abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42114896
Wat ben ik toch blij dat ik niet naar de overheid luister en stug auto blijf rijden
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42115409
JEZUS FUCKING CHRISTUS

Ik heb er godverdomme 3 en een half uur over gedaan om van utrecht naar rotterdam te reizen

Eerst een stroomstoring bij oudewater, worden we bij woerden allemaal in een stoptrein geflikkerd naar leiden. Op leiden een trein gepakt die naar Rdam ging, komen we op Den haag HS, "ja, deze trein rijdt niet verder door een bommelding. Geen treinverkeer meer naar en van Delft". Tram naar Den Haag CS gepakt, van daar naar Gouda om daar dan met 20 minuten vertraging een sneltrein in te rennen, die op overbeladen goederentrein snelheid naar rotterdam sukkelt

daar gaat mn middag waarop ik dacht ff aan mn schoolwerk te kunnen werken
pi_42117515
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:37 schreef Neoktheone het volgende:
Zit in amersfoort op mijn werk en wil straks naar huis ('s-Hertogenbosch). Wat een drama
Was uiteindelijk 10 minuutjes later thuis
We sure are cute for two ugly people.
pi_42117812
Drie minuten vertraging.
For great justice!
  maandag 25 september 2006 @ 21:54:08 #30
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42123800
slechts anderhalf uur vertraging nadat ik door ns personeel de verkeerde trein ingestuurd was, dan ga je ineens dat treinviaduct richting purmerend over, terwijl je er onder moet. leuk als de conucteur langskomt, toedeloe centjes.

die krijgennog wat te heure!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_42123981
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:18 schreef Razor21 het volgende:
14:04 uur Utrecht Door een stroomstoring rijden er van en naar Utrecht geen treinen. Vertraging: onbekend.
Zie de NS site.

Ik zit momenteel in Amsterdam Sloterdijk moet straks naar Naarden Bussum heb er dus geen last van.
Maar ik wil toch even klagen

Ik wed dat dit een hoax is, hè Blackadder
JOHNNY HEITINGA
pi_42124695
Had ook 15 minuten vertraging
Kut NS en daar betaal je voor

NS
Talpa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: