abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2006 @ 16:38:20 #126
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_43511810
afgelopen vrijdag bij de mac hoor ik naast mij de bestelling "graag een big mac zonder vlees".
dan heb je alleen een broodje met sla, saus en kaas. Wat is daar nou lekker aan
pi_43776579
Gisteravond heb ik met wat vrienden wat eten gehaald bij de Mac. Na afloop van dit lekkere maal bleek er één Big Mac over te zijn. Ik dacht wees slim, zet 'm even in de ijskast en warm hem morgen op.

Nu de vraag: Kun je zo'n ding opwarmen in de magnetron ofzo? Ik heb het wel eens met kipnuggets gedaan, dat ging prima. Maar volgens mij wordt dat broodje er niet echt lekkerder op..

Als ik vanavond thuis kom, ga ik het even proberen. Dus tips om deze big mac weer op smaak te krijgen zijn van harte welkom.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
  woensdag 22 november 2006 @ 11:48:44 #128
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_43776641
Gatverdamme.
pi_43776680
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:46 schreef SlaggY het volgende:
Gisteravond heb ik met wat vrienden wat eten gehaald bij de Mac. Na afloop van dit lekkere maal bleek er één Big Mac over te zijn. Ik dacht wees slim, zet 'm even in de ijskast en warm hem morgen op.

Nu de vraag: Kun je zo'n ding opwarmen in de magnetron ofzo? Ik heb het wel eens met kipnuggets gedaan, dat ging prima. Maar volgens mij wordt dat broodje er niet echt lekkerder op..

Als ik vanavond thuis kom, ga ik het even proberen. Dus tips om deze big mac weer op smaak te krijgen zijn van harte welkom.
Ik zou het niet doen. Sla dat warm is . Saus dat "hard/dik" wordt . Het broodje dat taai wordt (alhoewel, dat is het meestal toch al).

Haal gewoon een nieuwe "verse" ofzo.
pi_43776687
Ey, ik kan 't op zn minst proberen.
pi_43776733
quote:

kan prima: 2 min vol vermogen...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_43776888
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:50 schreef SlaggY het volgende:
Ey, ik kan 't op zn minst proberen.
je krijgt nog wel een nieuwe van mij een verse!
pi_43776988
quote:

In de ijskast? Mag hopen dat je de koelkast bedoeld. Zo ja, gewoon effe in de magnetron en het is weer genietbaar.
pi_43776991
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:57 schreef snopprinses het volgende:

[..]

je krijgt nog wel een nieuwe van mij een verse!
Dan heb ik er twee!

Een back-up-big-mac
pi_43777043
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

In de ijskast? Mag hopen dat je de koelkast bedoeld. Zo ja, gewoon effe in de magnetron en het is weer genietbaar.
Ja gewoon de koelkast.

Ik denk dat ik even die oude sla eraf kiep, en dan ná het opwarmen verse sla er tussen stop.
pi_43777085
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:03 schreef SlaggY het volgende:

[..]

Ja gewoon de koelkast.

Ik denk dat ik even die oude sla eraf kiep, en dan ná het opwarmen verse sla er tussen stop.
Waarom? Net of ie dan weer gezond is ofzo. Een Big Mac is sowieso ongezond . Wat maakt dan dat kleine beetje sla uit.
pi_43777124
Omdat warme / zachte sla erg ranzig is, zoals ijsmeis zei. En die andere sla heb ik toch nog liggen.
pi_43777486
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:21 schreef Prowl het volgende:
Ik wil de chili chicken weer terug!
ja ik ook
mama van 3 kids!
  woensdag 22 november 2006 @ 13:58:06 #139
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_43780638
Gister ook weer geweldig genoten van een Bigmac zonder augurk meuni met 3 frietsaus en een cola'tje mijn dag was weer goed en alles was heet en lekker

Laatst alleen gezondigd op Schiphol om daar bij de BK enen Whopper zonder augurk te bestellen. Wat viel dat tegen met die ijskoude broodjes
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2006 @ 14:54:00 #140
43556 miss_dynastie
pi_43782390
Vorige week bij de Mac geweest, heb een big mac menu besteld en hoewel ik er vroeger toch echt dol op was, was het gewoon niet weg te krijgen, echt, wat een drama. Ik kom er niet gauw nog een keer.
pi_43800313
Nou dat opwarmen in de magnetron gaat prima. Smaakt nog beter dan 'vers' als je er even nieuwe sla op doet.
pi_43801597
ik heb net de mac280 gehad. De helft ligt nu in de prullenbak.
Wat een vieze hamburgertje zeg!
  woensdag 22 november 2006 @ 22:14:31 #143
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_43801836
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:42 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik moet ook zeggen dat ik weinig gothics bij de Mac zie, dus je reactie is begrijpelijk.
Het is Goths en ik ben er geen.
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:54 schreef Zuen het volgende:

[..]

Alto
Altos hebben geen idealen dus die gaan wel gewoon naar de McDonalds.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_43919306
quote:
Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Altos hebben geen idealen dus die gaan wel gewoon naar de McDonalds.
Als je het hebben van idealen laat afhangen van het wel of niet bezoeken van een restaurant, ben je best een naieve idioot.

Maar hey, dat ben ik.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 27 november 2006 @ 03:36:15 #145
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43920185
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:49 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen. Sla dat warm is . Saus dat "hard/dik" wordt . Het broodje dat taai wordt (alhoewel, dat is het meestal toch al).

Haal gewoon een nieuwe "verse" ofzo.
Idd, een BigMac helemaal vers is op zijn tijd echt lekker.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44270543
MC Bacon is zo chil he
pi_44271002
Mcdonalds is heerlijk.

Alleen vind ik dat ze bij de BigMac menu teveel van die saus er op gooien zodat je veel gaat morgen.
Daarom bestel ik (bijna) altijd zón klein hamburtje en een grote friet.
Amstelveen de beste
pi_44271014
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:42 schreef Xuavis het volgende:

[..]

Geloof me, ongeveer één keer per maand gebeurt het... een bestelling van bijvoorbeeld een hamburger zonder vlees...

of nog erger, zonder brood. dus een stukje vlees met mosterd, ketchup, uien en augurk.

ga dan gewoon niet naar McDonald's
denk eens na!

wat nou als je geen brood mag eten ivm eea ziekte. dan is het wel gezellig om mee te kunnen naar de mac.

wij kregen wel eens bestellingen van enkel het vlees. dat was dan voor de hond
pi_44302564
Wat is een 280 broodje en een Mytic? Die hebben ze bij onze Mac nog niet...

......ik krijg wel honger van dit topic!
pi_44302988
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:42 schreef Michellee het volgende:
Wat is een 280 broodje en een Mytic? Die hebben ze bij onze Mac nog niet...

......ik krijg wel honger van dit topic!
de Mc280 is een chiabata (of hoe je het ook moet schrijven) broodje met ketchup, sandwich sauce, uien, twee plakjes tomaat en 2 soorten kaas met daarop een groot stuk rundvlees.

de Chicken mythic is een luxe sesambroodje met een 'lekkere' saus, sla, twee plakjes tomaat, twee plakjes speciale kaas met daarop een 'groot' stuk kip.

Mc280 is alweer uit het assortiment geloof ik.
!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')