Jammer dat het slechts 3 uur was.....quote:Op maandag 25 september 2006 16:24 schreef BaajGuardian het volgende:
zonet weer 3 uur lang geen internet gehad
lichtquote:Op maandag 25 september 2006 20:03 schreef BaajGuardian het volgende:
blaaaaaaaaaaaaaaat
nee het licht aan de wachtwoorden... ben je wel goed bij je hoofd gebrokenglas?
Check toch maar eens je eigen kabel netwerk..quote:Op maandag 25 september 2006 20:03 schreef BaajGuardian het volgende:
het is of een blokstoring of men loopt bij chello weer te kutten met de kabeltjes, hoevaak ik wel niet in mijn beeld krijg: a network cable has been unplugged, en elke week heb ik op zijn minst wel 3 dagen om de godverdomde 2 uur een spike aanval die soms zelf al 2 uur kan duren.
nee het licht aan de wachtwoorden... ben je wel goed bij je hoofd gebrokenglas?
yea well im sorry that i type in english more often than in dutch dipshit.quote:
kthxbaiquote:Op maandag 25 september 2006 22:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Sebasser krijg de fik in je plasser, ik heb goeie kabels van chello zelf ffs.
en de grap is zoals je vast hebt gelezen, tenzij je ondersteboven voor je pc zit........IK HEB HET NIET ALLEEN HIER IN DE BUURT GODVERDOMME.
kk? k.
Nee, en ik zit bij @home.quote:Op maandag 25 september 2006 22:21 schreef BaajGuardian het volgende:
werk je zelf bij de chellojugend ofzo
Kijk nou eens naar die signal to noise ratio(downstream) en upstream power. Het is handig als je die termen laat vallen en zegt dat het niet aan windows kán liggen omdat het een frisse install is oidquote:Op maandag 25 september 2006 22:25 schreef BaajGuardian het volgende:
ja tuurlijk en daarom ben ik niet de enige die steeds op dezelfde tijden chello terreur onvangt ipv chello orde.
quote:Op maandag 25 september 2006 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Ahum ik geloof best dat je computerexpert bent. En dat het niet aan chello ligt zal ik ook niet zeggen.
Maar ja daar staat tegenover: ik heb heel veel mensen aan de lijn gehad die snoeihard beweerden MCSE te hebben, beweren geen router aangesloten te hebben, maar, zelfs na een ipconfig/renew toch weer een 192.168 adres op de pc hebben gekregen. Wat dus alleen maar voorkomt met routers e.d. Nou dan geef ik het op.
Of, ook leuk, ja ik zit bij de buurman, ik heb veel verstand van computers want ik ben systeembeheer en jullies DHCP server ligt eruit, ik krijg geen DHCP-discover pakketten van jullie binnen blabla dit en dat.
Op afstand kun je op het modem zien of de PC aanstaat en welk macadres en ipnummer de pc heeft; wat dus niet zichtbaar is, dus verbinding tussen modem en PC is er niet. Blijkt uiteindelijk dat meneer de netwerkkabel niet heeft aangesloten. Wat ook netjes blijkt uit de melding van ipconfig 'netwerkkabel niet aangesloten'. Hoor je de 'klik' van de netwerkkabel die aangesloten wordt, en 3 seconden later wordt de telefoonverbinding verbroken.... Nou oke dan![]()
Maar er zullen best problemen zijn, kan heel goed. Zeker als het zo dicht bij elkaar in de buurt is ve woonblok.
Ik heb zelf ervaring met kabelboer @home, ook de nodige shit gehad (en ja ik heb ook MCSE dus kan ook heus wel een pctje instellen), en nu gelukkig bij een goede provider.
266.300+- sent, 332.190 +- recieved.quote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef switchboy het volgende:
Ik denk dat je modem een beetje stuk is. Of de kabel stuk als je zovaak die melding krijgt. Dan ligt het probleem dus tussen jouw PC en modem... alle bekabeling na het modem krijg je cht geen melding van tenzij je in de logs van http://192.168.100.1/ (status "site" eurodocsis modems) gaat kijken.
Post je signal to noise ratios eens hier, ligt de upstream boven de 45dB is het niet goed. En is de bekabeling niet goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |