En dat krijg je in België?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je !
McFlurry Speculaas is heel lekker
Effe proberen als ik de volgende keer in België ben.quote:
Joh, meen je datquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:35 schreef THEFXR het volgende:
na de film "supersize me"nooit meer geweest, ga toch voor BK
same shit, different namequote:Op maandag 9 oktober 2006 01:35 schreef THEFXR het volgende:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:35 schreef THEFXR het volgende:
Groenteburger is uit het assortiment gegaan voor de Pita Veggie. De Pita's werden een flop (te lange bereidtijd waardoor het broodje vaak koud/lauw was). De Pita's eruit gegaan en tijdelijk niks vegetarisch. Na veel klachten is de Groenteburger toen teruggekomen maar is er nu zeker alweer een dik jaar uit het assortiment. En op dit moment zijn er geen vegetarische burgers meer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:46 schreef Prego het volgende:
de quick is echt über-ranzig. de mac gaat wel, ik baal zo dat ze in frankrijk geen groenteburgers hebben... bestaan die in NL nog?
Van mij mag die de Rolo vervangen, die troep smelt de hele tijd vast.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:45 schreef Catch22- het volgende:
er schijnen contractbesprekingen te zijn. McD NL is met de speculaas al rond, maar McD Int heeft nog een paar eisen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |