Ik zou het niet doen. Sla dat warm isquote:Op woensdag 22 november 2006 11:46 schreef SlaggY het volgende:
Gisteravond heb ik met wat vrienden wat eten gehaald bij de Mac. Na afloop van dit lekkere maal bleek er één Big Mac over te zijn. Ik dacht wees slim, zet 'm even in de ijskast en warm hem morgen op.
Nu de vraag: Kun je zo'n ding opwarmen in de magnetron ofzo? Ik heb het wel eens met kipnuggets gedaan, dat ging prima. Maar volgens mij wordt dat broodje er niet echt lekkerder op..
Als ik vanavond thuis kom, ga ik het even proberen. Dus tips om deze big mac weer op smaak te krijgen zijn van harte welkom.
kan prima: 2 min vol vermogen...quote:Op woensdag 22 november 2006 11:46 schreef SlaggY het volgende:
Gisteravond heb ik met wat vrienden wat eten gehaald bij de Mac. Na afloop van dit lekkere maal bleek er één Big Mac over te zijn. Ik dacht wees slim, zet 'm even in de ijskast en warm hem morgen op.
Nu de vraag: Kun je zo'n ding opwarmen in de magnetron ofzo? Ik heb het wel eens met kipnuggets gedaan, dat ging prima. Maar volgens mij wordt dat broodje er niet echt lekkerder op..
Als ik vanavond thuis kom, ga ik het even proberen. Dus tips om deze big mac weer op smaak te krijgen zijn van harte welkom.
In de ijskast? Mag hopen dat je de koelkast bedoeld. Zo ja, gewoon effe in de magnetron en het is weer genietbaar.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:46 schreef SlaggY het volgende:
Dan heb ik er twee!quote:Op woensdag 22 november 2006 11:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je krijgt nog wel een nieuwe van mijeen verse!
Ja gewoon de koelkast.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
In de ijskast? Mag hopen dat je de koelkast bedoeld. Zo ja, gewoon effe in de magnetron en het is weer genietbaar.
Waarom? Net of ie dan weer gezond is ofzo. Een Big Mac is sowieso ongezondquote:Op woensdag 22 november 2006 12:03 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Ja gewoon de koelkast.
Ik denk dat ik even die oude sla eraf kiep, en dan ná het opwarmen verse sla er tussen stop.![]()
Het is Goths en ik ben er geen.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik weinig gothics bij de Mac zie, dus je reactie is begrijpelijk.
Altos hebben geen idealen dus die gaan wel gewoon naar de McDonalds.quote:
Als je het hebben van idealen laat afhangen van het wel of niet bezoeken van een restaurant, ben je best een naieve idioot.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Altos hebben geen idealen dus die gaan wel gewoon naar de McDonalds.![]()
Idd, een BigMac helemaal vers is op zijn tijd echt lekker.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Sla dat warm is. Saus dat "hard/dik" wordt
. Het broodje dat taai wordt (alhoewel, dat is het meestal toch al).
Haal gewoon een nieuwe "verse" ofzo.
denk eens na!quote:Op maandag 6 november 2006 00:42 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Geloof me, ongeveer één keer per maand gebeurt het... een bestelling van bijvoorbeeld een hamburger zonder vlees...
of nog erger, zonder brood. dus een stukje vlees met mosterd, ketchup, uien en augurk.
ga dan gewoon niet naar McDonald's
de Mc280 is een chiabata (of hoe je het ook moet schrijven) broodje met ketchup, sandwich sauce, uien, twee plakjes tomaat en 2 soorten kaas met daarop een groot stuk rundvlees.quote:Op zondag 10 december 2006 14:42 schreef Michellee het volgende:
Wat is een 280 broodje en een Mytic? Die hebben ze bij onze Mac nog niet...
......ik krijg wel honger van dit topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |