies, en daar reageer ik ontopic op. Kom maar terug als je hebt leren lezen.

V.
Reageer eens zonder te schelden en te denigreren. Lukt je dat? Misschien dat ik dan je reacties wel eens serieus probeer door te nemen. Nu heeft het lezen van jou reacties toch geen nut, ze staan vol met frustraties en slaan als een lul op een drumstel.

dinsdag 26 september 2006 @ 14:35:05 #66
136 V.
pi_42141289
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee, dat zal het zijn

Je wijst gewoon op een kinderachtige manier naar de TS en blaat dat andere mensen aan de andere kant van het politieke spectrum het ook doen. Niet meer en niet minder.
Zoals ik zei, als je maar talentloos genoeg bent kun je het zo zien. En jij kunt het zelfs niet eens anders zien
quote:
Reageer eens zonder te schelden en te denigreren. Lukt je dat?
Dat kan ik, maar ik zie het het nut niet van in.
quote:
Misschien dat ik dan je reacties wel eens serieus probeer door te nemen.
Huh? Alsof ik dat zou willen doen voor iemand die ik niet serieus neem?
quote:
Nu heeft het lezen van jou reacties toch geen nut
Ehhhh, jij reageerde op mij...
quote:
ze staan vol met frustraties en slaan als een lul op een drumstel.
Kijk, en daar ga je alweer de mist in. Mijn reacties lezen heeft voor veel mensen nut, want vaak valt er genoeg uit te leren En mijn reactie in deze slaat nou net precies de spijker op de kop.
Dat het jou niet uitkomt, is wat anders. En ook dat mag. Fijn hè?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:41:20 #67
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_42141435
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Als je commentaar op iemands discussie skills hebt dan kan je maar beter zelf wel het goede voorbeeld geven.

Dus... Of niet meer doen. Of niet meer hypokriet zijn. Kay?
pi_42141577
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:35 schreef Verbal het volgende:

[..]

Zoals ik zei, als je maar talentloos genoeg bent kun je het zo zien. En jij kunt het zelfs niet eens anders zien

[..]

Dat kan ik, maar ik zie het het nut niet van in.
Volgens mij kun je het niet. Heb je nog nooit zonder gefrustreerd beledigend toontje zien reageren op anderen.
quote:
[..]

Ehhhh, jij reageerde op mij...
En ook dat mag. Fijn hè?
quote:
[..]

Kijk, en daar ga je alweer de mist in. Mijn reacties lezen heeft voor veel mensen nut, want vaak valt er genoeg uit te leren En mijn reactie in deze slaat nou net precies de spijker op de kop.
Dat het jou niet uitkomt, is wat anders. En ook dat mag. Fijn hè?

V.
Leuk om te zien dat je nog precies hetzelfde bent als jaren geleden. Sommige mensen zitten inderdaad vastgeroest in hun eigen frustraties en ellende en komen zo geen meter verder in hun leven. Had ook niet anders van je verwacht.

En leren van jou reacties? Hahaha
Je hebt wel humor... soms.

pi_42141610
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:41 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Als je commentaar op iemands discussie skills hebt dan kan je maar beter zelf wel het goede voorbeeld geven.

Dus... Of niet meer doen. Of niet meer hypokriet zijn. Kay?
Nogmaals...

pi_42141627
Jongens, kan dit weer over de smoel van Wouter Bos gaan?
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:04:06 #71
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_42141957
want ik wil dat het land nog meer naar de klote gaat!

Nee, geen Wouter Boskaboutertje voor mij. En ook geen andere populiare linkse mannetjes. Werken voor je geld! Rechts stemmen dus, dat ga ik doen.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')