quote:
Je bent aardig aan het brullen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:53 schreef Verbal het volgende:
En wat dan te denken van de kneuzen die in 2002 op een dooie hebben gestemd... nee, dat was inhoudelijk.
Lui, flikker toch op en laat iemand stemmen wat 'ie wil, ipv met dit kneuzige en selectieve gezeik.
Fucking Josti's
V.
Ja, maar daar hoef je niet rechts voor te zijjn, hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[..]
Je bent aardig aan het brullen..
Het zit je echt dwars hé?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja nou... En de grootste anti-stemmers (de Wilder-fanatico's of de Eén NL'ers) worden uiteraard buiten beschouwing gelaten, want links is het kwaad
En wat dan te denken van de kneuzen die in 2002 op een dooie hebben gestemd... nee, dat was inhoudelijk.
Lui, flikker toch op en laat iemand stemmen wat 'ie wil, ipv met dit kneuzige en selectieve gezeik.
Fucking Josti's
V.
Ja. Ik kan mij inderdaad nog steeds opwinden over domme proleten en navenant gedragquote:
Anders reageer je eens inhoudelijk.quote:
Ow nee hoor... dit topic kan me echt aan m'n reet roesten, heb er helemaal niks mee.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. Ik kan mij inderdaad nog steeds opwinden over domme proleten en navenant gedrag
Opvallend dat jij dat tegen mij roept en niet tegen dit soort TS'en. Maar ja, die hebben ongetwijfeld jouw politieke kleur mee
Is goed hoor
V.
En jij reageert met een 'kijk mij eens verheven zijn met mijn non-mening' reactie. Wat maakt jou dan beter?quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ow nee hoor... dit topic kan me echt aan m'n reet roesten, heb er helemaal niks mee.
Je huilt alleen op zo'n leuke kinderachtige "maar hun doen het ook" vingerwijzende manier![]()
Als het je zo dwars zit maak dan een apart topic aan. Dit topic gaat over mensen die op Wouter Bos stemmen vanwege z'n "koppie".![]()
Ok een beetje inhoudelijk dan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Anders reageer je eens inhoudelijk.![]()
![]()
![]()
Eerst noemt ie de mensen die op een dooie stemmen kneuzen en zeg je "nee, dat was inhoudelijk"quote:En wat dan te denken van de kneuzen die in 2002 op een dooie hebben gestemd... nee, dat was inhoudelijk.
Nee, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ow nee hoor... dit topic kan me echt aan m'n reet roesten, heb er helemaal niks mee.
Zo zou je het ook kunnen zien als je maar talentloos genoeg bent. Het gaat niet direct om 'hun' doen het ook (god, ik ga het nog uitleggen ook), maar om hoe darmontkrullend tragisch het is dat men *nog steeds* niet verder komt dan dit bijzonder selectieve gelul. En let wel: er is een groot verschil tussen die selectiviteit aankaarten of 'hunnie doen het ook', want 'hunnie' moeten dat namelijk ook helemaal lekker voor zichzelf weten wat mij betreft.quote:Je huilt alleen op zo'n leuke kinderachtige "maar hun doen het ook" vingerwijzende manier![]()
Nee, druiloor, anders lees je even. Ik vind dat 'nieuwe topic aanmaken' juist zo treurig.quote:Als het je zo dwars zit maak dan een apart topic aan.
Precies, en daar reageer ik ontopic op. Kom maar terug als je hebt leren lezen.quote:Dit topic gaat over mensen die op Wouter Bos stemmen vanwege z'n "koppie".
Waar zeg ik dat ik beter ben?quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En jij reageert met een 'kijk mij eens verheven zijn met mijn non-mening' reactie. Wat maakt jou dan beter?
Nee, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat zal het zijn![]()
[..]
Zo zou je het ook kunnen zien als je maar talentloos genoeg bent. Het gaat niet direct om 'hun' doen het ook (god, ik ga het nog uitleggen ook), maar om hoe darmontkrullend tragisch het is dat men *nog steeds* niet verder komt dan dit bijzonder selectieve gelul. En let wel: er is een groot verschil tussen die selectiviteit aankaarten of 'hunnie doen het ook'.
Reageer eens zonder te schelden en te denigreren. Lukt je dat? Misschien dat ik dan je reacties wel eens serieus probeer door te nemen. Nu heeft het lezen van jou reacties toch geen nut, ze staan vol met frustraties en slaan als een lul op een drumstel.quote:[..]
Nee, druiloor, anders lees je even. Ik vind dat 'nieuwe topic aanmaken' juist zo treurig.
[..]
Precies, en daar reageer ik ontopic op. Kom maar terug als je hebt leren lezen.
V.
Zoals ik zei, als je maar talentloos genoeg bent kun je het zo zien. En jij kunt het zelfs niet eens anders zienquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:30 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nee, dat zal het zijn![]()
![]()
Je wijst gewoon op een kinderachtige manier naar de TS en blaat dat andere mensen aan de andere kant van het politieke spectrum het ook doen. Niet meer en niet minder.
Dat kan ik, maar ik zie het het nut niet van in.quote:Reageer eens zonder te schelden en te denigreren. Lukt je dat?
Huh? Alsof ik dat zou willen doen voor iemand die ik niet serieus neem?quote:Misschien dat ik dan je reacties wel eens serieus probeer door te nemen.
Ehhhh, jij reageerde op mij...quote:Nu heeft het lezen van jou reacties toch geen nut
Kijk, en daar ga je alweer de mist in. Mijn reacties lezen heeft voor veel mensen nut, want vaak valt er genoeg uit te lerenquote:ze staan vol met frustraties en slaan als een lul op een drumstel.
Als je commentaar op iemands discussie skills hebt dan kan je maar beter zelf wel het goede voorbeeld geven.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik beter ben?
![]()
![]()
Volgens mij kun je het niet. Heb je nog nooit zonder gefrustreerd beledigend toontje zien reageren op anderen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zoals ik zei, als je maar talentloos genoeg bent kun je het zo zien. En jij kunt het zelfs niet eens anders zien![]()
[..]
Dat kan ik, maar ik zie het het nut niet van in.
En ook dat mag. Fijn hè?quote:[..]
Ehhhh, jij reageerde op mij...![]()
Leuk om te zien dat je nog precies hetzelfde bent als jaren geleden. Sommige mensen zitten inderdaad vastgeroest in hun eigen frustraties en ellende en komen zo geen meter verder in hun leven. Had ook niet anders van je verwacht.quote:[..]
Kijk, en daar ga je alweer de mist in. Mijn reacties lezen heeft voor veel mensen nut, want vaak valt er genoeg uit te lerenEn mijn reactie in deze slaat nou net precies de spijker op de kop.
Dat het jou niet uitkomt, is wat anders. En ook dat mag. Fijn hè?
V.
Nogmaals...quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als je commentaar op iemands discussie skills hebt dan kan je maar beter zelf wel het goede voorbeeld geven.
Dus... Of niet meer doen. Of niet meer hypokriet zijn. Kay?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |